شمانیوز
شما نیوز

مارال فرجاد

مارال فرجاد با خانواده قاسم خانی فامیل شد | تولد مارال فرجاد در کنار قاسم خانی ها در اینستاگرام غوغا کرد

میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی با انتشار یک عکس تولد مارال فرجاد را تبریک گفت.

مارال فرجاد با خانواده قاسم خانی فامیل شد | تولد مارال فرجاد در کنار قاسم خانی ها در اینستاگرام غوغا کرد

به گزارش شمانیوز: مارال فرجاد متولد 1361 در تهران است. مارال فرجاد بازیگر سینما و تلویزیون است. مارال فرجاد دختر جلیل فرجاد است. مارال فرجاد با یک مجله مجارستانی درباره تجربه‌اش از بیماری سرطان گفت‌وگو کرد.میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی با انتشار یک عکس تولد مارال فرجاد را تبریک گفت.

 

مارال فرجاد

 

چکیده ای از بیوگرافی مارال فرجاد:

نام و نام خانوادگی: مارال فرجاد

زمینه فعالیت: سینما

تولد : مرداد ۱۳۶۱ تهران

والدین: جلیل فرجاد

ملیت: ایرانی

پیشه: بازیگر

 

بیوگرافی مارال فرجاد:

مارال فرجاد متولد مرداد ماه ۱۳۶۱، در تهران است. مارال فرجاد دختر جلیل فرجاد بازیگر معروف ایرانی می‌باشد.

مارال فرجاد فارغ‌ التحصیل رشته عکاسی است. وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۴ با فیلم شام عروسی آغاز کردوی علاوه بر بازیگری به کار دوبله نیز می پردازد ، از دو سالگی با بازی در مجموعه بهاران به همراه پدرش بازیگری را آغاز کرد.

مارال فرجاد بعد از آن در چندین فیلم و سریال نقش بازیگر کودک را ایفا می کرد و بعد از آن یک مدت در کار بازیگری وقف ایجاد کرد تا اینکه در ۱۸ سالگی به طور جدی تری دوباره به این حرفه روی آورد و تا کنون در سریالها و فیلم های زیادی به ایفای نقش پرداخته از جمله سریال ساختمان پزشکان و فیلمهای عاشق ، خسته دلان و …

 

 

مارال فرجاد

 

خانواده هنری مارال فرجاد

مارال فرجاد دختر جلیل فرجاد که از بازیگران پیکسوت سینما است می باشد. خواهر مارال فرجاد نیز مونا فرجاد است که دو سال از او کوچکتر است و او هم از بازیگران سینما و تلویزیون می باشد.

با پدر و مادرمان دوستیم و رابطه بسیار خوبی باهاشون داریم.

 

 

مارال فرجاد

 

بیوگرافی مونا فرجاد

فرجاد ۲۵ فروردین ۱۳۶۳ در تهران متولد شد. پدرش جلیل فرجاد و خواهرش مارال فرجاد از بازیگران سینما و تلویزیون ایران هستند. فرجاد فارغ‌التحصیل رشتهٔ اقتصاد نظری است و فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۲ با بازی در سریال مزرعهٔ آفتابگردان آغاز کرد. وی که علاوه بر بازیگری در کار دوبله نیز فعالیت دارد از دو سالگی با بازی در مجموعهٔ بهاران (محصول ۱۳۶۵) به همراه پدرش بازیگری را شروع نمود و سپس در چندین فیلم و سریال نقش کودک را ایفا نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied