شمانیوز
شما نیوز

مهدی طارمی

ببینید | حرف نا متعارف عدل فردوسی پور به مهدی طارمی | مادر مهدی طارمی از این حرف شکه شد

صحنه ای از عادل فردوسی پور و مهدی طارمی منتشر شده است که در آن عادل فردوسی پور به زبان کرمانی یک حرف عجیب بیان می کند.

ببینید   | حرف نا متعارف عدل فردوسی پور به مهدی طارمی  | مادر مهدی طارمی از این حرف  شکه شد

 مهدی طارمی بعد از حضور در پرتغال به این نتیجه رسید که اگر می‌خواهد پیشرفت کند، باید به زندگی مجردی خود پایان دهد. بنابراین او با یکی از ایرانی‌هایی که در لندن زندگی می‌کند، نامزد کرد. هنوز اطلاعات زیادی در این زمینه به دستمان نرسیده ولی همسر مهدی طارمی در لندن بزرگ شده و پدرش تاجر است. مهدی طارمی سال گذشته بعد از گلزنی حرف p را نشان می‌دهد و ظاهرا این حرف، اول اسم همسرش است.مهدی طارمی و عادل فردوسی پور گفت و گوی زیبایی باهم داشتن که در ادامه مشاهده می کنید: 

در فیلم چند ثانیه ای که محسن شریفیان، خواننده و سرپرست گروه موسیقی لیان در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است، مهدی طارمی ستاره این روزهای تیم ملی فوتبال و باشگاه پرسپولیس در کنار این نوازنده در شهر بوشهر، در حال خواندن دیده می شود.

مهدی طارمی در کنسرت گروه لیان

محسن شریفیان در مورد این اتفاق و سابقه آشنایی اش با مهدی طارمی گفت:«در بوشهر کسی با کسی غریبه نیست و همه با هم آشنا هستند. مهدی نه تنها با من که با همه مردمی که در کنارشان ایستاده و می خواند، آشناست.»

سرپرست گروه لیان افزود:«آن چه دیدید کنسرت نبود و همان طور که مشخص است ما بین مردم هستیم. من به اتفاق مهدی، حسین ماهینی و پیمان رجبی برای دیدن یک موسیقی محفلی مهمان بودیم در آخر برنامه من ساز به دست گرفتم و بچه ها شروع به خواندن کرد.»

شریفیان در مورد برنامه های آینده گروه لیان تصریح کرد:«در حال برنامه ریزی برای تور خارجی هستیم. جدا از آن قرار است شهریور در تالار وحدت تهران کنسرت داشته باشیم که در حال صحبت در موردش هستیم.»

مهدی طارمی که تیرماه امسال ازدواج کرد از سال گذشته بعد از گلزنی حرف p را نشان می‌دهد. مادر مهدی طارمی در مصاحبه که قبل از ازدواج او ضبط شده است گفته است کهp اول اسم همسرش مهدی طارمی است.

قبل از برگزاری رسمی مراسم عقد مهدی طارمی گفته شده بود که همسر طارمی در لندن بزرگ شده و پدرش تاجر است. اما پدر مهدی طارمی گفته است که عروسش خوزستانی است و مراسم عقد آنها به دور از هر گونه تجملاتی خیلی ساده برگزار شده است.

نام:مهدی

نام خانوادگی:طارمی

تاریخ تولد:1371/4/27

محل تولد:بوشهر

تاهل:مجرد

پای تخصصی :راست 

بازیکن تیم :پورتو

شماره پیراهن :9 

مهدی طارمی در27 تیر ماه سال 1371 در بوشهر متولد شد.

مهدی طارمی (زادهٔ ۲۷ تیر ۱۳۷۱) بازیکن فوتبال اهل ایران در پست مهاجم است که برای باشگاه پورتو در لیگ برتر پرتغال و تیم ملی ایران بازی می‌کند. او در زمان حضور در باشگاه پرسپولیس دو بار در فصل‌های ۹۵–۱۳۹۴ و ۹۶–۱۳۹۵ آقای گل لیگ برتر ایران شد. طارمی سابقه بازی در باشگاه‌های الغرافه قطر و ریو آوه را هم دارد. او در جام جهانی ۲۰۱۸ به عنوان یکی از مهره‌های اصلی تیم ملی ایران به میدان رفت.

دوران باشگاهی مهدی طارمی

وی در تاریخ ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ و در حضور بیش از صد هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی تهران با به ثمر رساندن چیپ از روی نقطهٔ پنالتی مقابل النصر عربستان در مرحلهٔ گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۵ زمینه‌ساز پیروزی ۱–۰ پرسپولیس شد.

مهدی طارمی

مهدی طارمی سابقه گلزنی در شهرآورد تهران را دارد؛ او در شهرآورد هشتاد و سوم که با نتیجه ۴–۲ به سود پرسپولیس تمام شد، دو بار دروازه استقلال را باز کرد.

طارمی در فصل نقل و انتقالات ۹۵–۹۶ فوتبال ایران در حالی که با تیم پرسپولیس تهران به توافق رسیده بود به ناگهان با سفر به ترکیه به تیم ریزه اسپور ترکیه پیوست.

اما پس از حدود سه هفته از تصمیم خود نسبت به حضور در ترکیه منصرف شد و مجدداً به پرسپولیس بازگشت.مهدی طارمی در لیگ برتر ۹۶–۱۳۹۵ به عنوان بازیکن سال فوتبال ایران انتخاب شد. او جایزه برترین بازیکن فصل ۹۵–۹۶ خود را به حرم امام رضا تقدیم کرد. طارمی به غیر از این جایزه، به عنوان برترین گلزن لیگ شانزدهم و بهترین مهاجم این رقابت‌ها نیز انتخاب شد.

 

مهدی طارمی

مهدی طارمی پس از ماجرای ریزه اسپور ترکیه، دچار محرومیت چهارماهه شد و باشگاه پرسپولیس نیز به همین خاطر مبلغی جریمه و از نقل و انتقالات محروم شد. یک برنامه تلویزیونی در سوم مهرماه سال ۹۶ اسناد عکس‌ها و مدارکی را مبنی بر گرفتن یک میلیارد و صد و پنجاه میلیون تومان پول از حسین هدایتی برای دادن به باشگاه ریزه اسپور توسط طارمی را رونمایی کرد، که او مبلغ مذکور را صرف خرید یک دستگاه خودرو پورشه کرده‌است.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied