شمانیوز
شما نیوز

نوید محمدزاده

عکس و گریم خاص نوید محمدزاده در سریالی جدید | نوید محمد زاده به سینما برگشت

عکسی از نوید محمدزاده در کنار احمد مهرانفر در سریال «آکتور» کاری از نیما جاویدی منتشر و مورد توجه قرار گرفته است.

عکس و گریم خاص نوید محمدزاده در سریالی جدید |  نوید محمد زاده به سینما برگشت

نوید محمدزاده بازیگر حرفه ای و محبوب سینما که با ازدواجش با فرشته حسینی بازیگر افغان تبار حاشیه های زیادی را در فضای مجازی به راه انداخته است. نوید محمدزاده اخیرا به خاطر ست کردن لباس های عجیب و غریبش با فرشته حسینی بسیار جنجالی شده است . مهمترین شایعه ای که در فضای مجازی برای نوید محمدزاده ایجاد شده بود شایعه طلاق نوید محمدزاده و فرشته حسینی بوده است.

نوید محمدزاده

تصویری تازه از نوید محمدزاده در کنار احمد مهرانفر در سریال «آکتور» منتشر و مورد توجه کاربران قرار گرفته است. سریال «آکتور» به نویسندگی و کارگردانی نیما جاویدی و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی که از ۲۸ آذر ۱۴۰۰ تولید خود را آغاز کرده است، به‌زودی پخش خواهد شد.

نیما جاویدی کارگردان فیلم تحسین شده «سرخپوست» پس از نوید محمدزاده، احمد مهران‌فر را هم به عنوان بازیگر برای این سریال معرفی کرده است. هنوز زمان دقیق انتشار این سریال مشخص نشده است اما اگر روند تولید بر اساس پیش‌بینی انجام شده پیش برود، «آکتور» مهرماه پخش خواهد شد.
 

او همچنین در بخش دیگری از این گفت‌وگو که قبلا منتشر شد، درباره گذشته تلخ، سختی های زندگی خود که از سرگذرانده حرف زده و گفته: دو سال و نیم توی خوابگاه زندگی می‌کردم. خوابگاهی که شب‌ها نمی‌تواستم در آن از ترس ساس‌ها درست بخوابم. چراغ گوشیم را تا صبح روشن می‌کردم و نشسته می‌خوابیدم تا ساس رویم نیاد.

 
یزدان عشیری رئیس روابط عمومی معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همشهری آنلاین گفت: «این خبر صرفاً نوعی گمانه زنی است و صرفاً بر اساس شنیده‌ها نقل شده است و صحت ندارد.»

وی ادامه داد: «اصل خبری که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متقن و قابل استناد است، خبر عدم احراز هویت فیلم سینمایی «برادران لیلا» تا اطلاع ثانوی است. این خبر را عطف به موضوعی که اکنون خدمت شما و مخاطبانتان اعلام می کنم، صحت موضوعش را در نقل مستقیم خبر از سوی ما در رسانه های کشور، به سادگی می توان تأیید کرد.»

نوید محمدزاده

 
 
یزدان عشیری تأکید کرد: «ممنوع الکاری نوید محمدزاده و همسرشان موضوع جداگانه دیگری است. رفتار محمدزاده حرکت غیرشرعی نبود اما مغایر عرف بود که ممکن است کسانی هم عصبانی شوند. این حرکت تنبه می خواهد نه تنبیه. بهتر است هنرمندان ما از موقعیت های بین المللی به نفع فرهنگ این سرزمین استفاده کنند. تا این زمان هیچگونه جمع بندی رسمی درباره ممنوع الکاری نوید محمدزاده و همسرش انجام نشده است. هیچ منبع رسمی هم تا بدین لحظه در این باره صحبت نکرده و موضع گیری رسمی نداشته است.»

وی در پاسخ به این موضوع که چقدر احتمال دارد نوید محمدزاده و فرشته حسینی به دلیل رفتارشان در حاشیه جشنواره کن ممنوع الکار شوند به همشهری آنلاین گفت: «در بحث‌های حقوقی معمولاً نمی توان با احتمال و اما و اگر سخن گفت. در این بین توصیه می کنم مردم به گمانه زنی‌ها اعتنایی نکنند و به التهاب موضوع بیهوده دامن نزنند. سینمای ما در حال حاضر به قدر کافی مشکلات عدیده دارد و با چنین چالش‌هایی روبه روست که توصیه می کنم در این ماجرا با آرامش و خویشتن داری رفتار شود تا بیش از پیش به آرامش سینما کمک کنیم. دامن زدن به اخبار جعلی خوب نیست و تأثیر مثبتی هم در فضای جامعه ندارد. همین دامن زدن به موضوع شاید فضایی ایجاد کند تا ارزش گذاری دقیقی نسبت به رفتار سلبریتی های کشورمان در خارج از کشور انجام نگیرد.»

 
 

نوید محمدزاده

 
محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره وضعیت فیلم‌های نوید محمدزاده که اکنون ممنوع‌الفعالیت است و چگونگی نمایش این فیلم‌ها تأکید کرد: اگر فیلمی در نوبت اکران است تلاش ما این است که محرومیت‌هایی که احیاناً بازیگران پیدا می‌کنند به اکران فیلم لطمه نزند. اکران فیلم متعلق به تهیه‌کننده و مجموعه ای از عوامل فیلم تا سینمادارها است و این حتماً نباید اتفاق بیفتد.

اسماعیلی تصریح کرد: ما در مورد هر موضوعی نه این مورد خاص، نگاه‌مان این است که محرومیت احتمالی یک هنرمند به فیلمی که ساخته شده لطمه نزند. ما به این امر مقید هستیم و به دوستان هم تذکر می‌دهیم که در چنین مواردی حتما به نفع جامعه هنری توجه کنند نه یک مورد خاص.

نوید محمدزاده

وزیر ارشاد تاکید کرد: هر فیلمی بدون اخذ مجوز نمایش در خارج کشور نمایش داشته باشد حتماً از نظر ما مشمول محدودیتهای قانونی می‌شود. هیچ درنگی در این زمینه وجود ندارد و سابق بر این شاید مماشاتی صورت می‌گرفته است اما من به همکاران تاکید کردم که در این زمینه هیچ مماشاتی صورت نگیرد. بنای ما این است که با جامعه هنری و فرهنگی کشور نهایت همکاری را داشته باشیم اما قانون باید رعایت شود.

اسماعیلی گفت: دوستان بیایند و قبل از نمایش مجوزهای لازم را دریافت کنند، ایرادی ندارد که فیلمی برای اولین‌بار در خارج کشور نمایش یابد، ایراد در اخذ مجوز است و ما برایمان هیچکس در این زمینه فرقی نمی‌کند. هرکس قانون را رعایت کند، حمایت می‌شود و هرکس رعایت نکند باز مطابق قانون موضوع را جمع‌بندی می‌کنیم و تلاش این است که هیچ تبعیضی صورت نگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied