شمانیوز
شما نیوز

صبا راد

خانه لوکس و لاکچری صبا راد در ترکیه | صبا راد از ترکیه خسته شده و به ایران بر می‌گردد

صبا راد به سوال فالوورهایش در اینستاگرام درباره حضورش در ترکیه پاسخ داده و گفته است که به زودی به ایران بازخواهد گشت.

خانه لوکس و لاکچری صبا راد در ترکیه |  صبا راد از ترکیه خسته شده و به ایران بر می‌گردد

صبا راد (فاطمه راد) متولد 30/8/59 ، مجری برنامه «به خانه برمی گردیم» است و یک روز در میان در مقابل بینندگان شبکه تهران ظاهر می شود. صبا راد از سال 75 گویندگی را از برنامه «ورزش ـ نشاط ـ تندرستی» آغاز کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید. صباراد به گفته خودش، برخلاف افرادی که به این رشته علاقه داشتند و آرزویشان بود که وارد این عرصه شوند، صبا راد اصلا به این رشته علاقه مند نبود و به اصرار یکی از دوستانش تست گویندگی داده است و هرگز فکر نمی کرد با این کار بتواند با مردم ارتباط برقرار کند در ادامه عکسشی از خونه لاکچری صبا راد و آمدنش به ایران را می خوانید: 

صبا راد

 

خانه لوکس صبا راد در ترکیه

او در پاسخ به سوالی درباره بازگشت به ایران گفته است: راستش من خونه رو با اینکه خیلی دوستش دارم گذاشتم برای فروش دیگه بفروشمش بر می گردیم به امید خدا

یکی از فالوورهای این مجری معروف گفته است: کسی که خونه توی ترکیه میخره پاس میگیره تا 3 سال حق فروش نداره صبای عزیز

کسی که پاس می گیره تا سه سال نباید بفروشه اما کسی که اقامت ملکی گرفته هر زمان که بخواد میتونه بفروشه

همچنین صبا راد گفته است که ترکیه زندگی نمی کند و در رفت و آمد بین ایران و این کشور است.

صبا راد

ازدواج صبا راد و مانی رهنما

صبا راد و مانی رهنما سال ٩۶ با یکدیگر ازدواج کردند. مانی رهنما در آن زمان خبر ازدواجش با صبا راد را تایید کرد. مانی رهنما در اینستاگرامش نوشت: «تو رو میخوام درست مثل، شبی که ماهشو میخواد مثه کشتی سرگردون، که بندرگاهشو میخواد، تو رو میخوام مثه خاکی که بیتابه یه بارونه، مثه قلبی که دور از عشق یه دم زنده نمیمونه. مانی رهنما، صبا راد، همسر، عشق، اردیبهشت ١٣٩۶»

صبا راد در ازدواج اولش با مرتضی علی آبادی ازدواج کرد که پس از مدتی به طلاق ختم شد. همسر اول صبا راد بازیگری و مجری گری مدیر مجموعه ورزشی تنیس استقلال بود.

صبا راد

خداحافظی صبا راد و مهاجرت به ترکیه

حدود دوسال می‌شود که صبا راد با تلویزیون خداحافظی کرده است. این مجری معروف همکاری‌ اش با صدا و سیما را از نیمه دهه ۷۰ با نویسندگی و گویندگی رادیو آغاز کرد و با اجرای برنامه «به خانه برمی‌گردیم» در شبکه تهران به شهرت رسید. همکاری او با این برنامه تلویزیونی در دو سال گذشته با فراز و نشیب‌هایی همراه بود و حتی برای مدتی شایعه ممنوع‌ التصویری اش به گوش می‌رسید. او و همسرش از اوایل امسال به صورت مستمر بین ترکیه و ایران در رفت و آمد هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied