شمانیوز
شما نیوز

بهاره رهنما

گریم متفاوت و جنجال برانگیز بهاره رهنما | صورت بهاره رهنما شبیه دیوانه‌ها شد

عکسی از بهاره رهنما منتشر شده است که گریم متفاوت نسبت به دیگر گریم هایش دارد.

گریم متفاوت و جنجال برانگیز  بهاره رهنما  |  صورت بهاره رهنما شبیه دیوانه‌ها شد

  بهاره رهنما متولد 10 آذر 1352 در اراک است. بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسم خانی نویسنده مشهور است. بهاره رهنما برای بار دوم با امیرخسرو عباسی ازدواج کرده است. در ادامه تصویر  بهاره رهنما با گریم متفاوت مشاهده می کنید: 

بهاره رهنما

یکی از حواشی مربوط به مادر بهاره رهنما را گیتی معینی راه انداخت. او در مصاحبه ی تصویری جدیدی با شبکه اینترنتی تی وی پلاس، به ماجرای حضور کوتاهش در سریال «در حاشیه» مهران مدیری که در سال ۹۴ از شبکه ۳ سیما پخش شد، پرداخته است.

معینی می گوید ابتدا او برای نقش مادر مهران غفوریان در این سریال انتخاب شده بود و با همه ی دشواری های کار برای او چند روزی هم برای بازی در این نقش سر صحنه حاضر می شود اما وقتی برای چند روزی آن ها را تعطیل می کنند دیگر تماسی با او نمی گیرند تا اینکه از طریق شخصی باخبر می شود مادر بهاره رهنما، پروین قائم مقامی جای او را در این سریال گرفته است.

معینی با اشاره به سختی های فعالیت برای بازیگران مسن و نیز مسأله ی امرار معاش، ناراحتی شدید خود را از مهران مدیری و مادر بهاره رهنما ابراز می کند و با «نون بری» خواندن این اقدام می گوید هرگز آن ها را نمی بخشد.

بهاره رهنما

تصمیم بهاره رهنما برای باحجاب شدن

یکی از مواردی که در عکس های بهاره رهنما مورد بحث کاربران فضای مجازی قرار گرفته است نحوه پوشش اوست. اخیرا استایل او به گونه ای است که تمام موهای او پوشیده شده است، در صورتی که پیش از این رعایت این نکته در استایل های بهاره رهنما از اهمیت خاصی برخورددار نبوده است.

بهاره رهنما درباره تغییر حجابش هیچ ربطی به ازدواج جدید یا حکومت ندارد و تنها یک حس درونی است که خودش حس خوبی را با این نوع پوشش تجریه می کند و این استایل را می پسندد.

 

مهاجرت بهاره رهنما به انگلستان

بهاره رهنما در ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در روستای هزاوه اراک به دنیا آمد. پدر او مرحوم جلال رهنما (تاجر) و مادرش پرویز قائم مقامی (بازیگر) می باشد. او فرزند دوم خانواده بوده و یک خواهر و برادر دوقلو به نام های بهانه و رهام (پزشک) دارد.

خانواده بهاره رهنما در ۲ سالگی او به تهران نقل مکان نموده اما با وقوع انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ ایران را ترک و به انگلستان رفتند و پس از مدتی با فروکش شدن التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند.

 

اما پدرم مرا انتخاب گر تربیت کرد، و من انتخاب کردم و سعی کرده ام تا امروز بیشتر ناشر لبخند باشم ،ناشر امید، ناشر روشنایی ،ناشر رنگ های شاد و سعی کرده ام شادی ها را بیشتر از غم ها ثبت کنم و به یاد بسپارم، شاد زیستن یک هنر است که لزوما به معنای بی غم بودن نیست ،زنان مستقل شاد الگوی من مثل مادرم بمن آموخته اند و می امورند که چگونه هر غمی را تبدیل به یک موهبت کنندوچگونه شاد بودن را انتخاب کنند،

شاد بودن یک انتخاب است نه یک اتفاق...

پی نوشت: کلمات خیلی مقدسند برای این هشتک و تک تک کلماتش مدت ها فکر کردم و خواهم کرد:

تجربه دو شکست در زندگی زناشویی بهاره رهنما

بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی بعد از ۲۲ سال زندگی مشترک و روابط به ظاهر خوب و صمیمی در نهایت سال ۱۳۹۴ با توافق دو طرفه از هم طلاق گرفتند.

خانم بازیگر در ۴ شهریور ۱۳۹۶ خبر ازدواج دوم خود با امیرخسرو عباسی از فعالان صنعت آرایشی و بهداشت رسانه ای کرد. بهاره رهنما اواخر سال گذشته از همسر دومش جدا شد.

 

بهاره رهنما

 

از همان ابتدای انتشار خبر ازدواج دوم بهاره رهنما عکس هایی او در زمان کوتاهی در فضای مجازی و سایت های اینترنتی طرفداران بسیاری پیدا کرد. از آن پس  یکی از ویژگی های پیج بهاره رهنما حضور پررنگ همسرش امیرخسرو عباسی در پیج اینستاگرام او بود که به ارتقای پیچ و بالا رفتن فالورهایش نیز کمک زیادی میکرد.  اما پس از طلاق بهاره رهنما از همسرش، خانم بازیگر کلیه عکس های مشترک را هم از پیج اینستاگرام خود حذف کرده است.

 بهاره رهنما پس از طلاق از همسر دوم خود به کشورهای ترکیه، فرانسه،  مجارستان، آلمان و عراق سفر کرد و در تمام طول این مدت نوع پوشش به گونه ای بود که تمامی موهای سرش پوشیده شده بود.

پس از اینکه این موضوع برای فالوورهایش سوال شد او گفت که تصمیمش درباره پوشش درونی است و ربطی به طلاق یا حکومت ندارد اما در ویدیوی جدیدش دوباره نوع پوشش به روال قبل بازگشته است.

بهاره رهنما

 
نام :بهاره

نام خانوادگی :رهنما

تاریخ تولد :1352/9/10

محل تولد :اراک

تحصیلات : لیسانس ادبیات فارسی و حقوق قضایی

زمینه فعالیت :بازیگر، فیلمنامه نویس و نویسنده

همسر سابق :پیمان قاسم خانی (نویسنده و بازیگر)

 

خانواده بهاره رهنما در 2 سالگی او به تهران نقل مکان نموده اما با وقوع انقلاب اسلامی در سال 1357 ایران را ترک و به انگلستان رفتند و پس از مدتی با فروکش شدن التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند.

ازدواج بهاره رهنما با پیمان قاسم خانی

او همسر پیمان قاسم خانی نویسنده سینما و جاری(زن برادر شوهر) شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. او یک دختر به نام پریا قاسم خانی دارد. پریا تجربه حضور در تئاتر پنجره ها و فیلم سینمایی بانو را دارد. 

 

بهاره رهنما

طلاق بهاره رهنما از همسر اول

بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی بعد از 22 سال زندگی مشترک و روابط به ظاهر خوب و صمیمی در نهایت سال 1394 با توافق دو طرفه از هم طلاق گرفتند.

ازدواج مجدد بهاره رهنما

بهاره رهنما در تاریخ 96/6/4 با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. مراسم ازدواج مجدد بهاره رهنما جزئیات جالبی داشت. ماشین عروس بهاره رهنما بی ام و شاسی بلند ایکس3 بود! روی کارت عروسی بهاره رهنما، شعری از سیمین بهبهانی نوشته شده بود.

بهاره رهنما

فیلم‌های سینمایی بهاره رهنما:

افعی

عاشقانه

غزال

بادام‌های تلخ

بچه‌های بد

نان، عشق و موتور هزار

گاوخونی

توفیق اجباری

ده رقمی

دایره زنگی

شبانه

چارچنگولی

ماجراهای اینترنتی

پوپک و مش ماشاالله

ما سه نفر

سن پطرزبورگ

ورود آقایان ممنوع

بعد از ظهر سگی

آس و پاس  

۳۶۰ درجه   

طبقه حساس 

آشنایی با لیلا

بچگیتو فراموش نکن 

خنده در باران 

جرم 

زنان ونوسی، مردان مریخی 

زن‌ها شگفت انگیزند    

هرچی خدا بخواد   

بازی های بهاره رهنما در تئاتر:

 ۱۳۷۵ – تله تئاتر «ای نسیم باران»

۱۳۷۹ – تله تئاتر پیش از آشنایی

 ۱۳۸۴ – تئاتر پنجره‌ها – کارگردان: فرهاد آییش

 ۱۳۸۷ – خدای کشتار – کارگردان:علیرضا کوشک جلالی

 ۱۳۸۸ – هاملت با سالاد فصل – کارگردان:هادی مرزبان

۱۳۹۰ – می خواهم با میوسوو ملاقات کنم – کارگردان:محمود عزیزی

 ۱۳۹۰ – فیل – کارگردان:بهناز نازی

 ۱۳۹۰ – تراس – کارگردان:محمدرضا خاکی

 ۱۳۹۴- عامدانه، عاشقانه، قاتلانه - نویسنده و کارگردان: ساناز بیان

 ۱۳۹۴ - انگار در چشم‌های تو اسب می‌دود (بازیگر) کارگردان :طاها ذاکر

 ۱۳۹۳ - آرسنیک و تور کهنه (بازیگر)

۱۳۹۳ - دورهمی زنان شکسپیر (بازیگر، نویسنده و کارگردان)

۱۳۹۲ - با من بستنی می‌خوری؟ (بازیگر و کارگردان)

۱۳۹۲ - بادی که تو را برد‚ مرا خشک کرد - کارگردان:علی نرگس نژاد

۱۳۹۲ - پسران آفتاب - کارگردان:سیامک صفری

۱۳۹۱ - غبار - کارگردان:بهاره رهنما

۱۳۹۱ - چشم‌هایی که مال توست - کارگردان:نسیم ادبی

۱۳۹۱ - این تابستان فراموشت کردم - کارگردان: بهاره رهنما

۱۳۹۱ - خیال‌های جاده جاجرود - تهران - کارگردان:غزاله معتمد

۱۳۹۱ - گروتسکی بر تبار شناسی دروغ و تنهایی - کارگردان:سجاد افشاریان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied