شمانیوز
شما نیوز

الناز شاکردوست

تمرین جالب الناز شاکردوست و پارسا پیروزفر | پارسا پیروزفر استاد الناز شاکردوست بود

ویدئویی از پشت صحنه فیلم سینمایی «تی تی» ساخته آیدا پناهنده با حضور الناز شاکردوست و پارسا پیروزفر پربازدید شد.

تمرین جالب الناز شاکردوست و پارسا پیروزفر |  پارسا پیروزفر استاد  الناز شاکردوست بود

الناز شاکردوست بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. الناز شاکردوست متولد ۷ تیر ۱۳۶۳ است. الناز شاکردوست در فیلمی به پارسا پیروزفر ابراز علاقه می کند. الناز شاکردوست در جشنواره فیلم فجر 37 تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از آن خود کند . الناز شاکردوست طرفداران زیادی دارد.ویدئویی از پشت صحنه فیلم سینمایی «تی تی» ساخته آیدا پناهنده با حضور الناز شاکردوست و پارسا پیروزفر پربازدید شد.


خانواده

پدر وی تاجر ابزارآلات صنعتی و الکترود و مادرش فاطمه محتشمی خانه دار است. الناز علاقه بسیار عجیبی به مادرش دارد.

الناز فرزند دوم خانواده است که یک برادر بزرگتر به نام علی و یک خواهر کوچکتر از خودش به نام الیکا دارد. البته شباهت الناز و برادرش بسیار زیاد است.

رتبه 11 کنکور

بچه درسخونی بود به حدی که در رشته ریاضی و فیزیک با معدل 19/23 دیپلم گرفت و در کنکور هنر با رتبه 11 رشته بازیگری تئاتر را برای ادامه تحصیل انتخاب کرد.

الناز شاکردوست ازدواج نکرده و مجرد است ، مدتی شایعه شده بود که وی با علیرضا حقیقی دروازه بان سابق پرسپولیس ازدواج کرده اما این کذب بود.الناز در بین خوانندگان پاپ رضا صادقی و در میان بازیگران زن بازی گوهر خیراندیش و گلشیفته فراهانی ، از بین بازیگران مرد مرحوم منوچهر نوذری و شهرام حقیقت دوست را می پسندد.

همچنین وی به بازی فوتبال علاقه فراوانی دارد و از طرفداران پرسپولیس است.

 

او بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. در سن هجده سالگی با فیلم اینجا… آخر دنیا و در نوزده سالگی ، با بازی در فیلم گل یخ در سال 1383، به کارگردانی کیومرث پوراحمد ، پا به عرصه سینما گذاشت و ظرف کمتر از یک سال در 4 فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد.

الناز شاکر دوست

 

ایفای موقعیت خودکشی در فیلم تابو در سال 93 نزدیک بود به مرگ واقعی الناز شاکردوست منجر شود ، او با دور شدن از ساحل در حال غرق کردن خود در فیلم بود که ناگهان به سمت گرداب دریا کشیده می شود و در ثانیه ها آخر زندگی اش توسط زن و مردی ترکمن ساکن روی یک کشتی نجات پیدا می کند.

چوب چشم رنگی ام را خوردم

متاسفانه باید بگویم یکسری افراد نان چشم رنگی بودن خود را خورده اند اما من چوبش را خورده ام. البته دوستان منتقد یا بعضی کارگردان ها همیشه این را گفته اند که توانایی بازیگری من در پس این ویژگی چشم رنگی بودن پنهان شده است. همین مساله باعث شده یکسری کارگردان ها نسبت به انتخاب من ترس داشته باشند.

معیاری به نام پول

من خیلی وقت است دیگر به خاطر دیده شدن ، پول و ... کار نمی کنم. سعی کرده ام با «نه گفتن» به خیلی پول ها و کارها آن هم در سن و سالی که دارم ثابت کنم این طور نیست که من فقط می خواهم دستمزدی بگیرم و فیلمی بازی کنم.

حتی اولین فیلمی را که برای قراردادش رفتم با ماشینی پای قرارداد رفتم که پدرم برایم خریده بود؛ منظورم این است که هیچ وقت نیاز مالی به این کار نداشتم و پول هرگز دغدغه من نبوده. اگر به خاطر پول وارد کار شده بودم در این یک دهه کارم باید میلیاردها تومان درمی آوردم. فکر می کنم برای خوشبخت زندگی کردن آنقدر که به احساس خوب و رضایت شخصی نیاز است ، احتیاجی به پول نیست. آدم ثروتمند فردی است که به بی نیازی روحی رسیده باشد و ذهن روشنی داشته باشد. بی نیازی به پول نیست!

الناز شاکردوست

ماجرای عمل بینی

در فیلم «چراغ قرمز» دو نقش را بازی کردم یکی نقش دختری بود که لنز مشکی داشت با موهایی خاص و حتی در بینی ام با جاسازی لوله های پستانک ، فرم تازه ای به صورتم داده بودند و بینی ام پهن شده بود و گریم جالبی داشتم که شباهتی به چهره خودم نداشت.

اما بعد از این چند سال می بینم آن عکس ها را برداشته اند در اینترنت به عنوان عکس های قبل از عمل الناز شاکردوست پخش کرده اند؛ در حالی که در جاهای دیگر دنیا از تلاش بازیگر برای درهم شکستن زیبایی چهره اش ، به عشق نقش و بازیگری تقدیر می شد. شاید حتی یکسری از بازیگرهایی که به اصطلاح فیلم های هنری بازی می کنند حاضر نباشند کاری را که من انجام داده ام انجام بدهند.

عروس همیشه سینما

یک زمان کاری به نام «خدا نزدیک است» را بازی کردم که ساختاری هنری داشت. در اواسط فیلمبرداری کارگردان پیشنهاد داد تا یک فلاش بک برای داستان و کاراکتر بگذاریم و من خوشحال شدم اما بعد فهمیدم فلاش بک عروسی کاراکتر است!

من به شوخی گفتم تنها در یک فیلم قرار بود من عروس نشوم که آن هم دل تان نیامد و می خواهید این اتفاق بیفتد. خب ، دیگر چه کار می شود کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied