شمانیوز
شما نیوز

الهام چرخنده

واکنش الهام چرخنده به ماجرای جنجالی چادری شدن خواهران منصوریان | وعده ماشین الهام چرخنده به خواهران منصوریان

دکتر علی اکبر رائفی پور و الهام چرخنده با انتشار پستی هایی در فضای مجازی، نسبت به ادعای جنجالی خواهران منصوریان واکنش نشان دادند.

واکنش الهام چرخنده به ماجرای جنجالی چادری شدن خواهران منصوریان |  وعده ماشین الهام چرخنده به خواهران منصوریان

الهام چرخنده متولد 1357 است. الهام چرخنده با بازی در سریال آوای باران بسیار شناخته شد. الهام چرخنده از همسر اولش طلاق گرفته است. همسر سابق الهام چرخنده فرشید نوابی است.در چند روز اخیر ویدئویی که خواهران منصوریان درباره الهام چرخنده صحبت کردند و درباره چادری شدنشان در قبال پول و خانه صحبت کرده اند بسیار جنجالی شده است. الهام چرخنده و دکتر علی اکبر رائفی پور به ماجرای چادری شدن خواهران منصوریان واکنش نشان دادند.

الهام چرخنده

چادری شدن خواهران منصوریان

خبری از خواهران منصوریان و الهام چرخنده در فضای مجازی دست به دست می چرخید. ماجرا از این قرار بود که خواهران منصوریان در مصاحبه با یکی از رسانه ها مدعی شدند، الهام چرخنده به آنها گفته اگر چادری بشوند، به آنها پول، ماشین و … می دهد.

 الهام چرخنده در فضای مجازی متنی را منتشر کرده و به این ادعا پاسخ داده است.

الهام چرخنده

جالب است بخوانید : واکنش دکتر رائفی پور به صحبت های جنجالی خواهران منصوریان

علی اکبر رائفی‌پور در صفحه شخصی خود نسبت به ماجرای الهام چرخنده و خواهران منصوریان واکنش نشان داد. علی اکبر رائفی پور فعال سیاسی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود نسبت به صحبت‌های خواهران منصوریان ووشو کاران کشورمان پیرامون وعده‌های مالی الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون واکنش نشان داد. او در صفحه شخصی خود نوشت: «الهام چرخنده؛ همانند مهران مدیری که دروغ گویی شرق را در دادگاه اثبات کرد، به زودی ادعای خواهران منصوریان و رسانه انتشار دهنده اکاذیب در دادگاه محک خواهد خورد. الهام چرخنده پس از پنج سال دوری از سینما در حال بازی در فیلمی علیه منافقین است. آیا میان این دو اتفاق ارتباطی وجود دارد؟»

الهام چرخنده

شغل و سوابق همسر الهام چرخنده

مهاجرت من به کشور عراق به این شکل نیست که نخواهم به کشور بازگردم، به واسطه شغل همسرم در این کشور زندگی می کنم، طی این مدت بارها به ایران هم آمده ام و باز هم خواهم آمد.

این بازیگر سابق ایرانی مدتی پیش با نوشته ای احساسی خبر ازدواجش را رسانه ای کرد: او نوشت:

سلام…

همه چیز در سادگی نهار امروز خلاصه میشد. سبد پیکنیک دست تو بود .میرفتی تا جایی راحت و امن و دنج و تمیز پیدا کنی. از دور قامت عباسیت رو نگاه میکردم.

تو دلم میگفتم: ای خدا، مگه میشه یک انسان اینقدر آدم حسابی باشه!!!

صدام زدی؛ الهامم ، بیا اینجا خوبه.

نشستیم..

تو درست نیمکت رو ب روی من بودی .. درب ظرف ها رو باز کردی.. ای جانم.. ممنون خانوم..

مثل همیشه لقمه اول رو برای من گرفتی.

الهام چرخنده

من گونه هام سرخ شد باز.. گفتم؛ دردتون به جان، یه کوکو سیب زمینی ساده و یه ظرف سالاد این همه تشویق و محبت و تشکر نداره که نفس..

زل زدی تو چشمام گفتی.. خودت چی پس؟! این همه راه اومدی، تا محل کارم، تا نهار رو تو این هوای بهاری تو طبیعت با هم بخوریم.‌ تا لقمه آخر این نهار چشم ازت بر نداشتم.

و لحظه آخر وقتی از جامون بلند شدیم، این عکس رو گرفتم…

گفتی: از نیمکت خالی عکس میگیری؟

خندیدم.

این نیمکت در نظر اول خالیه.‌ برای من و تو کلی خاطره توش باقی موند.‌ پی نوشت.. هوا خوبه.. همسرانمون خسته کار و خسته قصه های اقتصادی هستن.‌ گاهی خوشحالی زیبایی میشه با کمترین ها به شرط عشق برای خودمون خلق کنیم.

الهام چرخنده همسر سید محمد درویشی

الهام چرخنده بازیگر ایرانی و فعال مذهبی در ۴ تیر ۱۳۵۷ در کاشان به دنیا آمده و اصالتا بختیاری و از طایفه هفت لنگ بوده و دانشجوی انصرافی معماری و بعدها در رشته طراحی و نقاشی در اصفهان تحصیل کرد.

او تاکنون سه بار ازدواج کرده است. در سال ۱۳۷۵ با فرشید نوابی از بازیگران ایرانی ازدواج کرد.

حاصل این ازدواج یک پسر بنام ارسطو هست.

این زوج بعد از سالها زندگی در سال ۹۳ از هم جدا شدند و پسرش ارسطو نزد پدرش زندگی می کند.

الهام چرخنده

از همسر اولش یک پسر به نام شایان دارد که اطلاعات دقیقی از همسر اولش در دست نیست

چرخنده بعد از جدایی از همسر دومش با سیدمحمد درویشی که یک روحانی است ازدواج کرده است و حالا در شهر کربلا زندگی میکند

موفقیت زیادی به دست آورد.الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران در ویژه برنامه شهر یاکریم در شبکه استانی صدا و سیمای قم ضمن اهدای انگشتر ، تسبیح و ساعت خود برای حراج به نفع خیریه ، پوشش چادر را برای همیشه انتخاب کرد. مدتی پیش او از از وضعیت سینما و تلویزیون گلایه کرد و گفت مگر من چه کار کرده ام که چندین سال است کسی از من دعوت به همکاری نمی کند.

الهام چرخنده (زاده ۱۳۵۷) بازیگر سینما و تلویزیون ایران و همسر سابق فرشید نوابی (بازیگر) است. او پس از ترک تحصیل در رشته معماری فعالیت های هنری خود را با تدریس طراحی و نقاشی در اصفهان پی گرفت. سپس با بازی در تله تئاتر شباشب در عرصهٔ بازیگری مطرح شد. همچنین با درخشش در فیلم سینمائی شب یلدا که اولین ایفای نقش وی در سینما بود موفقیت زیادی به دست آورد.

الهام چرخنده

الهام چرخنده سه سال بعد از طلاقش از فرشید نوابی در شهریور ماه 1396 که حالا هیچ رسانه خبری ندارد، با انتشار عکسی از دست خود که حلقه نامزدی دارد خبر ازدواج سوم خود را رسانه ای کرد.

چرخنده تصویر زیر را در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت:

«نگاهم به کنج حرم مقدس و مطهر سیدالشهدا علیه السلام...

فروش سریع خودرو و دریافت وجه معامله قبل از دفترخانه

فروش سریع خودرو و دریافت وجه معامله قبل از دفترخانه

باید برگردم...

قبل‌تر روحم مونده بود سر شارع العلقمی حالا قلبم و جسمم و روحمو و همه چی رو گرو گذاشتم و با چهارده گرم خاک تربتت رو تن سرد گونه بی جانم به امید شفاعت و کلی خاطرات کوچه پس کوچه و خط دل هایم برمیگردم..

شاید روزی سایه زنی که زینب داستان بود و گوشه لبش خالی از نشان پدری حک شده بود در کوچه های خاکی کرب و بلا شما را یادم انداخت...

حسرت دیدار تک تک شما محبین حضرت کنار ضریح به دلم موند رفقا...

و چشمی که دو دو میزد که یکی از درب ورود حرم غیرت الله با هیجان به یاد سمتم....

سهمم دلتنگی شد و کلی حسرت و قوت لایموتم اشک...

آفتابگردون دور از نور خورشید شاید خشک شد و پژمرده ...

ولی یاد اون در چند عکس کنار نور ماند به یادگار...

یا باب الحوائج، یا غیرت الله یا قمر العشیره بدرود..

ببخش کنیزت رو...

ساعت هام در خاک مادری به ساعت حرمت روز و شب خواهد شد...

اسمم رو در لیست کنیزان کاش بنویسید...

بدرود کربلا...»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied