شمانیوز
شما نیوز

جواد عزتی

غوغای جواد عزتی در رشت | شبی جنجالی برای جواد عزتی در رشت رقم خورد

همزمان با استقبال پرشور از جواد عزتی در شبب بارانی رشت زیبا دوزیست ۱۳ میلیاردی شد.

غوغای جواد عزتی در رشت | شبی جنجالی برای جواد عزتی در رشت رقم خورد

جواد عزتی بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . جواد عزتی در سریال ها و فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است جواد عزتی این شب ها مشغول بازی در تئاتر بزرگ سیصد است انتقاد های زیادی در مورد این نمایش بود که از جمله آن ها بلیت بسیار گران قیمت آن بود .جواد عزتی برای اکران فیلم خود که به مشهد رفته بود با ازدحام شدیدی از طرف دارانش روبه رو شد.

بیش از ۱۲۰۰ تماشاگر در ۲سانس شنبه ۱۹ شهریور در یک شب بارانی میزبان جواد عزتی در شهر زیبای رشت بودند. دوزیست در ابتدای هفته پنجم اکران و همزمان با اکران مردمی شهر رشت در گیشه سینماهای کشور به فروش ۱۳ میلیاردی رسید.

دوزیست به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی سعید خانی با بازی «جواد عزتی ، هادی حجازی فر، ستاره پسیانی، الهام اخوان، مجید نوروزی و پژمان جمشیدی با هنرمندی مانی حقیقی و سعید پورصمیمی» در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است.

جواد عزتی

مه لقا باقری همسر جواد عزتی، بازیگر نقش مادر ابرا سریال یاغی که پس از حضور پررنگش در قسمت های ابتدایی، حالا در یکی دو قسمت اخیر دوباره به جمع بازیگران اضافه شده است و در میان تماشاچیانی که جاوید را تشویق می کردند، دیده شد.

از قرار معلوم استایل او که به واسطه مهاجرت از ایران البته در سریال، تغییر کرده است، برای خودش هم جذابیت داشته که سلفی از آن حال و هوا در اینستاگرامش منتشر کرده؛ سلفی که در این بخش از نمناک با هم خواهیم دید. تصویری که از گریم لایت مه لقا باقری مشاهده می کنید در اتاق گریم و پشت صحنه سریال یاغی گرفته شده است.

بازیگر نقش نرگس در سریال یاغی با انتشار این عکس نوشت:

مختصر بیوگرافی مه لقا باقری، همسر جواد عزتی

مه لقا باقری بازیگر سینما و تلویزیون در تاریخ 25 خراد 1360 در تهران متولد شد. تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس ادامه داد.

مه لقا باقری بازیگر نقش مادر ابرا در سریال یاغی

ماجرای ازدواج و همسر مه لقا باقری که همیشه جزو سرچ های برتر گوگل نیز بوده است، در سال 1384 در 24 سالگی اش شکل گرفت و در جریان یک همکاری با جواد عزتی بازیگر محبوب کشورمان ازدواج کرد. اختلاف سنی جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری که برای برخی از کاربران سؤال بود، 6 ماه است و مه لقا باقری 6 ماه از همسرش جواد عزتی بزرگتر است.

جواد عزتی

مه لقا باقری در سریال قهوه تلخ، باغ مظفر، دردسرهای عظیم، زخم کاری و فیلم سینمایی موفق «شنای پروانه» با همسرش همبازی بود. این زوج هنری در فیلم شنای پروانه نقش زن و شوهر را ایفا می کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied