شمانیوز
شما نیوز

اخبار حوادث

آتش سوزی گسترده در خیابان کارگر تهران | محدودیت ترافیکی در خیابان کارگر

کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت های ترافیکی آتش سوزی گسترده خیابان کارگر را تشریح کرد.

آتش سوزی گسترده در خیابان کارگر تهران | محدودیت ترافیکی در خیابان کارگر

به گزارش شمانیوز: سرهنگ مجید رنجبر کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره محدودیت های ترافیکی آتش سوزی گسترده خیابان کارگر اظهار کرد: حریق در محدوده خیابان کارگر روی پل گمنام به سمت شمال اتفاق افتاد که عملیات امداد ونجات در این منطقه در حال انجام است.

وی افزود: شاهدحجم بار ترافیکی سنگین در خیابان کارگر از تقاطع فاطمی به سمت شمال و خیابان ولیعصر به سمت شمال از میدان ولیعصر تا ورودی به خیابان دکتر فاطمی به سمت غرب میدان فاطمی و به سمت شمال میدان گل ها و در ادامه خیابان گمنام به سمت غرب است.

سرهنگ رنجبر بیان کرد: به واسطه  محدودیت هایی که مقطعی در خیابان گمنام به سمت غرب از ابتدای زیرگذر ایجاد شده و حجم ترافیک به سمت بزرگراه کردستان به سمت شمال هدایت می شود همچنین جنوب به شمال بزرگراه شهید چمران خروجی به جلال آل احمد به صورت مقطعی محدودیت داریم تا عوامل امداد و نجات بتوانند وظیفه خود را انجام دهند.

وی در پایان تصریح کرد: توصیه این است شهروندان به واسطه تراکم ترافیکی در این محدوده تا اطلاع ثانوی از این مسیر ها استفاده نکنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied