شمانیوز
شما نیوز

ورود مشروبات الکلی به حرمین شریفین | بن‌سلمان عربستان را عشرت‌کده کرد!

یک فعال و روزنامه نگار سعودی اصلاحات بن سلمان و ورود مشروبات الکلی به بلاد حرمین شریفین را به سخره گرفت.

ورود مشروبات الکلی به حرمین شریفین | بن‌سلمان عربستان را عشرت‌کده کرد!

به گزارش شمانیوز: یک فعال و روزنامه نگار سعودی اصلاحات بن سلمان و ورود مشروبات الکلی به بلاد حرمین شریفین را به سخره گرفت.

«ترکی شلهوب» نویسنده و روزنامه نگار سعودی با انتشار توییتی از اصلاحات بن سلمان و ورود مشروبات الکلی به عربستان انتقاد کرد و گفت: از زمان رسول اکرم(ص) و صحابه هیچ احدی جرات نکرد که درخواست ورود و فروش مشروبات الکلی در بلاد حرمین شریفین را مطرح کند؛ مگر در زمان بن سلمان!

 

ورود مشروبات الکلی به سرزمین حرمین شریفین انتقاد برخی کاربران و منتقدان را به دنبال داشته است.

در همین راستا، « ترکی شلهوب» روزنامه نگار سعودی در صفحه توئیتر خود نوشت:« از زمان رسول اکرم (ص) و صحابه، هیچ کسی جرات مطرح کردن درخواست ورود و فروش مشروبات الکلی در سرزمین حرمین شریفین را نداشت؛ جز در زمان « محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی»!

اخیرا مجله عربین بیزینس اعلام کرد که دولت سعودی قصد دارد فروش مشروبات الکلی را در مناطق معاف از گمرک در فرودگاه‌های عربستان مجاز کند.

عربین بیزینس در ادامه تاکید کرد: این طرح قرار است در مرحله اول شامل فروش محدود الکل برای مسافران ترانزیت بین‌المللی و تنها در چندین فرودگاه تعیین شده باشد.

قرار است در این طرح الزامات سخت‌گیرانه رعایت شود و فروش مشروبات الکلی تنها برای مسافرانی که در مسیرهای از پیش تعیین شده سفر می‌کنند در دسترس قرار گیرد.

پیش از این روزنامه «وال استریت ژورنال» فاش کرد که عربستان سعودی قصد دارد انواع مختلف مشروبات ‌الکلی را در جزیره « سنداله» که در «نئوم» قرار دارد، سرو کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied