شمانیوز
شما نیوز

شاهچراغ شیراز | حمله تروریستی به شیراز |

پرچم سرخ انتقام بر فراز گنبد شاهچراغ(ع)

پس از تشییع باشکوه شهدای مظلوم شاهچراغ (ره) در مشهد مقدس و همزمان با مراسم خاکسپاری پیکر مطهر شهدا، پرچم سرخ انتقام بر فراز گنبد شاهچراغ(ع) برافراشته شده است. نکته حائز اهمیت این پرچم نوشته و رنگ سرخ آن است...

 پرچم سرخ انتقام بر فراز گنبد شاهچراغ(ع)

علی آبشناس- خبرنگار شمانیوز، چهارشنبه شب هفته گذشته بود که تعدادی از هموطنان‌مان در حرم شاهچراغ(ع) شیراز توسط یک تروریست مورد حمله قرار گرفتند. در حادثه تروریستی روز چهارشنبه چهارم آبان در حرم شاهچراغ (ع)، ۱۳ نفر به شهادت رسیدند و ۳۰ نفر هم مجروح شدند. اقدامی که با دیدن بخش کوچکی از تصاویر این حادثه و نحوه شهادت خصوصا کودکان و زنان حاضر در حرم با واکنش‌های شدیدی مواجه شد و چهره پلید خناسان و معاندان این مرز و بوم بیش از پیش برای ملت ایران شفاف‌تر گردید.

حمله تروریستی شاهچراغ

تشییع شهدای شاهچراغ در مشهد

پس از تشییع باشکوه شهدای مظلوم شاهچراغ (ره) در مشهد مقدس و همزمان با مراسم خاکسپاری پیکر مطهر شهدا، پرچم سرخ انتقام بر فراز گنبد شاهچراغ(ع) برافراشته شده است.

نوشته بر روی این پرچم شعار مشهور و معروفی است که خونخواهان امام حسین(ع) و شهدای کربلا آن را سرلوحه کار خود در مبارزه با لشگریان یزید (لعنت‌الله علیه) قرار داده و کمک و یاری می‌جستند. بر روی این پرچم به زبان عربی«یالثارات الحسین(ع) » به معنای (ای انتقام‌گیرنده خون حسین(ع))، نوشته شده است.

پرچم یا لثارت الحسین شاهچراغ

نکات قابل تامل اینکه؛ این همان پرچمی است که پس از ترور سردار قاسم سلیمانی بر مسجد جمکران برافراشته شد و متعاقباً حملات موشکی ایران به پایگاه های آمریکا در عراق انجام شد. با توجه به نمادهای سنگینی که با برافراشتن این پرچم به وجود می آید، احتمالاً می توانیم به زودی منتظر چیزی باشیم. (عجله اسرائیل برای حذف از صحنه روزگار در زودتر از موعد مقرر )

همچنین با توجه به اینکه فرماندهان سپاه و ارتش در روزهای اخیر تهدیدهای مستقیمی را علیه عربستان سعودی و حامیان پشت صحنه این گونه حرکات تروریستی - که همان عاملان اصلی و ناظران فکری داعش هستند- انجام داده‌اند، احتمالا به زودی باید منتظر اقدامات عاجل از طرف نیروهای نظامی کشورمان در برابر این خناسان بی‌دین شیطان‌صفت که در هالوین عادی‌انگاری را به رخ جهانیان و مردم سرزمین وحی کشانده‌اند، باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied