شمانیوز
شما نیوز

سحر دولت شاهی

بازیگرانی که رکورددار طلاق در ایران هستند | علت جدای سحر دولت شاهی از رامبد جوان فاش شد

زندگی سحر دولتشاهی و همسرش رامبد جوان از طلاق تا ماجرای این جدایی را می خوانید.

بازیگرانی که رکورددار طلاق در ایران هستند | علت جدای سحر دولت شاهی از رامبد جوان فاش شد

سحر دولتشاهی (زادهٔ ۱۶ مهر ۱۳۵۸) بازیگر ایرانی است. سحر دولتشاهی در بیش از ۳۰ فیلم و سریال ایرانی نقش داشته‌است و نخستین کار حرفه‌ای سحر دولتشاهی، در تئاتر نیمروز خواب آلود به کارگردانی آیت نجفی بود. نخستین نقش سینمایی سحر دولتشاهی نیز در سال ۱۳۸۴، در فیلم چهارشنبه‌سوری از اصغر فرهادی بود. وی با بسیاری از کارگردان‌های سرشناس ایرانی همکاری داشته و در سریال‌هایی همچون کتاب‌فروشی هدهد (۱۳۸۵)، مسافران (۱۳۸۸)، نابرده رنج (۱۳۹۰)، توطئه فامیلی (۱۳۹۰)، قلب یخی (۱۳۹۱)، عالیجناب (۱۳۹۶)، ساخت ایران ۲ (۱۳۹۷)، قورباغه (۹۹–۱۳۹۸) و می‌خواهم زنده بمانم (۱۴۰۰–۱۳۹۹) ایفای نقش کرده‌است.زندگی  سحر دولتشاهی و همسرش رامبد جوان از طلاق تا ماجرای  این جدایی را می خوانید.

سحر دولت شاهی

ازدواج چهره ها بخصوص بازیگران همیشه مورد توجه بوده و از آنجایی بیشتر از سایرین در معرض دید مردم هستند، طلاقشان هم حسابی جنجالی می شود.در سال های اخیر هم طبق مرکز آمار با افزایش جدایی ها دیگر به یک امر عادی حتی بین مردم تبدیل شده است

با این حال جدایی بیش از دو بار همچنان جنجال آفرین هست و ما در بین بازیگران هم داریم که تجربه بیش از یک ازدواج و حتی تا سه ازدواج هم دارند.

1- رامبد جوان

رامبد جوان با دو طلاق از خانم ها «ماندانا روحی» و «سحر دولتشاهی» و ازدواج سوم با نگار جواهریان یکی از هنرمندان رکوردار ازدواج در ایران است. رامبد جوان متولد 1 دی 1350 در تهران ، دیپلم می باشد که از سال 1369 وقتی 19 ساله بود وارد تئاتر شد و در سال 1374 در سریال همسران بازی کرد.

سحر دولت شاهی

ازدواج اول

او برای اولین بار در دهه هفتاد با «ماندانا روحی» از بازیگران تئاتر ازدواج کرد که خطبه عقد آنها توسط محمد خاتمی جاری شد اما دوام چندانی نداشت.

ازدواج اول

آقای جوان برای بار دوم در 27 اسفند 1387 در 37 سالگی با «سحر دولتشاهی» 29 ساله ازدواج کرد اما این زندگی در سال 1393 به جدایی ختم شد.

ازدواج سوم

رامبد جوان این مجری بازیگر سال 1395 در 45 سالگی برای بار سوم و اینبار با «نگار جواهریان» 34 ساله ازدواج کرد و تا الان کنار هم زندگی می کنند.

سحر دولتشاهی

2- سحر قریشی

سحر قریشی هم در لیست رکورداران ازدواج جایگاه دوم را دارد ، او یک ازدواج رسمی ، یک صیغه موقت و یک رابطه جنجالی با مهدی طارمی داشت.سحر قریشی متولد 6 دی 1366 در تهران تا دبیرتان تحصیل کرد و در سال 1388 وقتی 22 ساله بود با فیلم «لج و لجبازی» وارد بازیگری شد.

ازدواج اول

سحر قریشی برای اولین بار در سال 1383 وقتی 17 ساله بود با «مهران اخوان ذاکر» ازدواج کرد اما با شروع شهرت اش در سال 88 این زندگی به طلاق ختم شد.

ازدواج دوم

خانم بازیگر برای بار دوم در سال 1395 در برنامه رضا رشیدپور گفت با خواننده پاپ «امید علومی» صیغه کرده اما این زندگی هم به یکسال نکشید به جدایی رسید.

ازدواج سوم

سحر قریشی در سال 1396 هم با «مهدی طارمی» بازیکر پرسپولیس رابطه عاشقانه اش را شروع کرد و در حالی که همه منتظر ازدواج بودند به یکبار از هم جدا شدند.

3- ابوالفضل پورعرب

ابوالفضل پورعرب از چهره های دوست داشتنی سینما که چندسالیست با سرطان مبارزه می کند تابحال هر سه ازدواج رسمی اش به جدایی ختم شده است.

ابوالفضل پورعرب متولد 1 تیر 1340 در تهران لیسانس بازیگر از دانشگاه هنر دارد که سال 1359 در 19 سالگی با تئاتر و سپس از سال 69 با فیلم عروس جلوی دروبین رفت.

ازدواج اول و دوم

آقای بازیگر تاکنون هیچ صحبتی از همسر اول ، دوم خود نداشته اما از این دو ازدواج صاحب یک پسر بنام پوریا و یک دختر بنام رویا می باشد.

ازدواج سوم

پورعرب برای بار سوم در سال 1379 وقتی 39 ساله بود با خانم آنا نعمتی بازیگر 23 ساله ازدواج کرد و صاحب یک دختر بنام رایکا شدند.

این زندگی در نهایت بخاطر مخالف اش با بازیگری همسرش در نهایت به جدایی ختم شد.

4- سارا خوئینی ها

سارا خوئینی ها از سوپراستارهای قدیمی سینما هم تجربه دو ازدواج ناموفق با «چنگیز وثوقی» و «یوسف مرادیان» دارد و حالا سالهاست مجرد می باشد.

سارا خوئینی ها متولد 3 خراد 1353 در تهران ، لیسانس گرافیک دارد که از سال 1368 در 15 سالگی با تئاتر وارد عرصه بازیگری شد.

ازدواج اول

سارا خوئینی ها در سال 1369 وقتی تنها 16 سال داشت با «چنگیز وثوقی» 43 ساله ازدواج کرد اما این زندگی به یکسال نرسید که به طلاق ختم شد.

ازدواج دوم

خانم بازیگر برای بار دوم سال 1387 وقتی 34 ساله بود در فیلم «دوستان» کنار یوسف مرادیان 38 ساله به ایفای نقش پرداخت و این آشنایی به ازدواج ختم شد اما در نهایت چند سال بعد به جدایی رسید.

5- فریبرز عرب نیا

فریبرز عرب نیا (شهرت با مختار) اولین بار با «آتنا فقیه نصیری» ازدواج کرد که بعدا ایشان MS گرفت و همسر دومش «عسل بدیعی» هم فوت کرده است.

فریبرز عرب نیا متولد 25 فروردین 1343 در تهران ، لیسانس گرافیک دارد که از سال 69 با تئاتر و از سال 1374 با فیلم «ضیافت» جلوی دوربین رفت.

ازدواج اول

آقای بازیگر در سال 1370 وقتی 27 ساله بود با خانم «آتنا فقیه نصیری» 23 ساله ازدواج کرد و در نهایت این زندگی بعد از 8 سال در 1387 به طلاق ختم شد.

خانم فقیه نصیری در سال 1395 اعلام کرد به بیماری MS مبتلا شده است.

سحر دولتشاهی

ازدواج دوم

عرب نیا برای بار دوم در سال 1379 وقتی 36 ساله بود با خانم «عسل بدیعی» 23 ساله ازدواج کرد اما این زندگی با وجود یک پسر بنام جانیار 4 سال بیشتر دوام نیاورد.خانم بدیعی در سال 1392 بخاطر مرگ مغزی درگذشت که عرب نیا با پسرش در این مراسم حضور پیدا کرد.

6- کتایون ریاحی

کتایون ریاحی که بیشتر با نقش زلیخا شناخته می شود نیز از دو ازدواج ناموفق خود تنها یک پسر از همسر اولش دارد و حالا مدیر یک خیریه است.کتایون ریاحی متولد 10 دی 1340 در تهران ، لیسانس مردم شناسی دارد که سال 1364 در 24 سالگی با ریال «زیر سایه همسایه» جلوی دروبین رفت.

ازدواج اول

خانم بازیگر قبل از شروع بازیگری با شخصی بنام «فرشید رحیمیان» ازدواج کرد اما این زندگی با وجود داشتن یک پسر بنام پوریا به جدایی ختم شد.

ازدواج دوم

ریاحی برای بار دوم با «مسعود بهبهانی» یکی از سهامداران شرکت «اویل ورد» آمریکا ازدواج کرد اما این زندگی دوام چندانی نداشت و به طلاق ختم شد.

7- آنا نعمتی

آنا نعمتی از سوپر استارهای دهه هشتاد می باشد که تجربه دو ازدواج ناموفق دارد که یکی از آنها ابوالفضل پورعرب و دیگری حمید شهابی می باشد.آناهیتا نعمتی متولد 20 تیر 1356 در شاهرود سمنان ، دیپلم علوم تجربی دارد که در سال 1379 با سریال «مسافر» در نقش افسانه وارد قاب تلویزیون شد.

ازدواج اول

خانم بازیگر در سال 1379 وقتی 23 ساله بود با «ابوالفضل پورعرب» 39 که قبل از وی دو ازدواج ناموفق داشت ازدواج کرد.این زوج در سال 1380 صاحب دختری بنام رایکا شدند و در نهایت زندگی این زوج با اختلاف 16 سال سن به جدایی ختم شد.

ازدواج دوم

نعمتی در ازدواج دوم خودم با آقایی بنام «حمید شهابی» ازدواج کرد که این زندگی هم در نهایت به جدایی ختم شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied