شمانیوز
شما نیوز

حسین عبدالباقی

جزئیات دستگیری عاملان نبش قبر «مجید عبدالباقی» | مالک مترو پل را نقش قبر کردند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهاقان با اشاره به نبش قبر مجید عبدالباقی در محله عطاآباد شهر دهاقان گفت: هویت این افراد بلافاصله شناسایی شد، و پس از انجام نیابت قضایی، افرادی که ساکن آبادان بوده‌اند دستگیر شدند

جزئیات دستگیری عاملان نبش قبر «مجید عبدالباقی»  |  مالک مترو پل را نقش قبر کردند

حسین عبدالباقی، مالک و سازنده ساختمان متروپل آبادان که فرو ریخت، حسین عبدالباقی پیشتر لوح تقدیر «خیر امنیت‌ساز» دریافت کرده و سال ۹۷ به عنوان «کارآفرین برتر منطقه آزاد اروند» و «چهره ماندگار صنعت ساختمان» از طرف وزارت صنعت انتخاب شده بود. گروه ساختمانی حسین عبدالباقی، از سال 1336، در شهرستان آبادان شروع به فعالیت کرده و اکنون حسین عبدالباقی بر اثر حتدثه مترو پل فوت کرده است.

مرتضی رعیتی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهاقان با اشاره به نبش قبر مجید عبدالباقی در محله عطاآباد شهر دهاقان به فارس گفت : این اقدام توسط دو نفر که اهل آبادان بوده‌اند با هدف این‌که آیا فرد مدفون  مجید عبدالباقی  است یا خیر، انجام شده و افراد مذکور پس از این اقدام به آبادان بازگشتند.

وی با بیان این‌که هویت این  افراد بلافاصله شناسایی شد، گفت: پس از انجام نیابت قضایی، افرادی که ساکن آبادان بوده‌اند دستگیر شدند.

رعیتی افزود: در این خصوص یک پرونده  نبش قبر  در شهرستان  دهاقان  برای این دو متهم تشکیل شده و در جریان رسیدگی است.

دادستان عمومی و انقلا ب شهرستان دهاقان گفت: افراد دستگیرشده نسبت فامیلی با قاتلان  مجید عبدالباقی  دارند.

وی همچنین مطرح کرد: فعلاً این افراد پس از اخذ ضمانت آزاد هستند.

گفتنی است طی روزهای گذشته افرادی اقدام به نبش قبر مجید عبدالباقی برادر مالک متروپل در محله عطاآباد دهاقان کرده بودند.

دهاقان، مرکز شهرستان دهاقان در استان اصفهان است که در فاصله ۹۶ کیلومتری جنوب غربی شهر اصفهان در دامنه شرقی کوه‌های زاگرس واقع شده ‌است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied