شمانیوز
شما نیوز

خودکشی سه بازیگر زن سینمای ایران | خودکشی سه بازیگر با 100 قرص

در سال های اخیر اخباری مبنی بر خودکشی بازیگران در فضای مجازی منتشر شد که مرگ سه تن از بازیگران سرو صدای زیادی کرد مرگ آزاده نامداری و زهره فکور صبور باعث ناراحتی مردم شد که علت اصلی خودکشی این دو بازیگر مصرف مقدار زیاد قرص اعلام شد.

خودکشی سه بازیگر زن سینمای ایران | خودکشی سه بازیگر با 100 قرص

مرگ تلخ بازیگر سریال قلب یخی: پس از انتشار اخبار مختلفی درباره سبک زندگی عجیب برخی از هنرمندان، این بار یک هنرپیشه پرکار زن با اقدام به خودکشی خبر ساز شد.

برپایه این خبر، این بازیگر، یکی از نقش های اصلی سریال قلب یخی را بازی می کند. وی پس از مصرف قرص برنج و مسمویت شدید، اقدام به رگ زنی از سه نقطه کرده بود که خوشبختانه با تلاش پزشکان این امر ناکام ماند و شانس زندگی مجدد را یافت.

بنا بر اظهارات کادر معالج این هنرپیشه معروف، وی سابقه هیچ نوع بیماری افسردگی و روانی را نداشته است و گویا مشاجره وی با خانواده اش منجر به خودکشی شده است.

این بازیگر به مدت یک روز در یکی از بیمارستان های خصوصی غرب تهران بستری بود و علیرغم صلاحدید پزشکان و تنها به دلیل انعقاد قرارداد کاری مهم! با رضایت خانواده و قبل از پایان دوره درمان ترخیص شده است.

گفتنی است، این هنرپیشه جوان علاوه بر مجموعه قلب یخی در سریال هایی چون «آشپزباشی»، «مرگ تدریجی یک رویا»، «توی گوش سالمم زمزمه کن»، «مسافرخانه سعادت» و … به ایفای نقش پرداخته است.

 

خودکشی آزاده نامداری (مجری و بازیگر)

مشرق نیوز مدعی شد:

خبر مرگ آزاده نامداری عصر شنبه ۷ فروردین منتشر شد. وقتی خبر مرگ مشکوک وی از سوی پدر و مادرش به اورژانس و سپس به پلیس اعلام شد؛ تیم جنایی برای بررسی ماجرا به خانه وی در یکی از برج‌های خیابان مهستان واقع در شهرک غرب رفتند. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد روز پنجشنبه ۵ فروردین، آزاده نامداری که قرار بود با همسر و دخترش به سفر شمال برود از مسافرت منصرف شده و سجاد، شوهرش که از این تصمیم همسرش تعجب کرده و از طرفی مجبور بود برای سرزدن به مادربزرگ بیمارش راهی شمال شود از دختر ۴ ساله‌اش گندم می‌پرسد که آیا دوست دارد همراه او به سفر برود یا می‌خواهد کنار مادرش بماند که دختر کوچولو مسافرت را انتخاب می‌کند و بدین ترتیب همراه پدر راهی شمال می‌شود.

براساس تحقیقات صورت گرفته در پرونده، همسر آزاده نامداری، پس از سفر برای او پیامی با این مضمون ارسال می‌کند که «به مادرت خبر بده با من به مسافرت نیامدی.» اما ظاهراً آزاده با خانواده‌اش تماسی نمی‌گیرد. با گذشت حدود ۴۸ ساعت از مرگ زن جوان، خانواده‌اش که تصور می‌کردند او به همراه شوهر و بچه‌اش در شمال است، وقتی از او بی‌خبر می‌مانند با نگرانی راهی خانه دخترشان می‌شوند.با آنکه آنها کلید خانه را داشتند، اما آن روز به علت عجله فراموش می‌کنند که کلید را با خود ببرند و در نهایت با کارت، در ورودی را باز می‌کنند. آنها به محض ورود با جسد دخترشان که بلوزی قرمز و شلواری طوسی (لباس خانه) به تن داشت مواجه می‌شوند.

مادر آزاده بلافاصله با اورژانس تماس گرفت و زمانی که امدادگران وارد محل شدند پس از بررسی جسد زمان مرگ را حدود دو روز قبل اعلام کردند.با مرگ مجری سابق صدا و سیما، تیم جنایی راهی طبقه هفتم برج محل سکونت آزاده شدند. در معاینات اولیه متخصصان پزشکی قانونی مشخص شد که او حدود ۴۸ ساعت قبل فوت کرده و معاینات نشان می‌داد که زن جوان باردار نبوده است.

در بازرسی از خانه وی یک نسخه پزشکی پیدا شد. این در حالی بود که تعدادی پوکه‌های خالی قرص نیز در خانه زن جوان پیدا شد، همچنین دستنوشته‌ای دو صفحه‌ای که آزاده خطاب به دختر ۴ ساله‌اش نوشته بود و مدارکی دیگر که در محل حادثه پیدا شد، موضوع قتل و دگرکشی را منتفی کرد.

صحبت‌های همسر آزاده

صبح دیروز سجاد که برای تحقیق به دادسرای جنایی تهران رفته بود اظهارات خود را برای بازپرس پرونده مکتوب کرد. مرد جوان که هنوز در شوک از دست دادن همسرش است؛ در حالی که هنوز لباس سیاه به تن داشت، گفت: من با خبرنگاران و مقابل آنها صحبت نمی‌کنم؛ بعد از مرگ همسرم خانه خراب شدم. اجازه دهید که با غم خودمان کنار بیایم. حال من خیلی بد است و حتی رسانه‌های خارجی نیز با من تماس گرفتند اما من با کسی صحبت نکردم.

از رسانه‌ها می‌خواهم با انتشار اخبار کذب، من و خانواده‌اش را بیش از این اذیت نکنند. خبرنگاران بی‌اجازه عکس از خانه شخصی من منتشر کردند که آنها را نمی‌بخشم. من در این چند سال خیلی از آزاده حمایت کردم، همیشه حواسم به او بود، زندگی عاشقانه‌ای داشتیم و اختلافی با هم نداشتیم. او ادامه داد: هنوز در شوک هستم و نمی‌دانم چطوری با این غم زندگی کنم. آزاده زن شاد و سرزنده‌ای بود، ما اختلافی نداشتیم و جر و بحث نیز در زندگی هر زن و شوهری هست، من فکر می‌کنم که در مصرف دارو زیاده روی کرده باشد. نمی‌دانم به گندم زمانی که بزرگ شد در خصوص مرگ مادرش چه بگویم. من خودم هنوز مرگ آزاده را باور نکرده ام.

نظریه پزشکی قانونی

به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت جسد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. با گذشت ۸ روز از کشف جسد آزاده، پزشکی قانونی اعلام کرد علت مرگ مسمومیت براثر مصرف بیش از حد داروهای اعصاب و روان بوده است.

 

نام: آزاده نامداری

تولد: 9 آذر 1363 در کرمانشاه

تحصیلات: فوق لیسانس روانشناسی خانواده

شروع: 8 خرداد 1380 در 17 سالگی با گویندگی

فعالیت حرفه ای: اجرای برنامه «تازه ها» 1384

شهرت: 1388 با برنامه «غیرمنتظره»

ازدواج: ازدواج اول 92 – ازدواج دوم 94 – 1 دختر

تاریخ فوت: 7 فروردین 1400 – (37 سالگی)

علت فوت: مسمومیت دارویی – خودکشی

ناگفته ها:سال 94 در فیلم «مالاریا» بازی کرد

 

خودکشی زهره فکور صبور (بازیگر)

اقتصاد نیوز مدعی شد: همسر زهره فکور صبور طی اظهاراتی به قاضی پرونده در مورد روز خودکشی همسرش گفت: همسرم به تنهایی در این آپارتمان(محل حادثه) زندگی می‌کرد و من آخرین بار روز یکشنبه او را دیدم. آن روز سرحال بود و مشکل خاصی نداشت. آخرین تماسمان هم به روز دوشنبه برمی‌گردد یعنی یک روز پیش از مرگ همسرم. از مسائل روزمره گفتیم و بعد از آن خداحافظی کردیم تا اینکه عصر سه‌شنبه و ساعاتی قبل از پیدا شدن جسد همسرم، مادرش به من زنگ زد و درحالی‌که پریشان بود سراغ دخترش را گرفت. با اطمینان به او گفتم حالش خوب و در خانه است اما مادرش نگران بود و می‌گفت ساعت ۲ظهر که با او صحبت کرده به‌نظر می‌رسیده حالش خوب نیست و گریه می‌کرد. وقتی اینها را از زبان مادر همسرم شنیدم دلشوره عجیبی به جانم افتاد. مادرش می‌گفت دخترش به‌شدت ناراحت بوده و پس از آن هرچه به موبایلش و تلفن خانه زنگ زده، جوابش را نداده است. او در شبکه‌های مجازی هم آنلاین نشده و این مسئله نگرانی من و مادرش را بیشتر می‌کرد.

وی ادامه داد: پس از این تماس، چندین بار با همسرم تماس گرفتم اما همه زنگ‌ها بی‌جواب ماند. سراسیمه راهی محل زندگی او شدم اما وقتی به مقابل آپارتمان رسیدم هرچه زنگ زدم، در را باز نکرد. با کمک سرایدار وارد آپارتمان شدیم و با دیدن پیکر بی‌جان او در اتاق خواب به‌شدت شوکه شدم. هرچه صدایش زدم جواب نداد و سرایدار نیز به اورژانس زنگ زد. وقتی اورژانس رسید عملیات احیا را انجام دادند اما لحظاتی بعد گفتند که چون زمان زیادی از مرگ گذشته تلاش برای نجات او فایده‌ای ندارد.

این مرد گفت:‌ آنچه را که می‌شنیدم باورکردنی نبود و نمی‌توانستم مرگ او را باور کنم. او داغ بزرگی بر دل همه ما گذاشت. همسرم زنی آرام و مهربان بود. او هیچ مشکلی نداشت و زنی شاد بود. همسرم دچار بیماری افسردگی هم نبود و آنطور که می‌دانم هرازگاهی به‌دلیل آنکه خوابش کم بود قرص خواب مصرف می‌کرد. از سوی دیگر ما هیچ مشکل و اختلافی با هم نداشتیم و رابطه ما خیلی خوب بود.

 

نام: زهره فکور صبور

تولد: 1 فروردین 1357 در تهران

تحصیلات: دیپلمه

شروع: 1375 در 18 سالگی با تئاتر

فعالیت حرفه ای: سریال «باغ کوچک بی بی گل» 1377

شهرت: 1388 سریال «دلنوازان»

ازدواج: متاهل با مهران مهام

تاریخ فوت: 11 اسفند 1400 در 43 سالگی

علت فوت: خودکشی

ناگفته ها: این مرگ خودخواسته با 100 قرص بود

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied