شمانیوز
شما نیوز

صبا راد

موتورسواری مجری معروف در ترکیه | جنجال متورسواری صبا راد با بازیگر هالیوود

صبا راد عکسی بر پشت ترک موتور یکی از معروف ترین بازیگرهای هالیوود منتشر کرد.

موتورسواری مجری معروف در ترکیه  | جنجال متورسواری صبا راد با بازیگر هالیوود

صبا راد (فاطمه راد) متولد 30/8/59 ، مجری برنامه «به خانه برمی گردیم» است و یک روز در میان در مقابل بینندگان شبکه تهران ظاهر می شود. صبا راد از سال 75 گویندگی را از برنامه «ورزش ـ نشاط ـ تندرستی» آغاز کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید. صباراد به گفته خودش، برخلاف افرادی که به این رشته علاقه داشتند و آرزویشان بود که وارد این عرصه شوند، صبا راد اصلا به این رشته علاقه مند نبود و به اصرار یکی از دوستانش تست گویندگی داده است و هرگز فکر نمی کرد با این کار بتواند با مردم ارتباط برقرار کند، او همچنین در جشنواره تولیدات مراکز استان ها به عنوان گوینده و نویسنده برتر (استان گیلان) انتخاب شده است .او از سال 75 گویندگی را از برنامه «ورزش ـ نشاط ـ تندرستی» آغاز کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید.صبا راد

صبا راد که این روزها درحال تجربه زندگی جدید در ترکیه است، عکس هایی از حضور خود در  موزه مادام توسو استانبول کنار مجسمه افراد مشهور منتشر کرده است.

یکی از عکس های صبا راد در موزه مادام توسو که بسیار مورد توجه قرار گرفته است عکس او با تام کروز روی موتور است. 

او با انتشار عکس خودش روی موتور نوشته است: بریم موتورسواری من عاشق موتورسواری هستم خودم که نه بلدم نه موتور دارم نه کسی هست بپرم ترکش بریم دور دور مانی فقط دوچرخه سواری دوست داره که اونم دو ترک نمیشه

موزه مادام توسو استانبول از شعبه‌های موزه معروف مادام توسو به‌شمار می‌رود. در شعبه استانبول می‌توان حدود ۶۰ مجسمه مومی از شخصیت‌های تاریخی، فرهنگی، هنری، ورزشی، علمی و سیاسی جهان و ترکیه را، از جمله مصطفی کمال پاشا، مولانا و مسی، مشاهده کرد.

شوخی صبا راد با جدایی بردپیت و آنجلیا جولی

صبا راد با بردپیت و آنجلیا جولی نیز شوخی کرده است او با انتشار عکس های خود کنار مجسمه این هنرمند هالیوودی نوشته است: کار خوبی نکردی از آنجلیا جدا شدیا بهت گفته باشم

آنجیلا گفت چی گفت در گوش من گفت: حالا بهش نمیگفتی چرا منو طلاق داده چون فکر میکنه من گفتم بری اینو بهش بگی درصورتی که اون طلاق نداد خودم طلاق گرفتم من بهش یواش گفتم بیخیال بابا درست وایستا عکسون خوب دربیاد.

قطع همکاری صبا راد با تلویزیون در شرایطی است که این مجری معروف همکاری‌ اش با صدا و سیما را از نیمه دهه ۷۰ با نویسندگی و گویندگی رادیو آغاز کرد و با اجرای برنامه «به خانه برمی‌گردیم» در شبکه تهران به شهرت رسید. همکاری او با این برنامه تلویزیونی در دو سال گذشته با فراز و نشیب‌هایی همراه بود و حتی برای مدتی شایعه ممنوع‌ التصویری اش به گوش می‌رسید.

صباراد

 

جنجال جدید صبا راد در فرودگاه استانبول

صبا راد در جدیدترین پستی که در اینستاگرام منتشر کرده است از مسافرت خود به ترکیه خبر داده است او نوشته است:

نه کم بیار نه ناامید شو به وقتش خدا دستت رو میگیره

استایل صبا راد در این عکس دوباره به سوژه داغ فضای مجازی تبدیل شد.

بیوگرافی صبا راد

صبا راد (فاطمه راد) ۳۰ آبان سال ۱۳۵۹ است. او از سال ۷۵ گویندگی را از برنامه «ورزش ـ نشاط ـ تندرستی» آغاز کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید. راد به گفته خودش، برخلاف افرادی که به این رشته علاقه داشتند و آرزویشان بود که وارد این عرصه شوند، اصلا به این رشته علاقه مند نبود و به اصرار یکی از دوستانش تست گویندگی داده است و هرگز فکر نمی کرد با این کار بتواند با مردم ارتباط برقرار کند. صبا راد علاوه بر مجری گری برنامه سازی نیز کرده است او حدود۱۰۰ برنامه ساخته و برای شبکه پنج تهیه کنندگی کرده است. صبا راد مدتی است که از تلویزیون خداحافظی کرده است.

 

صباراد

ازدواج اول صبا راد با مرتضی علی آبادی

صبا راد با مرتضی علی آبادی ازدواج کرد که پس از مدتی به طلاق ختم شد. علی آبادی علاوه بر بازیگری و مجری گری مدیر مجموعه ورزشی تنیس استقلال نیز میباشد. صبا راد در گفتگویی گفت شاید برای بعضی ها عجیب و حتی غیر قابل باور به نظر برسد اما من و همسرم کاملاً به شکل سنتی با یکدیگر آشنا شدیم بواسطه یکی از دوستانم به هم معرفی شدیم و در مدت زمان کوتاهی با یکدیگر در مورد دیدگاه هایمان، پیرامون ازدواج صحبت کردیم متوجه شدیم که به لحاظ ذهنی به هم شباهت داریم به همین خاطر خیلی زود پای سفره عقد نشستیم.

جدایی صبا راد و همسرش مرتضی علی آبادی

مرتضی علی آبادی درباره زندگی مشترک با صبا راد مجری برنامه تلویزیونی گفت:قطعا کسی که تصمیم می گیرد با فرد شناخته شده ای ازدواج کند، می داند که این مسیر سختی های خاص خودش را دارد البته من باید از همین جا اعلام کنم که حدود 6 ماه پیش از خانم راد جدا شده ام و دیگر ما هیچ نسبتی با هم نداریم. اگر هم تا به حال خبر جدایی ما رسانه ای نشده به این دلیل است که نمی خواستیم دغدغه های زندگی شخصی ما وارد زندگی مخاطبانی بشود که هوادار ما هستند.

ازدواج صبا راد با مانی رهنما

صبا راد مجری تلویزیون پس از تجربه شکست در ازدواج اولش با شرکت در کنسرت مانی رهنما دکلمه ای خواند و پس از پایان کنسرت با انتشار متنی در اینستاگرامش کلی از کنسرت تعریف کرد و مانی رهنما در پاسخ به او از عشق و دلبستگی گفت. همین مطالب باعث کنجکاوی مردم برای دانستن ارتباط اصلی بین این دو شد که در نهایت مانی رهنما دست به تایید این خبر برد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied