شمانیوز
شما نیوز

سردار آزمون

سردار آزمون تاریخ ازدواج و نام همسرش را لو داد | شرط عجیب خانواده عروس برای ازدواج سردار آزمون

سردار آزمون در جدیدترین صحبت های خود، حرفهای متفاوتی درباره ازدواج و همسر آینده اش گفت که تا حدودی به شک و شبهات پایان بخشید.


سردار آزمون تاریخ ازدواج و نام همسرش را لو داد |  شرط عجیب خانواده عروس برای ازدواج سردار آزمون

سردار آزمون بازیکن فوتبال معروف تیم ملی است. سردار آزمون اصالتا ترکمن است. مدت ها پیش خبر ازدواج سردار آزمون و ترلان پروانه، در اینستاگرام جنجال به پا کرد. سردار آزمون این روز ها در تیم بایرن لورکوزن آلمان بازی می کند. سردار آزمون پیش از این ها در تیم پرسپولیس هم بازی می کرد.سردار آزمون سومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی ایران که همیشه زندگی خصوصیش با حواشی فراوانی روبرو بوده است، در آستانه ازدواج قرار دارد. بازیکن تیم بایر لورکوزن که روحیه شوخی دارد و هیچ‌گاه صحبت های جدی و طنزش را نمی توان از یکدیگر تشخیص داد، در مصاحبه ای با محمد حسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر در مورد تاریخ ازدواج و شرط عجیب خانواده عروس صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

سردار آزمون

سردارآزمون بهترین گلزن ایرانی لیگ قهرمانان اروپا در پاسخ سؤال محمد حسین میثاقی گزارشگرفوتبال (کی ازدواج می کنی) درباره ازدواجش چنین گفت:

ان شاا... به زودی بعد از جام جهانی، الان فکر می کنم خواستگارین بابا اینا، گفتند داریم میریم خواستگاری گفتم بابا خواستگاری می خواد چکار اما از اردو برگشتم خواستگاری هم میرم.

حل شده است قضیه اما به زور دادن اونم تک دختر منم تک پسر رفتیم اونجا گفتن نمیدیم گفتم آقا جعفر این کار رو نکن!

شوخی می کنم خدا رو شکر هم از طرف خانواده آناهیتا خانم به من کمک کردند تو فوتبالم و هم خانواده خودم دستشون درد نکنه، جواب مثبتم انشاالله بعد از اردو به من بدن، چون هر دفعه که میگم، میگن باید گل بزنی تو تیم ملی! نمی دونن جزو سه نفر برتر تاریخ ایرانم!

سردار آزمون

بعد از صحبتهای سردار آزمون که با شوخی و خنده همراه بود، محمد میثاقی رو به دوربین گفت:

جزو سه تای برتر تاریخ فوتبال ایرانن ایشون لطفا جواب مثبت رو بدین.

سردار آزمون، بازیکن جوان فوتبال ایران فرزند خلیل آزمون بازیکن ترکمن تبار سابق تیم ملی والیبال ایران است که 1373 در گنبد کاووس به دنیا آمد، مادرش خانه‌دار است و تنها یک خواهر به نام سولماز دارد. او برای اولین بار در سال 1398 در برنامه دورهمی مهران مدیری خبر نامزدی خود را رسانه ای کرد و اعلام نمود که در شرف ازدواج است.

بیوگرافی سردار آزمون

سردار آزمون (زادهٔ ۱۱ دی ۱۳۷۳) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مهاجم برای بایر لورکوزن و تیم ملی ایران بازی می‌کند. او در عرصه ملی در تمامی رده‌های سنی تیم ملی به میدان رفته‌است و اکنون بهترین گلزن در ترکیب تیم ملی ایران است. آزمون سومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی ایران است.

از باشگاه‌هایی که سردار آزمون در آن‌ها حضور داشته‌است، می‌توان به باشگاه سپاهان، روستوف، روبین کازان، زنیت سن پترزبورگ و بایر لورکوزن اشاره کرد. او همچنین در لیگ قهرمانان اروپا ۸ گل به ثمر رسانده‌است و بهترین گلزن ایرانی لیگ قهرمانان اروپا است.

سردارآزمون

سردار آزمون در ۱۱ دی ۱۳۷۳ در گنبد کاووس به دنیا آمد. وی فرزند خلیل آزمون بازیکن سابق والیبال است. آزمون از ترکمن‌های ایران و سنی مذهب می‌باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied