شمانیوز
شما نیوز

محسن ابراهیم زاده

تغییر چهره و استایل جدید محسن ابراهیم زاده در خانه اش | چهره زشت محسن ابراهیمی بدون عینک باعث تعجب شد

در این تصویر تغییر چهره محسن ابراهیم زاده خواننده معروف موسیقی پاپ کشورمان را می بینید که بدون عینک چهره اش متفاوت است.

تغییر چهره و استایل جدید محسن ابراهیم زاده در خانه اش | چهره  زشت محسن ابراهیمی بدون عینک باعث تعجب شد

محسن ابراهیم زاده 17 شهریور سال 1366 در تربت حیدریه متولد شد. مدتی در کرج ساکن بود ولی در حال حاضر  محسن ابراهیمی زاده ساکن قلعه حسن خان (شهر قدس) می باشد. محسن ابراهیم زاده خواننده معروف موسیقی پاپ کشورمان است که در سال های اخیر ترانه های زیادی خوانده و از محبوبیت بالایی برخوردار است. عکسی از تغییر چهره محسن ابراهیم زاده را برای شما قرار دهیم که او منتشر کرد.

محسن ابراهیمی

۵دلیلی که باعث می‌شود با عینک جذاب‌تر به‌نظر برسید

جذابیت با عینک دلایل مختلفی دارد. بر اساس یک مقاله روانشناسی ⁣که در سال ۲۰۱۱ در سوئیس منتشر شد، مشخص گشن از لحاظ علمی افرادی که عینک می‌زنند جذاب و دوست داشتنی تر از بقیه به نظر می‌رسند.

اما این بار ۵ دلیلی که باعث می‌شود که شما با عینک جادویی‌تان تأثیرگذارتر شوید را بررسی می‌کنیم

۱- ⁣ عینک باعث می شود شما خوش فکر تر بنظر برسید

⁣⁣از آنجایی که اکثر افرادی که اهل مطالعه هستند به نزدیک بینی دچار می‌شوند باعث شده‌اند این طرز فکر ساخته شود که هر کس که عینک طبی می زند اهل مطالعه است و این فرد باهوش‌تر از بقیه است!

زندگینامه محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده 17 شهریور سال 1366 در تربت حیدریه متولد شد. مدتی در کرج ساکن بود ولی در حال حاضر ساکن قلعه حسن خان (شهر قدس) می باشد، اولین بار بطور جدی صدایش در تیتراژ برنامه مهتاب از شبکه تهران شنیده شد، او در سال 96 برای برنامه مهتاب شبکه تهران تیتراژ ویدیویی خواند که به شدت وی را به محبوبیت و شهرت رساند، نام این آهنگ سال نو می باشد.

 

محسن ابراهیم زاده

ازدواج محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

او از سن 14 سالگی شروع به قرائت قرآن کرد. صدای او رفته رفته به حوزه ی موسیقی کشیده شد تا بالاخره در سال 1388 دوره های آموزش موسیقی را نزد استاد نیکنام گذراند و در همان سال اولین ملودی خود را تحت عنوان هنوزم وقتی میخندی با بازخوانی از ترک تورج شعبان خانی ساخت و منتشر کرد که با استقبال خوبی رو به رو شد. محسن ابراهیم زاده در سال های اخیر با انتشار آهنگ هایش در فضای مجازی محبوبیت خوبی به دست آورده است.

محسن ابراهیم زاده

 

 

 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied