شمانیوز
شما نیوز

نعیمه نظام دوست

واقعیت خبر ازدواج نعیمه نظام دوست با عمو پورنگ فاش شد | سیل پیام های تبریک نعیمه نظام دوست را دیوانه کرد

نعیمه نظام دوست به عکسها و حواشی منتشر شده با موضوع ازدواجش واکنش نشان داد و حقیقت را برای همه مخاطبان اینستاگرام فاش کرد.

واقعیت خبر ازدواج نعیمه نظام دوست با عمو پورنگ فاش شد  | سیل پیام های تبریک نعیمه نظام دوست را دیوانه کرد

نعیمه نظام‌دوست زاده ۲۳ آبان ۱۳۵۳ است. نعیمه نظام‌دوست در تهران متولد شده است. نعیمه نظام‌دوست بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. نعیمه نظام‌ دوست دارای دیپلم علوم تجربی است. او اصالتا گیلک و اهل گیلان می‌باشد. نعیمه نظام دوست بازیگر طناز سینما و تلویزیون کشورمان جزو هنرمندانیست که حواشی و شایعات زیادی پیرامون زندگی خصوصیش وجود دارد.

نعیمه نظام دوست

بازیگر فیلم سینمایی هزارپا که چندین بار به شایعات ازدواج با همکارش داریوش فرضیایی واکنش نشان داد و در لایو اینستاگرامی چندی پیش خبر ازدواجش با عمو پورنگ را تکذیب کرده بود، در استوری اینستاگرامش شایعه ازدواجش را تکذیب نمود. استوری او را در ادامه مشاهده می کنید.

بازیگر سریال ریحانه در استوری اینستاگرامش بار دیگر شایعه ازدواج با عمو پورنگ را تکذیب کرد، او در این استوری عنوان نمود که این گونه شایعات سبب ایجاد اختلال در زندگی شخصیش شده و تماس ها، دایرکت و پیام های تبریک زیادی را دریافت می کند.

نعیمه نظام دوست

شایعه ازدواج خانم بازیگر و عمو پورنگ گویا از یک پیج لاغری و به دنبال تبلیغ برای کاهش وزن منتشر شده، در این پیج به دروغ نوشته شده که بازیگر محله گل و بلبل عنوان نموده داریوش فرضیایی همکارم بوده ولی هم اکنون هم نفسم شده است و او در دوران چاقی نیز مرا دوست داشته!

نعیمه نظام دوست که در کارهایی مانند محله گل و بلبل، بچه محل، کلبه عمو پورنگ با داریوش فرضیایی همکاری داشته است، چندین بار عنوان نموده است که عمو پورنگ دوست و همکار، پسرش است، لطفاً از این شایعات بد دست بردارید.

نعیمه نظام دوست بازیگر سینما و تلویزیون متولد 23 آبان 1353 در تهران است. او در یک خانواده 6 نفره با اصالت رشتی به دنیا آمد و در بین چهار خواهر فرزند سوم می باشد و سال ها پیش پدرش را از دست داده است. این بازیگر سال 1382 بعنوان دستیار و منشی صحنه در فیلم «بر بوم زمان» حضور داشت و اولین حضورش به عنوان بازیگر به سال 1386 در فیلم «توفیق اجباری» مربوط می شود.

نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست مجرد است و در فیلم هایی مانند هزارپا، سن پترزبورگ، توفیق اجباری، رفقای خوب، آپاچی، شب عید، افسونگر، همسایه ها، ساختمان پزشکان، ریحانه، ساعت خوش و... بازی کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied