شمانیوز
شما نیوز

نیوشا ضیغمی

توضیح نیوشا ضیغمی درباره اختلاف با همسرش | ناراحتی شدید نیوشا ضیغمی از افزایش طلاق

مدتی است شایعه طلاق نیوشا ضیغمی پس از ۱۲ سال زندگی مشترک با آرش پولادخان به گوش می رسد. حالا نیوشا ضیغمی با انتشار ویدیویی در این باره توضیح داده است.

توضیح نیوشا ضیغمی درباره اختلاف با همسرش | ناراحتی شدید نیوشا ضیغمی از افزایش طلاق

نیوشا ضیغمی هنرپیشه و بازیگر ایرانی است. نیوشا ضیغمی متولد تیر 1359 است. نیوشا ضیغمی متاهل و دارای یک فرزند دختر است. نیوشا ضیغمی فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی است.نیوشا ضیغمی بازیگر سریال بی نشان یکی از هنرمندانیست که مدتی است شایعه طلاق نیوشا ضیغمی پس از ۱۲ سال زندگی مشترک با آرش پولادخان به گوش می رسد. حالا  نیوشا ضیغمی با انتشار ویدیویی در این باره توضیح داده است.

پاسخ نیوشا ضیغمی به حاشیه بادیگاردهایش

این روزها که نیوشا ضیغمی با سریال بی نشان پس از سال ها به تلویزیون برگشته است، توجهات مخاطبان نسبت به اخبار این بازیگر بیشتر شده است. در میان این اخبار، خبر بادیگارد نیوشا ضیغمی بسیار وایرال شده بود که با مراجعه به برنامه دورهمی مهران مدیری و با توضیح خانم بازیگر، اصل ماجرا روشن شد.

خانم بازیگر به انتشار ویدئوهایی از او به همراه بادیگارد و محافظان شخصی که واکنش‌های گسترده کاربران در فضای مجازی را به دنبال داشت، واکنش نشان داد و به سؤال مهران مدیری اینگونه پاسخ داد:

نیوشا ضیغمی

مهران مدیری:

بادیگارد دارید؟

نیوشا ضیغمی:

نه

مهران مدیری:

تو عکس ها یه خانمی بادیگارد شماست که از هر طرف مواظبن، ماشاالله هم درشتن و... که حتی گفته بودن بادیگارد مدیری و بادیگارد ضیغمی ازدواج کرد.

نیوشا ضیغمی:

واقعیتش آقای مدیری شما بهتر از من دیگه می دونید، ما شب می خوابیم صبح پا میشیم یه چیزهایی می بینیم که اصلا باور نکردنی، من اکران یه فیلمی بود که به خاطر خانم تهرانی برای کمپین حمایت از یوز ایرانی قرار بود بریم پردیس کوروش، فکر می کنم این حاشیه برای شما هم همون جا ایجاد شد. یه خانمی از مامورین انتظامات اون جا و همراه من بودند که فردا صبح اینطوری شد.

نیوشا ضیغمی در دورهمی

با این توضیحات خانم بازیگر روشن شد که ایشان بادیگاردی ندارند و تصاویر منتشر شده مربوط به همان اکران است.

نیوشا ضیغمی

مختصر بیوگرافی نیوشا ضیغمی و زندگی شخصی و ازدواجش

نیوشا ضیغمی بازیگر، تهیه کننده و مدل متولد 18 تیر 1359 در تهران است. پدرش مرحوم محسن ضیغمی دبیر بازنشسته و مادرش فهیمه رستم‌پور کارمند بازنشسته است، یک خواهر بنام روشا دارد.

او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی می باشد که بعد از فارغ التحصیلی و شرکت در کلاس های بازیگری کانون سینماگران جوان با کارگردان سریال در چشم باد آشنا شد و در این سریال ایفای نقش نمود و با فیلم مواجهه در سال 1383 به سینما راه یافت.

نیوشا ضیغمی بازیگر فیلم اخراجی ها متاهل است و با آرش پولادخان (تاجر نقره) در آبان سال 1389 ازدواج کرده و یک دختر به نام لنا دارد که در اواخر اردیبهشت سال 1397 به دنیا آمده است.

دختر نیوشا ضیغمی

او در فیلم و سریال هایی چون در چشم باد، رالی ایرانی 2، راستش را بگو، شوریده، پارک وی، اخراجی ها، هشتگ، ایران برگر، هشتگ، خوب بد جلف، زنها فرشته اند و... ایفای نقش نموده است. بی نشان به کارگردانی راما قویدل آخرین کار تلویزیونی اوست که در آن در نقش زنی را ایفا نموده است که در زندگی شخصی با چالش‌های زیادی روبه‌رو است و در بحبوبه اتفاقات زندگی‌اش به شخصیت شهاب برمی‌خورد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied