شمانیوز
شما نیوز

کی روش

کی روش سرمربی ایران در جام جهانی 2022 شد | خبر خوش از فدراسیون فوتبال

در شرایطی که هنوز جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به پایان نرسیده اما به نظر می‌رسد بازگشت سرمربی پرتغالی سابق به نیمکت تیم ملی قطعی شده باشد.

کی روش سرمربی ایران در جام جهانی 2022 شد | خبر خوش از فدراسیون فوتبال

به گزارش شمانیوز: تمایل مهدی تاج به تغییر در پست سرمربی تیم ملی است و به نظر می‌رسد اگر مخالفتی جدی علیه کارلوس کی‌روش در هیئت رییسه وجود نداشته باشد این مربی به زودی به ایران بازخواهد گشت تا هدایت تیم ملی فوتبال را در دست بگیرد.

در حال حاضر خبرنگاران در انتظار پایان این جلسه مهم و اعلام نظر رسمی هیات رئیسه و صحبت‌های احسان اصولی سخنگوی فدراسیون در این باره هستند.

در جلسه امروز هیات رئیسه قرار به رسیدگی به ۲۲ سرفصل مختلف بوده و موضوع تیم ملی آخرین و مهمترین بحث میان اعضاست.  

در همین حال، محمد جماعت مدیر رسانه تیم ملی دقایقی پیش چنین توییت کرده است: به سوای تمام زنده باد‌ها و مرده باد‌های هواداری درباره تیم ملی و کادر فنی آن، هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با توجه به جمیع جهات و ابعاد، بهترین تصمیم را با توجه به صرف و صلاح فوتبال کشور خواهد گرفت.

ادبیات این توییت و استفاده از کلمات صرف و صلاح نکته دار است. همچنین خبرگزاری ایرنا اعلام کرده کی‌روش تا آخر هفته به ایران خواهد آمد و با قراردادی ماهیانه رسما سرمربی تیم ملی خواهد شد.

در این خبر آمده است: بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال نهایی شده و فدراسیون فوتبال به دنبال فراهم کردن مقدمات حضور کی‌روش در ایران است.

اردوی جدید تیم ملی فوتبال از ۲۰ شهریور آغاز می‌شود و خبر می‌رسد کی روش تا آخر هفته وارد ایران می‌شود تا علاوه بر امضای قرارداد و مراسم معارفه، کارش را با تیم ملی فوتبال آغاز کند.

 

روز گذشته هم روزنامه خبرورزشی مدعی شده بود که مهدی تاج با کی‌روش صحبت کرده و شرایط مرد پرتغالی را جویا شده و حتی در مورد خواسته های مالی کی‌روش و آپشن قرارداد او هم صحبت کرده اما قولی قطعی برای سپردن نیمکت تیم ملی به او نداده است.

به نوشته خبرورزشی اسکوچیچ هنوز امیدوار است که در سمت خود باقی بماند و می‌خواهد لیست تیم ملی را اعلام کند تا شاگردان خود را برای بازی با اروگوئه و سنگال آماده کند. یک منبع موثق گفت: اگر قرار به برکنار کردن اسکوچیچ و آوردن کی‌روش باشد قطعا فقط آقای تاج نظر نمی‌دهد وباید استعلام گرفته شود. تاج البته صحبت کاملی با کی‌روش انجام داد و حالا کاملا از شرایط او آگاه است.

از سه شنبه گذشته که مهدی تاج با کسب ۵۱ رأی از  ۸۰ مجمع فدراسیون فوتبال موفق شد بار دیگر به راس فدراسیون فوتبال بازگردد، صحبت ها درباره بازگشت کارلوس کیروش به تیم ملی هم شدت بیشتری گرفت.

همزمان کارلوس کی روش هم با انتشار فیلمی از دوران حضورش در تیم ملی ایران، واکنش مثبتی برای بازگشت نشان داد تا در آستانه جام جهانی که تیم ملی بیشر از هر زمانی نیاز به آرامش دارد، بار دیگر سایه ابهام بر سر اردوی تیم ملی بیافتد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied