شمانیوز
شما نیوز

تغییر جدی در وزارت راه و شهرسازی

جایگزین اصلی رستم قاسمی چه کسی است؟

خبرها از جدی بودن تغییر وزیر راه و شهرسازی در کابینه دولت سیزدهم حکایت دارد. جایگزین اصلی رستم قاسمی چه کسی است؟

جایگزین اصلی رستم قاسمی چه کسی است؟

علی آبشناس-  خبرنگار شمانیوز، براساس شنیده‌های خبرنگار شمانیوز ، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی دولت آقای رئیسی که با انتقادات فراوانی از جانب موافقان و مخالفان دولت سیزدهم در خصوص عملکردش مواجه بود، به پایان دوران خدمتی خود رسیده و قرار شده در روزهای ابتدایی هفته آینده این تصمیم به صورت جدی عملی شود. تا این لحظه «مهرداد بذرپاش، رئیس کل دیوان محاسبات ایران» به عنوان گزینه اصلی جایگزین وزیر راه و شهرسازی مطرح است.

رستم قاسمی که از ابتدای دولت سیزدهم به عنوان وزیر راه و شهرسازی انتخاب گردیده بود، در دوران خدمت خود در کابینه آقای رئیسی با انتقادات فراوانی حتی از سوی موافقان دولت روبرو بود. انتقاداتی که بسیاری از وی در خصوص تامین مسکن و کنترل اجاره‌بها داشتند و اساسا به حق بوده است. ایشان در دوره کوتاه خدمت خود که به سال دوم حضور در کابینه سیزدهم هم نرسیده، نتوانستند آنطور که باید و شاید نیازها و خواسته‌های مردم و دولت را در مسئله مسکن تامین نماید. 

البته در این میان اخباری از بیماری رستم قاسمی هم به گوش می‌رسد که شاید یکی از دلایل تغییر وزیر راه و شهرسازی باشد.

مدت زمانی بود که به صورت غیررسمی اخباری از تغییر وزیر راه و شهرسازی و جایگزین با مهرداد بذرپاش به گوش می‌رسید، اما سرانجام رسما از سوی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور اعلام شد که به زودی دولت سیزدهم با رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی خداحافظی خواهد کرد.

سیدمحمد حسینی در گفت‌وگویی درباره برخی اخبار، مبنی بر احتمال تغییر وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: «تغییر وزیر راه و شهرسازی جدی بوده و قرار است، دولت، یکشنبه هفته آینده، گزینه پیشنهادی را در نامه‌ای به مجلس معرفی کند. تا این لحظه آقای «مهرداد بذرپاش» گزینه اصلی برای تصدی وزارت راه و شهرسازی است.»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied