شمانیوز
شما نیوز

شهاب حسینی

ازدواج شهاب حسینی با دختری 17 سال کوچکتر | جنجال کودک همسری آقای بازیگر مخاطبان را شوکه کرد

ازدواج دوم شهاب حسینی با دختری 17 سال کوچکتر با عکس بیوگرافی ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی را می خوانید.

ازدواج شهاب حسینی با دختری 17 سال کوچکتر | جنجال کودک همسری آقای بازیگر مخاطبان را شوکه کرد

شهاب حسینی بعد جدایی از همسر سابق خود، رسما برای بار دوم ازدواج کرد، این زندگی جدید که در اول راه است بسیار جنجال آفرین شده است!شهاب حسینی  با یک هنرمند در عرصه عکاسی و از کارمندان خود ازدواج کرده است که همین چند روز پیش در اکران فیلم «شین» در کنار هم اولین بار دیده شدند.شهاب حسینی متولد 1352 و همسر دوم ایشان ساناز ارجمند سال 1369 به دنیا آمده است که فاصله سنی این زوج را به 17 سال می رساند. در ادامه عکس همسر شهاب حسینی را مشاهده می کنید:

شهاب حسینی

بیوگرافی ساناز ارجمند

ساناز ارجمند سال 1369 در شهر مشهد به دنیا آمده و در چند سال اخیر به تهران نقل مکان کرده و در پروژه های عکاسی مدلینگ و آتلیه ها فعالیت می کرد.

شروع همکاری و آشنایی ایشان با شهاب حسینی از عکاسی در برنامه «هم رفیق» شروع شد و بعدا به استخدام شرکت «سون اسکای» آقای بازیگر هم درآمد.

شهاب حسینی

بیوگرافی شهاب حسینی

شهاب حسینی سالهای بعد هم به کار بازیگری و هم اجرا پرداخت. وی بخاطر بازی در فیلمهای سینمایی واکنش پنجم و شمعی در باد و محیا مورد توجه قرار گرفت، درسال ۱۳۸۶ برای فیلم محیا از جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، موفق به کسب دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد، و در سال ۱۳۸۷ در همین جشنواره برای فیلم سوپراستار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد. شهاب حسینی همچنین به خاطر فیلمهای پرسه در مه به کارگردانی بهرام توکلی و درباره الی به کارگردانی اصغر فرهادی بازیگر مرد برگزیده چهاردهمین جشن بزرگ سینمای ایران نیز بود.

شهاب حسینی

ازدواج شهاب حسینی

شهاب حسینی در سال ۱۳۷۴ با پریچهر قنبری ازدواج کرد، فرزند اولشان به نام محمدامین در زمستان ۱۳۸۲ و فرزند دومشان به نام امیرعلی در تابستان ۱۳۹۰ به دنیا آمدند.حسینی در سال ۱۳۹۲ کارگردانی را با فیم ساکن طبقه وسط آغاز کرد.

جوایز ویژه شهاب حسینی

شهاب حسینی در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم سوپر استار، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت نمود. شهاب حسینی در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ با ایفای نقش در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، توانست جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص بدهد. همچنین او خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را به‌همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین کسب کرد.

شهاب حسینی

بخشی از مصاحبه با پدر شهاب حسینی

من متولد شهریور 1328 هستم. شهاب فرزند اول من است و مهدی فرزند دوم. شهاب که به کار بازیگری مشغول است و مهدی هم علاقه مند موسیقی. غیر از شهاب و مهدی، دو دختر هم دارم. مختصر زندگی من هم به این ترتیب است که وقتی دیپلم گرفتم، برای ادامه تحصیل به دانشکده خلبانی رفتم ولی چون دو تا از برادرانم در آن زمان قبل از انقلاب سیاسی بودند، اخراجم کردند. 

بعد از آن رفتم رشته زبان و ادبیات انگلیسی و سرنوشت طوری رقم خورد که دبیر بشوم. 30سال کارمند آموزش پرورش بودم. البته فعالیت های دیگری هم داشتم؛ مثل فعالیت های تجاری. 

در کنار این فعالیت هایی که گفتم، شعر هم می گفتم و داستان هم می نوشتم. حتی یادم هست چند فیلمنامه هم نوشتم اما مهم تر از همه، ترجمه هایی بود که در آن زمان انجام دادم. دو سه کار، از آثار ژول ورن را ترجمه کردم؛ مثل «بیست هزار فرسنگ زیر دریا» و «دور دنیا در هشتاد روز» و بعد از آن به همراه آقای سیفی قمی شروع کردیم به ترجمه کتاب «نگاهی به ایران». این کتاب را مهندس هوشنگ سیحون در خارج از کشور منتشر کرده بود و شرح دیده های او(طراحی ها و کروکی ها) در سفر به روستا های اطراف تهران، شهرستان ها، اماکن تاریخی و.... است.

شهاب حسینی که قصد مهاجرت به کانادا را داشت و برای این کار حتی حاضر به انصراف از دانشگاه شده بود باید خدمت سربازی را پشت میگذاشت و به همین منظور زمانی که برای خداحافظی با دوستانش در دانشکده هنرهای زیبا به دانشگاه تهران رفته بود برای اولین بار همسرش پریچهر قنبری را دید و این دیدار به آشنایی های بعدی زیر نظر خانواده و ازدواج ختم شد.

ماجرای ازدواج شهاب حسینی از زبان خودش

تا قبل از این که همسرم را ببینم، قصد ازدواج نداشتم تا این که روزگار ما را در برابر هم قرار داد. به او پیشنهاد آشنایی دادم اما همسرم هیچ اعتقادی به اینگونه دوستی ها و آشنایی ها نداشت و گفت:اگر کسی واقعا عاشق است و تمایل قلبی برای رسیدن به دختر مورد علاقه اش دارد، باید در این راه صادقانه گام بردارد و بنابراین موضوع را با خانواده ام در میان گذاشتم و مصمم به ازدواج شدم. دیگر تکه دوم زندگی ام را پیدا کرده بودم. بعد از صحبت های اولیه و رسم و رسومی که در این رهگذر طی می شود، بعد از 4-3 ماه نامزدی، عقد کردیم اما شرایط برگزاری جشن عروسی را نداشتم، از طرفی مایل بودم استقلال در زندگی را با برگزاری جشن توسط خودم آغاز کنم؛ به همین دلیل 3 سال طول کشید تا ما به جشن عروسی برسیم.

من آن زمان سیدشهاب الدین حسینی بودم. فقط همین. خلاصه اینکه ما از صفر و درکنار هم شروع کردیم. البته پدرومادر هردوی ما سعی داشتند که دستمان را بگیرند. اما ما قرار گذاشته بودیم که روی پای خودمان بایستیم و خوشبختانه همین طور هم شد. خلاصه اینکه من سیدشهاب الدین 22ساله و پریچهر قنبری زندگی مشترکمان را با تمام کم و کاستی هایش شروع کردیم و تا امروز باوجود همه سختی ها و فراز و نشیب ها در تمام مدت در کنار هم بودیم.

شهاب حسینی

ماجرای ازدواج شهاب حسینی با هستی مهدوی فر

تنها سند موج سواری فعالان فضای مجازی برای جدایی شهاب حسینی از همسرش این است که شهاب حسینی در اینستاگرام قبلا فقط همسرش را فالو کرده بود که چند وقتی است او را نیز آنفالو کرده و در صفحه هیچکدام از این زوج عکسی از همدیگر نیست و پاک شده است.

بر این اساس فعالیت شهاب حسینی در فضای مجازی باعث به وجود آمدن این شایعه شده است واقعیت آن هنوز تایید نشده است.

در حالی که هنوز خبر طلاق شهاب حسینی داغ است؛ در فضای مجازی خبر تاییده نشده ای از رابطه وی با هستی مهدوی فر و ازدواج این دو بازیگر سینما خبرساز شده است.

اطلاعات دقیقی درباره ازدواج شهاب و هستی منتشر نشده است و حتی این خبر تایید تا تکذیب نشده است. اما این دو بازیگر در فیلم چهارشنبه بایکدیگر هم بازی بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied