شمانیوز
شما نیوز

مهسا امینی

ضجه زدن مادر مهسا امینی بر سر مزار دخترش | مهسا امینی غریبانه به خاک سپرده شد

تصاویری تلخ از بی تابی مادر مهسا امینی بر سر مزار دخترش را مشاهده می کنید.

ضجه زدن مادر مهسا امینی بر سر مزار دخترش | مهسا امینی غریبانه به خاک سپرده شد

به گزارش شمانیوز: تصاویری تلخ از بی تابی مادر مهسا امینی بر سر مزار دخترش را مشاهده می کنید.

 

 

مهدی فروزش مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران در گفتگوی شبکه خبر درباره پیگیری پرونده مهسا امینی بیان کرد: کمیسیون ویژه تخصصی بررسی علت فوت مهسا امینی در اولین فرصت بعد از دستور ویژه دادستان محترم تهران تشکیل و اقدامات اولیه در جهت معاینه او در زمان فوت و قبل از آن انجام شد همچنین معیارها و شاخص‌هایی که باید در معاینه ظاهری نامبرده در زمان حیات انجام می‌شد؛ صورت گرفت و بررسی‌های تکمیلی انجام شد.

 

 

وی گفت: با اطلاع از فوت نامبرده، اداره کل پزشکی قانونی تهران، در پی دستور مقام محترم قضائی با تشکیل تیم مجربی متشکل از کادر متخصصان و پزشکان و با انتقال پیکر فوت شده به سالن تشریح مرکز تشخیص آزمایشگاهی استان تهران اقدام به معاینه ظاهری و کالبدشکافی کردند.

 

مهسا امینی

 

فروزش گفت: با اعمال دقت مضاعف در معاینه و بررسی تمام معیارها و شاخص‌های تعیین علت فوت، نمونه‌های لازم از بافت‌های بدن برداشته شد و نسبت به ارسال نمونه‌ها به آزمایشگاه‌های تخصصی اقدام کردیم. بنابراین به محض وصول نتایج با در نظر گرفتن نتیجه معاینه و کالبد شکافی، سوابق پزشکی نامبرده و اخذ نظریه تخصصی رشته‌های مورد نظر؛ علت فوت متعاقباً به مقام محترم قضائی ارسال خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    خدابیامرز تش