شمانیوز
شما نیوز

امیر جعفری

همسر امیر جعفری به سیم آخر زد | عصبانیت ریما رامین فر از رقص امیر جعفری جلوی زنان

قسمتی از تئاتر قدیمی با بازی امیر جعفری را در فیلم زیر مشاهده می کنید.

همسر امیر جعفری به سیم آخر زد | عصبانیت ریما رامین فر از رقص امیر جعفری جلوی زنان

به گزارش شمانیوز: امیر جعفری متود 10 شهریور 1353 در تهران است. امیر جعفری همسر ریما رامین فر است. امیر جعفری یک پسر به نام آیین دارد. امیر جعفری اصالتا ترک زنجان است.

 

 

 

نام اصلی: امیر جعفری

تولد:  ۱۰ شهریور ۱۳۵۳ تهران

ملیت: ایرانی

سال‌های فعالیت: ۱۳۷۲ تا کنون

همسر: ریما رامین‌فر

فرزندان: آیین جعفری

مدرک تحصیلی: کارشناسی مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه

 

زندگی شخصی امیر جعفری

امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 10 شهریورماه 1353 در تهران متولد شد و تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه ادامه داد.

 

شروع فعالیت های هنری امیر جعفری از زبان خودش:

در سال اخر دبیرستان رفتم کلاس‌ های کانون تجربی که استاد سمندریان آنجا تدریس می کردند و شروع کردم به تمرین بازیگری، من آنقدر مشغول کلاس‌ های تئاترم شدم که از آن طرف مشروط شدم این موضوع خیلی برایم گران تمام شد، طوری که تصمیم جدی گرفتم بازیگری را با انگیزه قوی تری دنبال کنم.

امیر جعفری بازی در سینما را در سال ۱۳۸۰ و با بازی در فیلم نان، عشق و موتور ۱۰۰۰ آغاز کرد و همچنین فعالیت در تلویزیون را هم در در سال 1380 با بازی در سریال بدون شرح شروع کرد.

شاید زمانی که مجموعه طنز بدون شرح از تلویزیون پخش می شد، کسی فکر نمی کرد امیر جعفری روزی یکی از بازیگران موفق تلویزیون و سینما در وادی طنز شود، اما امیر جعفری تنها در وادی طنز موفق نبود، زمانی که در مجموعه پربیننده «میوه ممنوعه» در نقش جلال فتوحی پسر علی نصیریان بازی کرد، همه به هنر او یقین پیدا کردند که امیر جعفری از جنس هنر است.

 

امیر جعفری

 

 

ازدواج امیر جعفری

ریما رامین فر بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان همسر امیر جعفری است و این زوج بعد از حدود 8 سال آشنایی با هم ازدواج کردند.

ریما رامین فر و امیر جعفری اولین بار در حدود سال 73 و در نمایش دوجلاد و کلاسهای بازیگری زنده یاد حمید سمندریان با هم آشنا شدند و این آشنایی بعد از مدتی طولانی به ازدواج منجر شد.

ریما رامین فر همسر آقای بازیگر حدود 4 سال از همسرش امیر جعفری بزرگتر است و زمان آشنایی شان با هم امیر جعفری 19 سال بیشتر نداشت.

 

امیر جعفری

 

 

حواشی امیر جعفری:

رابطه امیر جعفری با بابک زنجانی:

بابک زنجانی از همکاری با امیر جعفری در مجموعه تحت عنوان یاسین فیلم نام برده و گفته است: «امیر جعفری به عنوان مشاور هنری با ما همکاری می‌کند و یکی از افرادی است که دربارهٔ فیلمنامه‌ها نظر می‌دهد.»

وی همچنین درباره همکاری خود با امیر جعفری نیز عنوان کرده است: امیر جعفری که هنرپیشه هستند، ابراهیم شیبانی را به من معرفی کرد. من و امیر همکلاس بودیم. چهار پنج سال در دوران دبستان در مدرسه‌ای در ایران زمین شهرک غرب و در  مدرسه راهنمایی ایثار کنار هم می‌نشستیم. هنوز هم به صورت خانوادگی دوست هستیم با همدیگر. البته هیچ رابطه کاری با امیر نداریم و ایشان هم هیچ نفع مالی در دوستی با من نبرده است.

 

خصوصیات اخلاقی امیر جعفری از زبان همسرش:

امیر، مهربان و خیلی خانواده دوست است، اما خب کم طاقت و گاهی اوقات عصبی است که البته هر انسانی گاهی اوقات عصبی می شود. و اما مشخصات رامین فر از زبان امیر جعفری:«هر چی بگم کم گفتم، مهربان، انسان دوست و از معدود افرادی که هیچ وقت خنده از لبانش محو نمی شود.

 

فرزند امیر جعفری و ریما رامین فر

امیر جعفری و ریما رامین فر ششم شهریورماه سال 1386 در شب نیمه شعبان صاحب فرزند پسری به نام آیین شدند.

آیین پسر این زوج هنرمند شباهت زیادی به پدرش دارد و رابطه امیر جعفری با پسرش چیزی بیش از یک رابطه پدر و پسری است و بیشتر با هم رفیق هستند.

 

امیر جعفری

 

 

اولین فیلم سینمایی امیر جعفری

فیلم سینمایی نان، عشق، موتور 1000 به کارگردانی ابوالحسن داوودی اولین تجربه بازیگری امیر جعفری در سینما است که در این فیلم با اکبر عبدی، گوهر خراندیش، سروش صحت، بهاره رهنما، جمشید اسماعیل خانی، ریما رامین فر و... همبازی بود.

 

اولین سریال تلویزیونی امیر جعفری

سریال بدون شرح به کارگردانی مهدی مظلومی در سال 81 اولین تجربه بازیگری امیر جعفری در تلویزیون است که یکی از ماندگارترین تجربه های بازیگری او است.

بدون شرح ماجرای یک هفته نامه است که در شرف ورشکستگی است و بازی درخشان فتحعلی اویسی در نقش آقای کاووسی و امیر جعفری در نقش فرید سپهری در این سریال قابل توجه است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied