شمانیوز
شما نیوز

ایلان ماسک

بازیگر معروفی که 6 بار ازدواج کرده و 8 تا بچه دارد | خبری شکه آور از ایلان ماسک

اگر تصور میکنید همه بازیگران از بچه دار شدن فراری هستند، سخت در اشتباهید. به‌خصوص اگر بدانید که عده ای از آنها تعداد فرزندانشان بیش از 2 یا 3 است.

بازیگر معروفی که 6 بار ازدواج کرده و 8 تا بچه دارد  | خبری شکه آور از ایلان ماسک

ایلان ماسک (انگلیسی: Elon Reeve Musk؛ زادهٔ ۲۸ ژوئن ۱۹۷۱) یک کارآفرین و شخص نامدار در زمینهٔ تجارت است. ایلان ماسک بنیان‌گذار، مدیرعامل و مهندس ارشد اسپیس‌اکس؛ سرمایه‌گذار، مدیرعامل و طراح محصولات تسلا، آی‌ان‌سی.؛ بنیان‌گذار د بورینگ کمپانی؛ ایلان ماسک یکی از بنیان‌گذاران مشترک نیورالینک و اوپن‌ای‌آی است. ایلان ماسک با دارایی خالص حدود ۲۲۱٫۴ میلیارد دلار تا ژوئیهٔ ۲۰۲۲، بر اساس فهرست رتبه‌بندی فوربز، ثروتمندترین شخص جهان است.

ایلان-ماسک

آیا تا به حال فکر کرده اید که چند فرزند در زندگی خود خواهید داشت؟ بر اساس تحقیقات موجود، والدینی که حداقل 4 فرزند یا حتی بیشتر دارند، شادتر و به طور کلی از زندگی راضی تر هستند. و به نظر می رسد که برخی از پدران مشهور در حال حاضر از این قانون پیروی می کنند، به عنوان مثال، برد پیت، که 6 فرزند دارد، یا ایلان ماسک، که خانواده او را 10 فرزند تشکیل میدهد.

ایلان ماسک:10 فرزند

اخیراً رسانه ها با اخبار غیرمنتظره مخاطبان را شگفت زده کردند و باید بگوییم طبق همین اخبار مشخص شد که میلیاردر ایلان ماسک پدر 10 فرزند شده است. شایان ذکر است که ماسک 2 بار تولد دوقلو و یک بار سه قلو دار شدن را تجربه کرده است.

ادی مورفی:10 فرزند

هم رتبه و مشابه ایلان ماسک، ادی مورفی نیز در لیست ما جایگاه اول را به خود اختصاص داده است. این بازیگر پدر 10 فرزند است که در نوع خود بسیار جالب توجه محسوب می شود. مورفی 6 دختر و 4 پسر دارد و عاشق پدر شدن است و خود را خوشبخت می‌داند که همه آنها را دارد.

ایلان ماسک

مل گیبسون:9 فرزند

مل گیبسون بازیگر دیگری است که با تعداد فرزندانش همه را شوکه کرده است. او که با داشتن 9 فرزند، رتبه بعدی این لیست را بخود اختصاص داده خانواده بزرگی دارد. فرزندان بازیگر فیلم معروف میهن پرست در مجموع 2 دختر و 7 پسر هستند و از 4 تا 40 سال سن دارند.

کلینت ایستوود:8 فرزند از 6 همسر

این گزینه از لیست ما به دلیل داشتن تعداد زیاد همسر نیز مورد توجه قرار میگیرد. ستاره فیلم های وسترن قرن گذشته، کلینت ایستوود صاحب 8 فرزند است. این بازیگر 92 ساله 6 دختر و 2 پسر از 6 همسر خود دارد.

میک جگر:8 فرزند

یکی دیگر از پدرهای خوشحال در لیست ما، میک جگر، رهبر گروه رولینگ استونز است. او در سن 79 سالگی، نقش پدر 8 فرزند را برعهده دارد که از 5 تا 51 سال سن دارند. علاوه بر این، جگر همچنین پدربزرگ 5 نوه از 2 فرزند خود است.

مایک تایسون:6 فرزند

احتمالاً محبوب ترین فرد در ورزش های رزمی، مایک تایسون، نه تنها در حرفه خود بلکه در کنار خانواده اش نیز موفق بوده است. قهرمان سابق جهان اکنون پدر 6 فرزند است و یکی دیگر از چهره هایی است که صاحب خانواده پرجمعیت می باشد.

رابرت دنیرو:6 فرزند

با وجود تمام نقش های معروف او در فیلم هایی که دوستشان داریم، مهمترین نقش رابرت دنیرو پدر بودن است. این بازیگر با 6 فرزند، از جمله 2 دختر و 4 پسر توانسته جایگاهی در این لیست بخود اختصاص دهد.

ایلان ماسک

برد پیت:6 فرزند

آخرین چهره معروف این لیست، اما نه کم اهمیت، یکی دیگر از پدرهای سلبریتی که چندین فرزند دارد، برد پیت است. این بازیگر پدر 6 فرزند است که 3 نفر از آنها فرزندخوانده او و همسر سابقش آنجلینا جولی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied