شمانیوز
شما نیوز

مرتضی حیدری

گاف عجیب و غریب مجری با سابقه صدا و سیما | مرتضی حیدری صدا و سیما را منفجر کرد

فیلمی از صوتی مرتضی حیدری مجری با سابقه صدا و سیما مشاهده می کنید.

گاف عجیب و غریب مجری با سابقه صدا و سیما | مرتضی حیدری صدا و سیما را منفجر کرد

مرتضی حیدری متولد 1347 مجری و مصاحبه کننده و گویندهٔ اخبار تلویزیون رسمی جمهوری اسلامی ایران است. مرتضی حیدری این مجری باسابقه و مطرح تلویزیون اخیرا صوتی داده است . فیلمی از صوتی مرتضی حیدری  مجری با سابقه صدا و سیما مشاهده می کنید. 


زندگی شخصی مرتضی حیدری

مرتضی حیدری مجری باسابقه کشورمان 27 خرداد سال 1347 در محله سه راه آذری شهر تهران و در یک خانواده 7 نفره متولد شد. او دارای لیسانس رشته فیزیوتراپی و دکترای مدیریت در از دانشگاه بوردو فرانسه است.

مرتضی حیدری به ورزش کوهنوردی علاقه داشته و تقریبا هر هفته به کوه می رود.

منبع درآمد مرتضی حیدری

مرتضی حیدری علاوه بر کار اجرا، در مطب خود مشغول فعالیت است. همچنین گاهی کار مشاوره و نویسندگی نیز انجام می دهد. منبع اصلی درآمد او حضور در مراسم ها، سمینارها و کنفرانس ها به عنوان مجری است که عملاً بخش قابل ملاحظه ای از کل درآمد زندگی او از همین کار است. 

دکتر زهره کاظمی نیز با بیان این که اهل استان سیستان و بلوچستان است گفت:خانم دکتر مظاهری که در یکی از دانشگاه های فرانسه درس می خواندند و با آقای حیدری آشنایی داشتند ایشان را به من معرفی کردند. خوشبختانه آقا مرتضی در کارهایم خیلی به من کمک می کند. چون درس های من در حال حاضر خیلی سنگین است و مسوولیت هایم بیشتر شده است.

در این برنامه مستندی از زندگی مرتضی حیدری پخش شد که شامل گفتگویی با مادر این مجری محبوب می شد. مادر مرتضی حیدری در این مستند درباره ازدواج فرزندش گفت:هر وقت به او گفتم که چرا ازدواج نمی کنی پاسخ داد من می خواهم تحصیلم را ادامه بدهم. شاید باورتان نشود؛ من به اندازه این اتاق گل و شیرینی در خانه مردم برده ام.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied