شمانیوز
شما نیوز

هالک ایرانی

هالک ایرانی در دبی کتک خورد | اندام کبود هالک ایرانی | هالک ایرانی بازداشت می شود

وضعیت وخیم سجاد غریبی پس از مـ‌بـارزه با حریف قزاقستانی و کتک خوردن و کبود شدن وی را در فیلم زیر ببینید.

هالک ایرانی در دبی کتک خورد | اندام کبود هالک ایرانی | هالک ایرانی بازداشت می شود

به گزارش شمانیوز: هالک ایرانی یا هرکول ایرانی لقب سجاد غریبی ورزشکار 28 ساله ایرانی است. او وزنه بردار و بدنساز است و گفته شده که کشتی هم گرفته است. او متولد اهواز و بزرگ شده و ساکن بوشهر است.

 

 

فیزیک بدنی عجیب و غریب سجاد غریبی و شباهتش با «هالک»، قهرمان بزرگ کمیک‌های آمریکایی باعث شهرت ناگهانی‌اش در سراسر جهان شده‌است. قد سجاد غریبی ۱,۸۸ سانتی‌متر است. سجاد غریبی در صفحه اینستاگرامش از آمادگی کامل برای مبارزه با قویترین مردان دنیا خبر داد.

 

سجاد غریبی کیست؟

سجاد غریبی، مشهور به هالک ایرانی متولد آذر ۱۳۷۰ در اهواز است. وی اما در بوشهر بزرگ شده و در این شهر زندگی می کند. او که مجرد است و از دانشگاه آزاد بوشهر مدرک لیسانس بازرگانی دارد، به خاطر فیزیک عجیب و غریب و شباهتش به هالک، ابرقهرمان کتاب های مصور امریکایی، به شهرتی ناگهانی دست یافته است. قد سجاد غریبی ۱۸۸ سانتی متر و وزنش در سنگین ترین حالت ۱۸۰ کیلوگرم بوده است.

غریبی از سال ۸۶ ورزش را شروع کرده و از سال ۸۸ پاورلیفتینگ و از ۹۳ بدنسازی کار می کند. او همچنین به بوکس هم علاقه دارد. سجاد غریبی می گوید دعوت های زیادی به مبارزه دریافت کرده است. این بار اما قضیه بی نهایت جدی است و باید خودمان را برای نبردی هولناک آماده کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied