شمانیوز
شما نیوز

وضعیت آب و هوا

سیل در راه تهران | هشدار هواشناسی به پایتخت نشینان

درباره وزش بادهای لحظه‌ای شدید در روزهای ۲۶ تا ۲۷ مهر در مناطق جنوب و غرب استان تهران نیز هشدار داد و افزود: مجموعه مخاطرات پیش‌بینی شده از سوی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر کاهش کیفیت هوا و بارش‌های پراکنده باران و برف در ارتفاعات آبعلی و فیروزکوه احتیاط ویژه شهروندان را می‌طلبد.

سیل در راه تهران | هشدار هواشناسی به پایتخت نشینان

به گزارش شمانیوز: حامد یزدی مهر با اشاره به پیش بینی‌های سازمان  هواشناسی  مبنی بر کاهش چهار تا شش درجه‌ای دمای هوا طی ۲۶ تا ۲۸ مهر در سطح استان تهران اظهار داشت: این کاهش دما در مدت یادشده در ا  رتفاعات شرقی استان  رخ خواهد داد. 

او درباره وزش بادهای لحظه‌ای شدید در روزهای ۲۶ تا ۲۷ مهر در مناطق جنوب و غرب استان تهران نیز هشدار داد و افزود: مجموعه مخاطرات پیش‌بینی شده از سوی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر کاهش کیفیت هوا و بارش‌های پراکنده باران و برف در ارتفاعات آبعلی و فیروزکوه احتیاط ویژه شهروندان را می‌طلبد.

یزدی مهر ضمن اعلام هشدار در مورد  رگبار  و  رعد و برق  در ارتفاعات به ویژه شمال شرق استان گفت: با توجه به پیش بینی‌ها و احتمال آب گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و بعضی رودخانه‌ها، پدیده مه و کاهش دید در جاده‌ها به مردم توصیه می‌شود از تردد در حاشیه مسیل‌ها و نواحی کوهستانی در اواخر وقت سه شنبه ۲۶ تا اواخر وقت چهارشنبه ۲۷ مهر خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied