شمانیوز
شما نیوز

مهدی طارمی

ببینید | اخراج جنجالی مهدی طارمی | طارمی در لیگ قهرمانان اروپا به دلیل تمارض اخراج شد

مهدی طارمی در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا دربازی مقابل اتلتیکومادرید به دلیل تمارض اخراج شد!

ببینید | اخراج جنجالی مهدی طارمی | طارمی در لیگ قهرمانان اروپا به دلیل تمارض اخراج شد

 مهدی طارمی بعد از حضور در پرتغال به این نتیجه رسید که اگر می‌خواهد پیشرفت کند، باید به زندگی مجردی خود پایان دهد. بنابراین او با یکی از ایرانی‌هایی که در لندن زندگی می‌کند، نامزد کرد. هنوز اطلاعات زیادی در این زمینه به دستمان نرسیده ولی همسر مهدی طارمی در لندن بزرگ شده و پدرش تاجر است. مهدی طارمی  در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا دربازی مقابل اتلتیکومادرید به دلیل تمارض اخراج شد!

یکی از مسائلی که سالهاست درگیر آن هستیم، شایعات مربوط به زندگی شخصی و خصوصی چهره های مشهور است که متأسفانه هر چند وقت یکبار در فضای مجازی منتشر شده و برای شخص صاحب شایعه مشکلاتی را ایجاد می کند. با توجه به اینکه مسائل خصوصی زندگی افراد، مسئله ی ساده ای نیست و ورود به حریم محترم آن کار غیر اخلاقی است، هستند هنوز افرادی که با اهداف دریافت بازدید یا.... دست به این اقدام میزنند و آرامش برخی را فدای منافع شخصی خود میسازند.

در حال حاضر نمیدانیم که شایعات مربوط به ازدواج مهدی طارمی چقدر صحت دارد و از کجا نشات میگیرد و این اخبار را نه رد می کنیم و نه تایید، اما آنچه می‌دانیم این است که حتی اگر این خبر صحت هم داشته باشد، تا زمانی که خود شخص مهدی طارمی آن را منتشر یا تایید نکرده است، نباید توسط شخص یا اشخاص دیگری دست بدست شود.

مهدی طارمی

شایعات منتشر شده:مهدی طارمی به زودی داماد می شود، همسر او کیست؟

مهدی طارمی که این روزها در اوج دوران فوتبالی‌اش قرار دارد و به واسطه عملکرد فوق‌العاده اش در ترکیب تیم پورتوی پرتغال مورد توجه رسانه‌هاست، در صدر اخبار قرار گرفته و گفته می شود که قرار است به زندگی مجردی خود پایان دهد. در اخباری که در فضای مجازی به گوش می رسد، مهدی طارمی با دختری ایرانی که در لندن زندگی می‌کند و پدرش تاجر است، نامزد کرده و بعد از پایان دادن به فصل سنگین فوتبالی خود در پورتو، قصد دارد مراسم عروسی خود را در بوشهر یا اصفهان برگزار کند.

گویا دلیل شایعات اخیر ازدواج مهدی طارمی به شادی پس از گلزنی او و نشان دادن حرف p مربوط می شود چرا که در این اخبار آمده است، نام همسر مهدی طارمی با حرف p آغاز می شود.

ساعاتی پس از انتشار این اخبار برخی از صفحات اینستاگرامی بیان نمودند که طارمی اخبار منتشر شده درباره خودش را تکذیب کرده و این مهاجم برجسته فوتبال ایران اعلام نموده است که مسائل مطرح شده صحت ندارد و اگر لازم شود در آینده در این خصوص شفاف سازی خواهد کرد اما همچنان تکذیبیه این اخبار به صورت رسمی در پیج این ملی پوش کشورمان قرار نگرفته است.

اینستاگرام مهدی طارمی بعد از انتشار خبر ازدواجش

مهدی طارمی در ساعات گذشته استوری را درباره اردوی تیم ملی فوتبال منتشر نمود، گویا او با انتشار این استوری قصد دارد که به مخاطبان و طرفدارانش بگوید که در حال و هوای فوتبال و فکر کردن به تیم ملی به سر می برد و نه ازدواج و تدارک مقدمات مراسم عروسی. شاید هم مثل خیلی از سلبریتی ها دوست دارد مسائل خصوصی زندگی اش در خفا و دور از دید عموم جریان داشته باشد.

مهدی طارمی

مختصر بیوگرافی مهدی طارمی

مهدی طارمی بازیکن پست مهاجم فوتبال متولد 27 تیر 1371 در بوشهر است. او راست پا می باشد اما توانایی بازی با پای چپ را هم دارد. پدرش علیشاه از بازیکنان حرفه ای فوتبال و مادرش نیز خانه‌دار می باشد، او از 6 سالگی فوتبال را زیر نظر پدرش شروع کرد سپس به پرسپولیس رسید و حالا در تیم ملی و در «پورتو» پرتغال می درخشد. او در بازی تیم پورتو و چلسی در لیگ قهرمانان اروپا فصل 2021 توانست با یک ضربه قیچی دروازه این تیم را باز کند تا بعنوان بهترین گل لیگ قهرمانان شناخته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied