شمانیوز
شما نیوز

الهام چرخنده

الهام چرخنده ممنوع التصویر شد | بازیگر محجبه جنجال به پا کرد

پخش‌نشدن برنامه ضبط‌شده الهام چرخنده از تلویزیون باعث شده است تا برخی رسانه‌های داخلی مدعی ممنوع‌التصویری او شوند؛ برخی فعالان رسانه‌ای مدعی‌اند که تلویزیون می‌خواهد با توجه به وضعیت کشور و حساسیت‌های ایجادشده، با پخش‌نکردن برنامه الهام چرخنده از او مراقبت کند.

الهام چرخنده ممنوع التصویر شد | بازیگر محجبه جنجال به پا کرد

به گزارش شمانیوز: پخش‌نشدن برنامه ضبط‌شده الهام چرخنده از تلویزیون باعث شده است تا برخی رسانه‌های داخلی مدعی ممنوع‌التصویری او شوند؛ ادعایی که تلویزیون هنوز به آن پاسخی نداده است.

فرادید نوشت: «ماجرا از این قرار است که الهام چرخنده ۲۴ روز قبل مهمان تلویزیون بود تا در برنامه «نشان ارادت» ویژه اربعین شرکت کند. علاوه بر او نام مهدی فقیه، کاظم احمدزاده، عمار تفتی، اکبر رحمتی به عنوان دیگر مهمانان این برنامه اعلام شده بود. عدم پخش برنامه ضبط‌شده الهام چرخنده از تلویزیون باعث شده است تا برخی رسانه‌های داخلی مدعی ممنوع‌التصویری او شوند؛ ادعایی که هر چند هنوز تلویزیون به آن پاسخی نداده، اما بعید به نظر می‌رسد که صداوسیما چنین تصمیمی داشته باشد.

اما در طول هفته‌های اخیر برنامه تمامی این چهره‌ها که ویژه اربعین بود از شبکه دو سیما پخش شدند و خبری از پخش گفتگوی الهام چرخنده در برنامه نشان ارادت نشد. این موضوع باعث شده تا برخی ادعا کنند صداوسیما الهام چرخنده را ممنوع‌التصویر کرده است.

در این میان برخی فعالان رسانه‌ای مدعی‌اند که تلویزیون می‌خواهد با توجه به وضعیت کشور و حساسیت‌های ایجادشده، با پخش‌نکردن برنامه الهام چرخنده از او مراقبت کند. برخی رسانه‌ها هم این احتمال را مطرح کرده‌اند که مشکل فنی باعث شده تا برنامه الهام چرخنده در موعد مقرر به پخش نرسد.»// ایسنا

 

سید محمد درویشی همسر الهام چرخنده کیست

مشرق نوشت: اقامت من در شهر کربلا طولانی مدت بوده و این تصمیم هم به واسطه شغل همسرم رخ داده است، اما در کل بسیار از حضور در این مکان مقدس خوشحالم و هر لحظه برایم بهترین ها رخ می دهد. امیدوارم که «امام حسین (ع)» پذیرای من در این شهر باشند.

ایشان از ۳ سال پیش به واسطه شغل فرهنگی و مذهبی بنا به کسوت روحانیت به همراه همسرش الهام چرخنده به عراق مهاجرت کرده و در شهر کربلا سکونت دارد. خانم چرخنده نیز در شهر کربلا به فعالیت فرهنگی مشغول است و از زندگی کنار حرم مطهر امام حسین ع راضی است ، اما مهاجرت و ترک ایران از سوی این زوج همیشگی نبوده و بنا به شغل آقای درویشی اکنون در عراق هستند

 

شغل و سوابق همسر الهام چرخنده

مهاجرت من به کشور عراق به این شکل نیست که نخواهم به کشور بازگردم، به واسطه شغل همسرم در این کشور زندگی می کنم، طی این مدت بارها به ایران هم آمده ام و باز هم خواهم آمد.

این بازیگر سابق ایرانی مدتی پیش با نوشته ای احساسی خبر ازدواجش را رسانه ای کرد: او نوشت:

سلام…

همه چیز در سادگی نهار امروز خلاصه میشد. سبد پیکنیک دست تو بود .میرفتی تا جایی راحت و امن و دنج و تمیز پیدا کنی. از دور قامت عباسیت رو نگاه میکردم.

تو دلم میگفتم: ای خدا، مگه میشه یک انسان اینقدر آدم حسابی باشه!!!

صدام زدی؛ الهامم ، بیا اینجا خوبه.

نشستیم..

تو درست نیمکت رو ب روی من بودی .. درب ظرف ها رو باز کردی.. ای جانم.. ممنون خانوم..

مثل همیشه لقمه اول رو برای من گرفتی.

 

 

الهام چرخنده

 

من گونه هام سرخ شد باز.. گفتم؛ دردتون به جان، یه کوکو سیب زمینی ساده و یه ظرف سالاد این همه تشویق و محبت و تشکر نداره که نفس..

زل زدی تو چشمام گفتی.. خودت چی پس؟! این همه راه اومدی، تا محل کارم، تا نهار رو تو این هوای بهاری تو طبیعت با هم بخوریم.‌ تا لقمه آخر این نهار چشم ازت بر نداشتم.

و لحظه آخر وقتی از جامون بلند شدیم، این عکس رو گرفتم…

گفتی: از نیمکت خالی عکس میگیری؟

خندیدم.

این نیمکت در نظر اول خالیه.‌ برای من و تو کلی خاطره توش باقی موند.‌ پی نوشت.. هوا خوبه.. همسرانمون خسته کار و خسته قصه های اقتصادی هستن.‌ گاهی خوشحالی زیبایی میشه با کمترین ها به شرط عشق برای خودمون خلق کنیم.

 

الهام چرخنده همسر سید محمد درویشی

الهام چرخنده بازیگر ایرانی و فعال مذهبی در ۴ تیر ۱۳۵۷ در کاشان به دنیا آمده و اصالتا بختیاری و از طایفه هفت لنگ بوده و دانشجوی انصرافی معماری و بعدها در رشته طراحی و نقاشی در اصفهان تحصیل کرد.

او تاکنون سه بار ازدواج کرده است. در سال ۱۳۷۵ با فرشید نوابی از بازیگران ایرانی ازدواج کرد.

حاصل این ازدواج یک پسر بنام ارسطو هست.

این زوج بعد از سالها زندگی در سال ۹۳ از هم جدا شدند و پسرش ارسطو نزد پدرش زندگی می کند.

 

 

الهام چرخنده

 

از همسر اولش یک پسر به نام شایان دارد که اطلاعات دقیقی از همسر اولش در دست نیست

چرخنده بعد از جدایی از همسر دومش با سیدمحمد درویشی که یک روحانی است ازدواج کرده است و حالا در شهر کربلا زندگی میکند

موفقیت زیادی به دست آورد.الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران در ویژه برنامه شهر یاکریم در شبکه استانی صدا و سیمای قم ضمن اهدای انگشتر ، تسبیح و ساعت خود برای حراج به نفع خیریه ، پوشش چادر را برای همیشه انتخاب کرد. مدتی پیش او از از وضعیت سینما و تلویزیون گلایه کرد و گفت مگر من چه کار کرده ام که چندین سال است کسی از من دعوت به همکاری نمی کند.

الهام چرخنده (زاده ۱۳۵۷) بازیگر سینما و تلویزیون ایران و همسر سابق فرشید نوابی (بازیگر) است. او پس از ترک تحصیل در رشته معماری فعالیت های هنری خود را با تدریس طراحی و نقاشی در اصفهان پی گرفت. سپس با بازی در تله تئاتر شباشب در عرصهٔ بازیگری مطرح شد. همچنین با درخشش در فیلم سینمائی شب یلدا که اولین ایفای نقش وی در سینما بود موفقیت زیادی به دست آورد.

 

 

 

الهام چرخنده سه سال بعد از طلاقش از فرشید نوابی در شهریور ماه 1396 که حالا هیچ رسانه خبری ندارد، با انتشار عکسی از دست خود که حلقه نامزدی دارد خبر ازدواج سوم خود را رسانه ای کرد.

چرخنده تصویر زیر را در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت:

«نگاهم به کنج حرم مقدس و مطهر سیدالشهدا علیه السلام...

فروش سریع خودرو و دریافت وجه معامله قبل از دفترخانه

فروش سریع خودرو و دریافت وجه معامله قبل از دفترخانه

باید برگردم...

قبل‌تر روحم مونده بود سر شارع العلقمی حالا قلبم و جسمم و روحمو و همه چی رو گرو گذاشتم و با چهارده گرم خاک تربتت رو تن سرد گونه بی جانم به امید شفاعت و کلی خاطرات کوچه پس کوچه و خط دل هایم برمیگردم..

شاید روزی سایه زنی که زینب داستان بود و گوشه لبش خالی از نشان پدری حک شده بود در کوچه های خاکی کرب و بلا شما را یادم انداخت...

حسرت دیدار تک تک شما محبین حضرت کنار ضریح به دلم موند رفقا...

و چشمی که دو دو میزد که یکی از درب ورود حرم غیرت الله با هیجان به یاد سمتم....

سهمم دلتنگی شد و کلی حسرت و قوت لایموتم اشک...

آفتابگردون دور از نور خورشید شاید خشک شد و پژمرده ...

ولی یاد اون در چند عکس کنار نور ماند به یادگار...

یا باب الحوائج، یا غیرت الله یا قمر العشیره بدرود..

ببخش کنیزت رو...

ساعت هام در خاک مادری به ساعت حرمت روز و شب خواهد شد...

اسمم رو در لیست کنیزان کاش بنویسید...

بدرود کربلا...»

 

 

الهام چرخنده

 

خبر بستری شدن الهام چرخنده در بیمارستان

به تازگی اخباری مبنی بر بستری شدن الهام چرخنده در بیمارستان به گوش می‌رسد. احتمالا این خبر به دلیل عکسی است که از او در بیمارستان منتشر شده است.

الهام چرخنده ضمن تکذیب خبر بستری شدن خود در یکی از بیمارستان‌های تهران اعلام کرد: خدا را شکر حال خوبی دارم و در کربلای معلی دعاگوی همه مردم هستم.

گفتنی است الهام چرخنده (زهرایی) چند سالی است که در کربلا به همراه همسرش زندگی می‌کند. الهام چرخنده بازیگر ۴۲ ساله کاشانی به همراه همسرش سیدمحمد درویشی از ایران به کشور عراق مهاجرت کرده‌اند.

چرخنده پیرامون اخبار منتشرشده مبنی بر اقامت وی در کشور عراق گفت: بنده به مدت سه سال همراه همسرم که یک روحانی است در شهر کربلا زندگی می‌کنم و این روز‌ها که بنا به شرایط بیماری کرونا امکان سفر چندان برای مردم فراهم نیست، نائب‌الزیاره تمامی ایرانیان در کربلای عزیز هستم.

وی در همین راستا ادامه داد: اقامت من در شهر کربلا طولانی مدت بوده و این تصمیم هم به واسطه شغل همسرم رخ داده است، اما در کل بسیار از حضور در این مکان مقدس خوشحالم و هر لحظه برایم بهترین‌ها رخ می‌دهد. امیدوارم که «امام حسین (ع)» پذیرای من در این شهر باشند.

چرخنده درباره احتمال بازگشت خود به کشور گفت: مهاجرت من به کشور عراق به این شکل نیست که نخواهم به کشور بازگردم، به واسطه شغل همسرم در این کشور زندگی می‌کنم، طی این مدت بار‌ها به ایران هم آمده ام و باز هم خواهم آمد.

وی درباره فعالیت‌های خود در شهر کربلا خاطرنشان کرد: به اندازه توان و وسعم در این شهر عزیز به فعالیت‌های فرهنگی می‌پردازم. به هر حال هر جا فرصتی برای نوکری «امام حسین (ع)» باشد من با سر می‌روم، خوشخبتانه از وضعم در شهر کربلا و زندگی در عراق راضی هستم.

لازم به ذکر است، چندی است خبر مهاجرت الهام چرخنده از ایران در فضای مجازی دست به دست می‎شود که این بازیگر سینما و تلویزیون امروز اعلام کرد دلیل مهاجرتش به عراق، به دلیل شغله همسرش بوده و بعد از آن مجددا به ایران بازمی‌گردد.

 

همسر الهام چرخنده کیست؟

سیدمحمد درویشی از روحانیون ایرانی و دارای تحصیلات حوزوی که از سه سال پیش با خانم الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون و فعال مذهبی در حوزه حجاب ازدواج کرده و اکنون ساکن کربلا است.

الهام چرخنده متولد 1357 است. الهام چرخنده با بازی در سریال آوای باران بسیار شناخته شد. الهام چرخنده از همسر اولش طلاق گرفته است. همسر سابق الهام چرخنده فرشید نوابی است. الهام چرخنده چند سالی است که به همراه شوهر روحانی‌اش در کربلا زندگی می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied