شمانیوز
شما نیوز

جنایت تروریستی

جنایت تروریستی ایذه زیر چتر آشوب

* آشوبگران حوزه علمیه ایذه را نیز به آتش کشیدند * * در جریان اغتشاشات روز سه‌شنبه یک روحانی بسیجی و 2 پاسدار مدافع امنیت توسط جوخه‌های ترور آشوبگران در شیراز، بوکان و کامیاران به شهادت رسیدند *

جنایت تروریستی ایذه زیر چتر آشوب

پس از حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ که منجر به شهادت تعدادی از هموطنان‌مان شد، این بار شهرستان ایذه استان خوزستان شاهد حمله‌ای تروریستی بود. جریان تروریستی آشوب که در روزهای گذشته در پیشبرد اهداف خود با شکست مواجه شده بود، شامگاه دیروز با انجام یک عملیات تروریستی، تعدادی از مردم شهرستان ایذه را به شهادت رساند. به دنبال فراخوان رسانه‌های جریان آشوب، از ساعت ۱۷:۳۰ روز گذشته چند خودرو با صدای بوق ممتد از میدان شهدا به سمت چهارراه هلال‌احمر ایذه حرکت کرده و تلاش کردند مردم را با خود همراه کنند. همزمان با غروب آفتاب ترافیک سنگینی در این محدوده شکل گرفت و نیروهای پلیس با حضور در این محدوده سعی در متفرق کردن این افراد داشتند. طبق گفته شاهدان عینی، در این هنگام گروهی مسلح که سوار بر ۲ موتوسیکلت بودند، با سوءاستفاده از التهاب ایجاد‌شده، با اسلحه‌های کلاشنیکف به سمت مردم و پلیس که در بازار مرکزی شهرستان ایذه حضور داشتند، تیراندازی کرده و آنها را به رگبار بستند. نیروهای هلال‌احمر و اورژانس بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند و مجروحان را به مراکز درمانی منتقل کردند. دیشب بیمارستان شهدای ایذه شاهد تجمع خانواده‌ها و بستگان این افراد و نیروهای نظامی بود. در جریان این حمله تروریستی، بر اساس گزارش‌های اعلامی حداقل 5 نفر از شهروندان ایذه از جمله یک کودک به شهادت رسیده‌اند. یکی از نیروهای حافظ امنیت نیز در بین شهدا دیده می‌شود. همچنین 10 نفر از جمله تعدادی از مردم عادی و نیروهای مدافع امنیت در این حادثه تروریستی زخمی شده‌اند که حال تعدادی از آنها وخیم است. 

ولی‌الله حیاتی، معاون سیاسی استاندار خوزستان درباره نحوه حمله تروریستی گفت: رأس ساعت 17:30 راکبان ۲ موتوسیکلت در حرکتی تروریستی به سمت مأموران و مردم شلیک کردند که متأسفانه تاکنون 5 نفر از شهروندان شهید و 10 نفر از جمله 5 نیروی بسیج و پلیس مجروح شده‌اند که حال 2 نفر از آنها وخیم است. وی ادامه داد: تلاش برای شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت ادامه دارد. در حال حاضر وضعیت در شهر ایذه امن است. حیاتی اضافه کرد: جلسه شورای تأمین به ریاست استاندار خوزستان برای بررسی وضعیت تشکیل شده و شناسایی و بازداشت عاملان این جنایت تروریستی در دستور کار است. معاون استاندار خوزستان با بیان اینکه در این حادثه 5 نفر شامل‌ یک کودک، یک زن و 3 مرد به شهادت رسیده و 10 نفر مجروح شده‌اند، گفت: حال تعدادی از آنها وخیم است. برخی اخبار نیز آمار زخمی‌ها را ۱۵ نفر اعلام کرده است.

 

حمله اوباش آشوبگر به حوزه علمیه ایذه

در جریان اغتشاشات شامگاه چهارشنبه شهرستان ایذه، اراذل آشوبگر با حمله به حوزه علمیه این شهرستان، ساختمان آن را به آتش کشیدند. 

 

عصبانیت جریان آشوب از شکست پروژه اعتصاب

در چند روز گذشته جریان رسانه‌ای ضدایرانی با تلاش همه‌جانبه خود، مردم ایران را دعوت به اعتصاب گسترده و تعطیلی کسب‌وکارها می‌کرد. روز سه‌شنبه هفته جاری، نخستین روز مشخص شده از سوی ضدانقلاب برای اعتصاب سراسری بود که با عدم همراهی مردم مواجه شد. مردم ایران روز گذشته نیز به عنوان دومین روز اعلامی جریان آشوب برای تعطیلی کسب‌وکارها، ضمن عدم همراهی با اغتشاشگران، به فعالیت روزمره خود پرداختند. همین موضوع باعث شد تروریست‌های آشوب‌طلب که خود را شکست خورده می‌دیدند، یک حمله تروریستی مشابه حادثه شاهچراغ را رقم بزنند. اساساً جریان ضدایرانی آشوب برای ادامه پیدا کردن اغتشاشات و جبران شکست‌های پی‌درپی خود از مردم، نیاز به التهاب‌آفرینی دارد و حمله روز گذشته جوخه‌های ترور این جریان به مردم ایذه نیز در همین چارچوب قابل تحلیل است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied