شمانیوز
شما نیوز

هالک ایرانی

حسادت هالک ایرانی به برد امیرعلی اکبری | امیرعلی اکبری روی هالک ایرانی را کم کرد

سجاد غریبی (هالک ایرانی) به پیروزی مقتدرانه امیر علی اکبری در مبارزه با حریف ایتالیایی واکنش نشان داد.

حسادت هالک ایرانی به برد امیرعلی اکبری | امیرعلی اکبری روی هالک ایرانی را کم کرد

به گزارش شمانیوز: سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی با انتشار یک عکس در استوری اینستاگرام به مبارزه امیر علی اکبری مقابل مائورو سریلی حریف ایتالیایی و پیروزی مقتدرانه مبارز ایرانی واکنش نشان داد.

 

هالک ایرانی

 

هالک ایرانی پس از مبارزه امیر علی اکبری و ناک اوت کردن حریف ایتالیایی عکسی از این مبارز سنگین وزن MMA در کنار علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس ایران منتشر کرد و این پیروزی مقتدرانه را به هر دو آنها تبریک گفت.

سجاد غریبی پیش تر در اولین مبارزه رسمی خود در رینگ بوکس در ۳۰ ثانیه مقابل حریف خود گوریل قزاقستانی ناک اوت شد.

شکست مفتضحانه هالک ایرانی واکنش های منفی گسترده ای در شبکه های اجتماعی به دنبال داشت.

 

هالک ایرانی

 

هالک ایرانی کیست؟

سجاد غریبی، مشهور به هالک ایرانی متولد آذر ۱۳۷۰ در اهواز است. وی اما در بوشهر بزرگ شده و در این شهر زندگی می کند. او که مجرد است و از دانشگاه آزاد بوشهر مدرک لیسانس بازرگانی دارد، به خاطر فیزیک عجیب و غریب و شباهتش به هالک، ابرقهرمان کتاب های مصور امریکایی، به شهرتی ناگهانی دست یافته است. قد سجاد غریبی ۱۸۸ سانتی متر و وزنش در سنگین ترین حالت ۱۸۰ کیلوگرم بوده است.

غریبی از سال ۸۶ ورزش را شروع کرده و از سال ۸۸ پاورلیفتینگ و از ۹۳ بدنسازی کار می کند. او همچنین به بوکس هم علاقه دارد. سجاد غریبی می گوید دعوت های زیادی به مبارزه دریافت کرده است. این بار اما قضیه بی نهایت جدی است و باید خودمان را برای نبردی هولناک آماده کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied