شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه

فال روزانه جمعه، 4 آذر ۱۴۰۱ | فال امروز

فال روزانه امروز جمعه، 4 آذر 1401 را در شماواقتصاد بخوانید.

فال روزانه جمعه، 4 آذر ۱۴۰۱ | فال امروز

ضرب المثلی هست با این مضمون که به فال روزانه اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش! فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس ماه تولد و سیاره ی مربوط به شخص که همان سیاره ماه تولد می باشد پیش بینی می شود. در ادامه شما در حال خواندن فال روزانه جمعه، 4 آذر 1401 هستید.

فال روزانه فردا فروردین 

غیرت خوب است اما تعصب چشمان تو را کور می‌کند. از حسادت دوری کن یا جهت آن را به گونه‌ای تغییر بده که تو و دیگران را آزار ندهد.

این روزها اوضاع و احوالت کاملا گرم و آفتابی خواهد بود. یک اتفاق خوشحال کننده باعث تغییر روحیه‌ات می‌شود.

اگر پوست حساسی داری با کرم غیرمعطر مرطوب نگهدار. چون میزان تماس با مواد تحریک کننده و حساسیت‌زا را به شدت کاهش می‌دهد.

بخاطر تمایلات شخصی‌ات دست به کارهای عجیب و غریب می‌زنی که در نهایت پشیمان خواهی شد. مگر احساس می‌کنی به گنج قارون رسیدی که اینطور ولخرجی می‌کنی!!

متولدین فروردین

رنگ شانس : قرمزملایم

اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه

همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

 

دوران معصومیت و بی گناهی به سر رسیده است. با وجود اینکه شما این روزها نسبت به زندگی خوش بین هستید ، می دانید که تغییری بزرگ در کارهایتان به وجود آمده است ، اما شما نمی دانید که این تغییرات واقعا شما را به کدام سمت می برند. از سهیم کردن دیگران در احساسهایتان نگرانی به خود راه ندهید ، حتی اگر فکر کردن به این موضوع هم شما را می ترساند. ممکن است یک یا دو روز آینده اتفاقات پیچیده ای رخ بدهد ، اما ترس از وجود شما بیرون خواهد رفت.فال روزانه شنبه 28 خرداد 1401

شما همیشه ترجیح می دهید که خودتان به تنهایی کارهایتان را انجام دهید و زیاد روی کمک دیگران حسابی باز نمی کنید، اما امروز اوضاع فرق کرده است و بدتان نمی آید که یک نفر پیدا شود و به شما در حل مشکلات و یا انجام کارهایتان کمک کند. اگر خوب نگاه کنید خواهید دید که افراد مورد اعتماد زیادی در اطرافتان هستند که می توانید در این زمینه به آنها اعتماد کنید. امروز این طور به نظر می رسد که کارها آن طوری که شما دلتان می خواهد پیش نمی روند. شاید نشانه ای برایتان فرستاده شده است تا به شما بگوید که یک جای نقشه ها و برنامه هایتان ایراد دارد و باید یک بار دیگر آنها را با دقت بیشتری از نظر بگذرانید. در تلاشید تا تعادل را در زندگی تان برقرار نمایید پیش از آن لازم است به اعصاب خود مسلط باشید. به همسرتان به چشم یک شریک برابر بنگرید، نه شخصی که مجبور باشد همیشه فرمانبردار شما باشد. هنگام اتخاذ یک تصمیم زمانی دشوار را پیش رو خواهید داشت. شما تنها با بهره گیری از عقل و عاقبت اندیشی می توانید این دوره بلاتکلیفی را پشت سر بگذارید.

یکی از دوستان نزدیک امروز درخواستی از شما دارد تا با دیدگاه‌های شما بیشتر آشنا شود و روشنفکری‌تان را امتحان کند. به هر قیمتی که شده اخلاقیات را زیر پا نگذارید و تصمیم‌های منطقی بگیرید.  قضاوت‌های عجولانه را کنار بگذارید و به اطرافیان سخت ‌نگیرید. در غیراین‌صورت اطرافیان نیز این رفتار را با شما تلافی خواهند کرد. احساس می‌کنید که بدون همسر یا عشق ‌زندگیتان حتی برای لحظه‌ای نمی‌توانید دوام بیاورید. این احساس را با عشق ‌زندگیان حتی برای لحظه‌ای نمی‌توانید دوام بیاوریدتان درمیان بگذارید و جام وجود ایشان را از عشق سیراب کنید. فردی قصد دارد کار پسندیده‌ای که انجام داده‌اید را به نفع خودش تمام کند. این فرد را شناسایی کنید و درسی به وی بدهید تا درآینده هرگز فکر انجام چنین کارهایی به سرش نزند. به خودتان قول داده‌اید که امروز فرصتی را به تفریح و ورزش اختصاص دهید، اما این فرصت فراهم نمی‌شود و مجبور به انجام کارهای غیرمنتظره خواهید شد.  مهمان‌‌ناخوانده‌ای در راه منزل شما است. با آغوش باز پذیرای این مهمان باشید و در مهمان‌نوازی برای این فرد چیزی کم نگذارید.

فال روزانه فردا اردیبهشت 

باید به خانواده و دوستانت وقت بیشتری بدهی و بیشتر به آنها توجه کنی. به حرف‌های آنان به دقت گوش بده و تا جایی که می‌توانی به آنها کمک کن.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

ممکن است فشارهای اقتصادی تو را ناراحت یا عصبی کنند اما تو نباید خود را ببازی چون این روزها خیلی زود سپری می‌شوند. پس نگذار مشکلات مالی اراده تو را ضعیف کنند.

متولدین اردیبهشت

رنگ شانس : صورتی وآبی روشن

اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه

همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

شما می توانید به طرف یک نقطه عطف نسبتا مهم بروید ، اما شما هنوز می خواهید باور کنید که می توانید همه کارها را مثل قبل ادامه دهید. حقیقت این است که همه چیز امروز باید تغییر کند ، شما برای مدیریت کردن این فشار توانایی دارید ، اما احساسات شما آنقدر شدت می یابند که شما نمی توانید جلوی آنها را بگیرید. تمام افرادی که به نوعی گرفتاری دارند به جای جبهه گیری در مقابل ناشناخته ها اگر آنها را با آغوش باز پذیرند ، زندگی راحت تری خواهند داشت.

امروز کارهایتان به آن خوبی که خودتان انتظار دارید پیش نخواهند رفت. افرادی که انتظار داشته اید در انجام کارها با شما همکاری کنند به دلایل مختلف از زیر بار انجام این کارها شانه خالی خواهند کرد و شما را تک و تنها خواهند گذاشت. به نظر می رسد امروز از آن روزهایی باشد که انجام کارها با موانع کوچک و بزرگ زیادی روبرو می شود و دیگران برایتان دردسر درست می کنند. سعی کنید خونسردی خودتان را حفظ کنید و عصبانی نشوید. شاید بهتر باشد کمی به خودتان استراحت داده و انجام کارهایی که ضرورت چندانی ندارند را به روز دیگری موکول کنید. مطمئن باشید هر چه بیشتر تقلا کنید فقط همه چیز را برای خودتان سخت تر خواهید کرد. برای اینکه از حضور در جمع طفره بروید دست به کار های عجیبی می زنید که در شان شما نیست. در برخورد با افراد دنبال صداقت بگردید. در برابر فرد مورد علاقه تان انعطاف بیشتری نشان ندهید. اگر قصد کنترل شخصی را دارید این کار را مخفیانه انجام دهید. بر اثر یک اتفاق مشکلات مالی شما و خانواده تان حل خواهد شد

زودرنج نباشید و استقامت بیشتری در حل مشکلات به خرج دهید. روحیه‌ای خوشگذران و ولخرج دارید، اگر این رفتار را کنار نگذارید دیر یا زود گرفتار مشکلات مالی خواهید شد. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از همسایه‌ها یا همکاران وجود دارد. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد و دلخوری پیش‌آمده را ختم به خیر کنید. انسان کم حوصله‌ای هستید و اعصاب خودتان را نمی‌توانید کنترل کنید. قبل از اینکه این روحیه کار دست شما بدهد، فکری به حال این شرایط بردارید و تسلط بیشتری به اعصاب خود داشته باشید.    دشمن دیرینه‌ای که در محل‌کار یا در میان همسایه‌ها دارید امروز رسوا خواهد شد. فرصتی مهیا می‌شود تا با انجام کارهای خیر و مذهبی، به لحاظ روحی آرامش پیدا کنید. همسر یا عشق ‌‌زندگیتان رفتار سخت‌گیرانه‌ای دارد و زندگی را به شما تنگ کرده‌است، در اولین فرصت با عشق ‌زندگیتان صحبت کنید و از ایشان درخواست نمایید که سخت‌گیری‌های بی‌دلیل را کنار بگذارد. حرف‌های زیادی در دل دارید، اما اهل دردِ دل با اطرافیان نیستید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه افسردگی شما را فراهم کند، سفره دل خود را پیش فردی که سنگ‌صبور شماست، باز کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید.

فال روزانه فردا خرداد 

این روزها مسائل عاطفی ذهن تو را به خود مشغول کرده. دوستان زیادی دور تو جمع شده‌اند اما تو در میان آنها به جستجوی شخص ایده‌آلت هستی. این جستجو را باید ادامه داد تا به نتیجه مطلوب رسید.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

باید کنترل امور مالی‌ات را داشته باشی و نگذاری سررشته کارها از دست تو خارج شود. همچون یک مدیر موفق باید بحران‌های اقتصادی را مدیریت کرد تا مشکلات حل شود.

متولدین خرداد

رنگ شانس : نارنجی

اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه

همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

 

شما می توانید تشخیص دهید که هفته ای بسیار پر تنش به پایان رسیده است ، اما شما توانایی این را ندارید که تمام انرژی تان را یکباره تغییر جهت بدهید. اگر شما احساس دلواپسی می کنید ، فقط این حقیقت که یک رابطه دوستانه بیشتر از آنچه که شما فکر کنید می تواند در معرض خطر باشد را قبول کنید. هرچقدر که شما تلاش کنید این پی آمد را کنترل کنید ، بیشتر از هدفهایتان فاصله می گیرید. خودتان را کاملا با مسائل عاطفی درگیر کنید ، اما نسبت به امکاناتی که پیش رویتان قرار دارد هوشیار باشید.

امروز اگر برای روزتان یک برنامه ریزی درست و حساب شده داشته باشید. همه چیز به خوبی و راحتی پیش خواهد رفت. اگر کارهای مهمی را برای مدتی طولانی پشت گوش انداخته باشید امروز مجبور خواهید بود زمانی را برای انجام آنها کنار بگذارید و هیچ راه فراری هم نخواهید داشت. دست از تنبلی بردارید و قورباغه تان را قورت بدهید! در پایان روز به خودتان این اجازه را بدهید که از چند ساعت تفریح و خوش گذرانی بدون نگرانی در مورد هیچ چیز دیگری لذت ببرید. حتی اگر دلتان هوس کرد که به سراغ انجام کارهای عجیب و غریب بروید هم، تا جایی که به خودتان و یا دیگران آسیبی وارد نکنید، بهتر است به این میل درونی خود اجازه ی بروز بدهید. کلاس های زبان خارجی کمک زیادی به پیشرفتتان می کند. افرادی قول و قرار هایی داده اند، دلتان را به حرف هایشان خوش نکنید. موقعیت خود و خانواده تان را در نظر بگیرید و همین جور بدون فکر به دیگران برچسبی نزنید، اعتبار خود را پیش دیگران زیر سوال می برید. برای دریافت وامی اقدام کرده اید حالا زمان مناسبی است که پی اش را بگیرید.

بخت با شما یار است و روزی همراه با شادی و نشاط انتظار شما را می‌کشد، این شرایط را مغتنم بدانید و با تفریح و خنده، نگرانیهای خود را فراموش کنید. قصد انجام کار مهمی دارید، اما با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت نکرده‌اید و به همین دلیل نیز تمامی جوانب این کار مهم را در نظر نگرفته‌‌اید. امروز فرصت مناسبی است تا نظر افراد با تجربه را جویا شوید و پس از مشورت و نظرخواهی، بهترین تصمیم را برای انجام این کار مهم اتخاذ کنید. اعضای خانواده زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌آورند. در اولین فرصت دلیل برخورد نامناسب اعضای خانواده را جویا شوید و به‌گونه‌ای با اهل منزل صحبت کنید که در آینده کمتر شما را ناراحت کنند. روحیه‌ دمدمی مزاجی که دارید را کنار بگذارید و در آینده با ثبات بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. در غیر این صورت اطرافیان روی شما حساب نمی‌کنند و به انسان غیرقابل اعتمادی تبدیل خواهید شد. امروز احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه حرف همسر یا عشق ‌زندگیتان را می‌فهمید و نیاز به صحبت با وی دارید، این فرصت را غنیمت بدانید و دمی در کنار عشق ‌زندگیتان بنشینید و با ایشان از عشق و محبت بگویید. روز خوبی را برای آغاز تجارت و کسب‌و‌کاری جدید آغاز کرده‌اید. احتمال ایجاد سوء‌تفاهمی میان شما و یکی از همکاران یا همسایه‌ها وجود دارد.

فال روزانه فردا تیر 

حرف‌های نامربوط یک نفر بین تو و دوست یا همسرت کدورت و ناراحتی به وجود می‌آورد. تا وقتی که از حرف یا خبری مطمئن نشدی نباید درباره‌اش قضاوت کنی.

اتفاقات شیرینی در راه است. به زودی کارت رونق می‌گیرد و پیشنهادهای تازه و نان و آبداری به تو خواهد شد.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

باید بلند پرواز باشی تا به موفقیت برسی. کسی که به همین زندگی روزمره قناعت کند همیشه به همین حالت خواهد بود. باید آرزوهای بلند داشت و برای تحقق به آنها تلاش کرد.

متولدین تیر

رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی

اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

مادامی که شما نسبت به آنچه که در پیرامونتان ااتفاق می افتد بی خیال هستید ، دل شما هم آنها را مهم نمی پندارد. زمانی که شما تمایل دارید که در حالی روی یک تصویر بزرگ تمرکز کنید که بیشتر به جزئیات آن توجه می کنید ، مشکلاتی به وجود می آیند. پیشنهاد می شود زمانی که نکات مبهم در حال حل شدن هستند نگرش مثبت خود را حفظ کنید. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که در هر دو طرف نقش خود را خوب بازی کنید ، این سختی ها فردا فروکش خواهند کرد.

امروز از اینکه نمی توانید برخی چیزها را تحت کنترل داشته باشید احساس ناراحتی نکنید. امشب اگر برایتان امکان دارد از خانه بیرون بروید و کمی خوش بگذرانید. مسئولیت ها و وظایفی که به عهده دارید را در ساعت استراحتتان کنار گذاشته و فقط روی تفریح و خوش گذرانی تمرکز کنید. شاید همراه کردن دیگران با خودتان کار دشواری باشد، اما اجازه ندهید که این موضوع باعث نگرانی تان شود. اگر آنها نمی خواهند با شما همراه شوند مجبورشان نکنید، هر وقت که خودشان آماده باشند شروع به حرکت خواهند کرد. شما بهتر است فعلا روی خودتان تمرکز کنید و به فکر این باشید که چطور می توانید به بهتر شدن حال خودتان کمک کنید. مدتی است که در کارهایتان مانع ایجاد می شود و از فکر چیزی رنج می برید، به زودی تمام این فکر و خیال ها پایان می یابد. از اینکه نسبت به انجام کار خود اظهار پشیمانی می کنید و دیگران هم شما را سرزنش می کنند ناراحت نشوید، غصه خوردن فایده ای ندارد جز اینکه کارها را بدتر می کند. باید یک تغییر اساسی در خودتان به وجود آورید. در مورد دیگران منفی فکر نکنید.

انسان توانمندی هستید، اما همیشه خودتان را دست‌کم می‌گیرید و این وضعیت سرخوردگی شما را به دنبال داشته است. ادامه این رویکرد اصلاً به نفع شما نیست و در اولین فرصت از دست سرزنش خودتان بردارید و توانمندی‌هایتان را به رخ اطرافیان بکشید. از حال فروافتادگان غافل نشوید و دست افراد نیازمند را بگیرید. مطمئن باشید در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد و افرادی که امروز به آنها کمک می‌‌کنید در گرفتاری‌های آینده دست شما را خواهند گرفت. به این فکر افتاده‌اید که تغییرات مهمی را در منزل انجام دهید. قبل از هر گونه تغییر، تصمیم خود را با اعضای خانواده در میان بگذارید و نظر اهل منزل را جویا شوید. اهل گذشت و بخشش نیستید و این روحیه دشمنان زیادی برای شما به دنبال داشته است. از امروز به فکر تغییر این روحیه باشید و با چشم‌پوشی بر خطای اطرافیان، بزرگواری خود را به دوست و آشنا ثابت کنید. رویاپردازی را کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید که راه موفقیت از میان برنامه‌ریزی و پشتکار می‌گذرد. اگر مواظب گذر زمان نباشید، امروز زودتر از چیزی که فکرش را بکنید بدون انجام کار مهمی به پایان می‌رسد. احتمال دارد امروز مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان ایجاد شود.

فال روزانه فردا مرداد 

عقل و فکر راهنمای درست و روشنی است پس با بکارگیری از آنها، اطراف خودت را خوب ببین و به هر کسی اعتماد نکن. پیشنهادی به تو می‌شود که باید در مورد آن خوب فکر کنی و همه جوانب را در نظر بگیری تا پشیمان نشوی.

نیاز به صبر و استقامت بیشتری داری. باید خوب به مشکلات مالی‌ات فکر کنی، منشاء آن را پیدا کنی و تحولی در وضعیت اقتصادی‌ات ایجاد کنی.

متولدین مرداد

رنگ شانس : زرد ، طلایی

اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه

همراهان مناسب : فروردین ، آذر

 

اهمیتی ندارد که شما چقدر خوشبین هستید ، روبرو شدن با احساسات غیر منتظره برای شما کار سختی است. درست زمانی که شما آماده حرکت کردن هستید یک موج تازه از احساسات شدید دوباره ظاهر می شود. بهترین توانایی خودتان را برای جنگیدن در مقابل حوادث اخیر هدر ندهید ، اگر به حرف دلتان گوش کنید دارای یک نوع جرات بخصوص خواهید شد.

امروز سکون و یک جا نشستن برای شما بسیار دشوار خواهد بود. شما می خواهید از دست آنهایی که سعی دارند شما را در همان مسیری که خودشان دلشان می خواهد پیش ببرند فرار کنید، اما باید مواظب باشید که قدم هایتان را عاقلانه بردارید و منطق و احتیاط را به کل کنار نگذارید. شرایط در حال حاضر خیلی حساس تر از آن چیزی است که خودتان فکر می کنید و با یک قدم اشتباه ممکن است دردسرهای بزرگی را برای خودتان درست کرده و خسارات جبران ناپذیری را به زندگیتان وارد کنید. شما امروز میل شدیدی به غذا خوردن پیدا کرده اید و انگار هیچ چیزی نمی تواند سیرتان کند، اما بهتر است سعی کنید کنترل بیشتری روی خودتان داشته باشید. کمک احوال دیگران باشید. در معامله ای سود فراوانی خواهید کرد به شرط آنکه حواستان را جمع کنید. از ملاقات و یا نصیحت شخصی فواید بسیار خواهید برد. آنچه یاد گرفته اید را بکار بگیرید. به داشته هایتان قانع باشید و هرگز فکر نکنید از قافله عقب مانده اید، دنیا محل مسابقه نیست. کافی است کمی بخودتان بیشتر سخت بگیرید.

امروز فرد بسیار بانفوذی که ارتباطات گسترده‌ای دارد با شما آشنا خواهد شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده برای حل مشکلات روی آشنایی با این فرد حساب باز کنید. چند وقتی است که برای درخواست وام ثبت‌نام کرده‌اید، اما تاکنون خبری از این وام به دست شما نرسیده و به لحاظ مالی تحت فشار قرار دارید. این وضعیت امروز به پایان می‌رسد و بخت با شما یار خواهد بود، چرا که قرعه این وام به نام‌تان می‌افتد و مشکلات مالی‌ شما خاتمه می‌یابد.    برای رسیدن به موفقیت با افراد خلاق و نوآور ارتباط بیشتری داشته باشید. توجه بیشتری به گذر زمان داشته باشید و قدر لحظه‌های زندگیتان را بدانید. همسر یا عشق ‌زندگیتان به فکر زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته‌ افتاده و شما را مهمان روزی سرشار از عاشقی می‌کند.

فال روزانه فردا شهریور

اینهمه عجله و شتابزدگی برای چیست؟ باید با صبر و حوصله اجازه بدهی تا گذر زمان خود بخود فاصله‌ها و مشکلات بین شما را حل کند.

امروز خبرهای خوبی می‌شنوی. یک دیدار غیرمنتظره خواهی داشت. به یک مسافرت دعوت می‌شوی نباید آنرا رد کنی چون رفتن به سفر روحیه‌ات را بهتر می‌کند.

استفاده بیش از حد از هر چیزی نوعی اعتیاد به حساب می‌آید حالا کار، خوراکی، سیگار یا … بهتر است در هر هیچ چیز زیاده‌روی نکنی چون سلامتی‌ات را مستقیما به خطر می‌اندازد.

امروز شانس با تو خواهد بود پس دست به کاری بزن که برایت سود و صرفه اقتصادی داشته باشد.

متولدین شهریور

رنگ شانس : قهوه ای وکرم

اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه

همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

تغییر حالت های شما باعث شده است که از تمرکز کردن بر روی ظریف ترین جزئیات به سمت مفاهیمی کلی حرکت کنید که به نظر می رسد با فعالیت واقعی زندگی شما نامتجانس است. خوشبختانه زمانی که شما بین فرضیه و اجرا کردن ، یا بین عمومیت و خاص بودن تردید دارید ، چیزهایی زیادی در مورد خود و جهان اطرافتان خواهید آموخت.

امروز با نگاه کردن به افراد مورد تحسین و علاقه ی خود به این واقعیت پی خواهید برد که آنها خیلی هم با شما فرق ندارند و بیشترین تفاوت آنها با شما در داشتن اعتماد به نفس است. اگر یاد بگیرید به توانایی های خود اعتماد کرده و آنها را به بهترین شکل ممکن به کار بگیرید بدون شک شما هم به اندازه ی آنها موفق خواهید بود. اگر احساس می کنید بیست و چهار ساعت شبانه روز برای شما کم است امروز نگاهی به کارهایی که هر روز انجام می دهید بیندازید و ببینید کدام کارها را برای دیگران و کدام ها را برای خودتان انجام می دهید. از دیدن بی انصافی ای که در حق خودتان می کنید و عدم رعایت اعتدال قطعا شگفت زده خواهید شد. هدیه ایی برای خود بخرید و خود را تشویق کنید. موقعیت های عالی برایتان مهیا شده و این تنها نتیجه زحمات خود شماست. زود رنج و کم حوصله نباشید. سند یا مدرکی که به دنبالش هستید آماده شده، برگ برنده دست شماست. تلفنی کاری و یا تلفنی برای معامله ای بزرگ، تغییری در خانه شما به وجود می آورد. به یک میهمانی دعوت خواهید شد.

امروز فرصتی فراهم می‌شود تا کار مهمی که مدت‌ها  به فکر انجام آن هستید را آغاز کنید. دغدغه‌های مالی حتی برای لحظه‌ای از ذهن شما بیرون نمی‌رود. جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا امروز پولی به دستتان می‌رسد و وضعیت مالیتان بهبود پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و در آینده به گونه‌ای خرج کنید که مشکلات مالی گریبان شما را نگیرد. یکی از اطرافیان فرزندی به دنیا آورده و امروز به جشن و سروری برای این نورسیده دعوت شده‌اید. در این مراسم شرکت کنید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه نمایید. امروز از صبح که از خواب بلند شده‌اید احساس می‌کنید از همیشه عاشق‌تر هستید، این احساس را به فال نیک بگیرید و شب و روزی عاشقانه را پشت‌‌سر بگذارید.  ایده‌های خلاقی ندارید و این وضعیت شما را به لحاظ کاری از هم‌قطارانتان عقب انداخته‌است. برای حل این مشکل نشست‌و‌برخواست خود را با افراد خلاق بیشتر کنید و از طرح‌های خلاقانه آنها، ایده بگیرید. وقت باارزش خود را به انجام کارهای پیش‌پاافتاده هدر نکنید.

فال روزانه فردا مهر 

به هر کس نمی‌توان اعتماد کرد. مردمانی هستند که هر روز به رنگ تازه‌ای درمی‌آیند و از اعتماد تو سوء استفاده خواهند کرد. باید هوشیار باشی و فریب ظاهر کسی را نخوری.

باید این روزها مراقب سلامتی‌ات باشی. عصبانی شدن به غیر از مشکلات جسمی مثل سردرد، معده درد و … می‌تواند پیامدهای روحی نیز داشته باشد. ممکن است با بحران‌های مادی و یا عاطفی روبرو شوی و آرامشت را از دست بدهی.

باید آرامش خود را حفظ کنی. اگر با فکر و دوراندیشی خرج نکنی دچار بحران مالی خواهی شد. باید از شتابزدگی پرهیز کنی چون موقعیتی در انتظار توست که آینده مالیت را تضمین می‌کند.

متولدین مهر

رنگ شانس : بنفش وقهوه ای

اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه

همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

 

امروز زندگی شما خیلی پر مشغله به نظر می آید و شما زیاد نمی توانید جو زیبا و همراه با آرامشی برای خود به وجود بیاورید. البته این سخن به معنی این نیست که شما روزهای سختی دارید ، بلکه به معنی این است که این روزها زندگی شما به گونه ای است که باید توانایی خیلی زیادی داشته باشید. به خودتان اجازه وارد شدن به مسائل احساسی را بدهید ، حتی اگر به راحتی نمی توانید انتظارات افراد دیگر را برآورده کنید.

شما توانایی فوق العاده ای در حل مشکلات دارید. این توانایی امروز همه را به سوی شما خواهد آورد و اطرافیانتان از شما تقاضا خواهند داشت که با ایده های فوق العاده ای که همیشه دارید در حل مشکلاتشان به آنها کمک کنید. امروز احساسات و کارهایتان به خوبی با هم هماهنگ و هم جهت شده اند و این بدان معناست که شما دارید کارهایی را انجام می دهید که با خود واقعی و باورهای حقیقیتان تطابق بیشتری دارند. این هماهنگی فوق العاده شما را از دردسرها و مشکلات دور نگه خواهد داشت و کمک خواهد کرد که روی انجام کارهایتان متمرکز شوید و بهترین نتیجه های ممکن را به دست بیاورید. دوستی از شما دلگیر است، شاید دلگیری او از نظر شما بی دلیل باشد اما بهتر است به دیدنش بروید و سعی کنید رو راست باهم صحبت کنید. سعی کنید انعطاف بیشتری در رفتار خود نشان دهید و از میزان انتظارات خود بکاهید در این صورت روابط عاطفی بهتری خواهید داشت. اجازه ندهید مشکلات پیش آمده در محیط خانواده شما را مضطرب و نگران کند.

حضور بیشتری در جمع داشته باشید و از انزوا دوری کنید. از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی به دستتان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و اعضای خانواده را در داشته‌های خود سهیم کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان ثابت کرده که همیشه پشتوانه شما در حل مشکلات است، در اولین فرصت بابت این روحیه از ایشان تشکر کنید و شما نیز پشت و پناه ایشان در رویارویی با مشکلات باشید. مهمانی ترتیب‌ داده‌اید اما در این مهمانی به شما خوش نمی‌گذرد و احساس خواهید کرد که وقت و هزینه خود را به هدر داده‌اید. فرصتی برای استراحت و تنهایی پیدا می‌کنید. به فکر افزایش دانش خود باشید و با یادگیری مهارتهای جدید،‌ درهای جدیدی از پیشرفت و موفقیت را به ‌روی خود باز کنید.

فال روزانه فردا آبان 

دوست داشتن، دوستی و عشق را به وجود می‌آورد. در این هیچ تردیدی نیست. با کلید دوست داشتن می‌توانی درهای بسته زیادی را باز کنی و به قلب او نفوذ کنی.

درست است که اتفاق تازه‌ای نیفتاده است، اما تو سعی کن نگاهت را به زندگی عوض کنی. این نگاه تازه توست که به اشیاء و اشخاص معنای تازه‌ای می‌بخشد. در این صورت خوشحال و باطراوت خواهی بود.

رفته رفته وضعیت مادی تو بهبود می‌یابد و همین مساله روحیه تو را عوض می‌کند و همچنین فضای گرمتری را در خانواده به وجود می‌آورد.

متولدین آبان

رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه

اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه

همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز شما حالتهایی دوگانه دارید. از یک طرف می توانید جنبه های مثبت زندگی را ببینید. همه چیز به نظرتان خوب است و شما نقش خود را در این دنیای عظیم کاملا می دانید. اما از طرف دیگر شما از پیش آمدهای اخیری که به نظر تغییر ناپذیر هستند راضی نیستید. خوشحالی شما بستگی به تشخیص این موضوع دارد که چه چیزی خارج از حیطه کنترل شماست. با تلاش کردن برای رسیدن به هدفهایی غیر واقعی انرژی خودتان را تلف نکنید ، برای نعمتهایی که در حال حاضر دارید سپاسگزار باشید.

آیا احساس می کنید که طی چند هفته ی گذشته زندگیتان هیچ تغییری نکرده است و هیچ تلاشی در راه تغییر آنچه برایتان خوشایند نیست نکرده اید؟ امروز فرصت خوبی است تا به کار گرفتن تمام توان خود در این زمینه قدم هایی بزرگ برداشته و نتایج دلخواهتان را به دست بیاورید. امروز شاید از لحاظ عاطفی احساس کنید که در موقعیت دشواری گرفتار شده اید. شاید احساس کنید که دیگران قلب مهربان و حساس شما را درک نمی کنند و قدر آن را نمی دانند. شاید بهتر باشد که خودتان را زیاد با دیگران درگیر نکنید و تا جای ممکن در خانه بمانید و از کارهایی که باعث آرامش بیشترتان می شوند لذت ببرید.  کدورت هرچه کهنه تر شود بازگشت سخت تر می شود، این دلخوری های بی اساس را برطرف کنید و دل او را بدست آورید حتی اگر حق با شما باشد. به شخصی بدهکاری دارید که مالی نیست، بیش از این او را منتظر نگذارید. از شراکت با کسی که روی او شناخت کافی ندارید بپرهیزید، حتی اگر پیشنهادی که به شما شده بسیار وسوسه برانگیز باشد.

با انجام کارهایی که روحیه‌تان را تقویت می‌کند، انگیزه پیدا کنید و کسالت را کنار بگذارید. حسادت، عصبانیت، شک و تردید و حرص و آز به عنوان صفت‌های منفی شما شناخته می‌شوند و برای رسیدن به زندگی سالم از این صفت‌ها دوری کنید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که اصلا انتظارش را نداشتید، پولی به دست‌تان می‌رسد. این موقعیت را به فال نیک بگیرید و به لطف پولی که به دست‌تان رسیده، روزی سرشار از خوشی را ادامه دهید.   در حال انجام کار مهمی هستید اما این کار با مشکلی روبرو می‌شود و مجبور می‌شوید انجام آن را به تعویق بیاندازید. اجازه ندهید این کار مهم ناتمام باقی بماند و در اولین فرصت کار را تمام کنید. برای حل مشکلات از هوش سرشار خود کمک بگیرید. حل این مشکلات را به کوله‌بار تجربه‌های زندگی خود اضافه کنید و در آینده مشکلات را راحت‌تر از همیشه پشت سر بگذارید. همسر یا عشق ‌زندگیتان قصد دارد امروز را به یکی از بهترین روزهای زندگی شما تبدیل کند، محبت ایشان را بی‌پاسخ نگذارید و به وی ثابت نمایید که در عشق و عاشقی چیزی از ایشان کم ندارید.

فال روزانه فردا آذر 

تو از تعهد دوری می‌کنی چون فکر می‌کنی تو را درگیر می‌کند و یا از گیر افتادن می‌ترسی اما باید قبول کنی این بخشی از زندگی است که می‌تواند شیرین هم باشد. باید این افکار را از ذهنت بیرون کنی و نسبت به دوستانت احساس مسئولیت بیشتری داشته باشی.

کسی با ارسال هدیه‌ای به تو ابراز علاقه می‌کند. وقتی این ابراز علاقه متقابل باشد، دوستی‌های شیرین و شادی آفرینی شکل می‌گیرد. بدون این دوستی‌ها زندگی سرد و بی‌روح می‌شود.

تو فردی فعال هستی برای دوری از این کسالت روزانه می‌توانی هر نوع ورزشی را انجام دهی، اما شاید بهتر باشد اسکی، شنا و امثال این ورزش را برای شادابی و طراوت خود انتخاب کنی.

سعی کن همیشه برای خود پس‌اندازی داشته باشی. هیچ کاری راحت‌تر از پول خرج کردن نیست. باید آینده نگر بود و فکر روزهایی را کرد که مشکلات متعددی به زندگی هجوم می‌آورد.

متولدین آذر

رنگ شانس : آبی وسفید

اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

 

قلب شما مثل یک کشتی شناور در دریای وسیع طوفانی است. شما عاشق خطر کردن هستید ، اما آرامش داشتن را نیز دوست دارید ، بنابراین می توانید در طول سفر استراحت کرده و از زیبایی های آن لذت ببرید. زمانیکه شدت احساسات به اوج خود می رسند شما مجبورید در زمان حال زندگی کنید. نگران نباشید به تدریج همه چیز آرام تر می شود.

امروز آتشی نامرئی در درون شما شعله ور شده است که به شما قدرت و انرژی فوق العاده ای بخشیده است. این انرژی حتی اطرافیانتان را هم تحت تأثیر قرار داده است و می توانید به آنها هم انرژی و انگیزه بدهید. سعی کنید از این انرژی بیشترین بهره ی ممکن را ببرید، در غیر این صورت آن را برای همیشه و یا حداقل برای مدتی طولانی از دست خواهید داد. یک جایی در دنیای شما تنش و چالش در حال شکل گرفتن است، شاید مشخص نباشد و حتی خیلی بزرگ هم نباشد، اما هست. اما خوشبختانه شما برای رویارویی برای آن آمادگی لازم را دارید و سیاست و ذکاوت شما به بهترین شکل ممکن در خدمتتان است. حسادت آرامشتان را در هم ریخته است، احتمال دارد حتی در آستانه جدایی و درگیری های احساسی قرار بگیرید، بهتر است بسیار خونسرد و آگاهانه عمل کنید. همانطور که در انتخاب همسر، شغل و دوست وسواس دارید دربرابر حوادث نیز باحوصله مقابله کنید. اگر خود را درگیر بگومگو و بحث های خانوادگی کرده اید همین مسئله شما را در مرحله خطرناکی قرار می دهد.

به خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است و صبر پیشه کنید. مدت‌هاست که پولی را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما تاکنون از این سرمایه‌گذاری خبری نبوده و سودی روانه جیب‌تان نشده است، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و از محل این سرمایه‌گذاری سودی روانه حسابهای بانکیتان خواهد شد. نظر خود را به اطرافیان اعمال می‌کنید و با زورگویی حرف خود را به کرسی می‌نشانید. این رویکرد شما را به فرد منفوری تبدیل کرده و کسی از شما دل خوشی ندارد، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و از امروز زورگویی را کنار بگذارید و پذیرای نظر اطرافیان باشید. انسان خودرایی هستید و با اطرافیان همکاری نمی‌کنید. قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد مستبدی تبدیل کند. از درِ همکاری با آشنایان وارد شوید و اهمیت بیشتری به حرف بقیه بدهید. دیدگاه خود به دنیا را تغییر دهید و از زندگی لذت ببرید. امروز دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر شده‌اید، این احساس را مغتنم بدانید و روزی عاشقانه و سرشار از محبت را در کنار همسر یا عشق‌ زندگیتان تجربه کنید.  مسافرتی را در پیش‌رو دارید، در این مسافرت تجربه‌های زیادی بدست می‌آورید و دید بهتری نسبت به زندگی پیدا خواهید کرد.

فال روزانه فردا دی 

در شرایط تازه‌ای قرار می‌گیری که باید دست به انتخاب جدیدی بزنی. همیشه عاقبت کار را در نظر بگیر و دست به عمل بزن و گرنه ضرر می‌کنی.

یک نفر به رفتار تو چشم دوخته. باید او را خوشحال کنی چون با شاد کردن دلی تا مدتها با خاطره شیرین آن زندگی می‌کنی. خاطرات شیرین بهترین پشتوانه ماست.

با کمی ورزش و توجه به خوردن و نوشیدنت می‌توانی سلامتی‌ات را تضمین کنی.

یک حادثه موجب می‌شود تا برنامه‌ای را هرچه زودتر تمام کرده و به سودش برسی. اما مراقب باش که آنرا راحت و بی‌حساب خرج نکنی.

متولدین دی

رنگ شانس : سفید و قهوه ای

اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه

همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

 امروز بخش بزرگی از ناراحتی های شما واضح و روشن نیستند ، اما به معنی این نیست که اصلا وجود ندارند. ممکن است شما احساس کنید که به سمت ناشناخته ها هدایت می شوید زیرا شما دقیقا نمی دانید که دیگران چه احساساتی دارند. هرچقدر که بیشتر سعی می کنید قطعه گمشده این پازل را پیدا کنید آشفته تر می شوید. چند نفس عمیق بکشید اجازه بدهید نیازمندی شما تمام مشکلات را یک روزه حل کند.

شاید امروز بهترین روز زندگیتان نباشد، اما این بدان معنی نیست که باید روی همه چیز خط باطل کشیده و خودتان را در گوشه خانه زندانی کنید. شاید حال و هوایتان مثل همیشه نباشد، اما شما این توانایی را دارید که خودتان را از این وضعیت بیرون بکشید. کافی است کمی انعطاف پذیری نشان دهید و خودتان را با شرایطی که برایتان پیش می آیند تطبیق دهید؛ قدرت درونی خودتان و توانایی هایتان را دست کم نگیرید! شما خیلی زود نگران می شوید، اما نباید اجازه دهید این مسئله روزتان را خراب کند. به اطرافیانتان نگاه کنید تا از آنها یاد بگیرید که باید از زاویه ی متفاوتی به دنیای اطرافتان نگاه کنید تا زندگی برایتان راحت تر شود. حتی الامکان از بحث لفظی که پیش خواهد آمد با سکوت بگذرید، درگیری و دلخوری آخرین چیزی است که این روز ها به آن احتیاج دارید، هر بحثی بیهوده است. خبری از کسی که به او علاقه داشته و دارید به گوشتان می رسد که دلتان را آرام می کند. اگر در موردی به شما زور گفته می شود اعتراض کنید و زیر بار نروید وگرنه این روند تا ابد ادامه خواهد داشت.

برای افزایش درآمد به فکر سرمایه‌گذاریهای بلندمدت باشید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان با انجام کار پسندیده‌ای، زمینه رضایت و خوشنودی شما را فراهم  خواهد کرد. از عشق ‌زندگیتان برای انجام این کار تشکر کنید و به ایشان ثابت نمایید که قدردان تلاش‌های وی هستید. معامله مهمی را در پیش دارید و به نفع‌ شما است که قبل از هرگونه معامله‌ای، یک‌بار دیگر شرایط این معامله را بررسی نمایید. انسان پرحرفی هستید و همیشه اطرافیان را با پرگویی و صحبت‌های بی‌جا ناراحت می‌کنید، قبل از اینکه این روحیه باعث شود دوستان و آشنایان شما را کنار بگذارند، پرحرفی را کنار بگذارید و همیشه کم و گزینه بگویید. خبری فرخنده به دست شما می‌رسد و این خبر زمینه شادی شما و اعضای خانواده را فراهم خواهد کرد.

فال روزانه فردا بهمن

مراقب باش!! تند رفتن فقط در رانندگی خطرساز نیست بلکه در برخورد با یک دوست یا همکار هم ممکن است خطرآفرین باشد. گاهی این خسارتها جبران‌ناپذیر خواهد بود.

این روزها باید منتظر یک خبر و یا یک اتفاق خوش باشی. در موقعیت فعلی‌ات به تجربه‌های تازه‌ای دست پیدا می‌کنی که برایت سودمند خواهد بود. اگر در این فکر هستی که کار چشمگیری برای خانواده‌ات انجام دهی موقعیت مناسبی است.

بدن ما روزانه و تمام وقت برای حرکت کردن طراحی شده. حرکت دادن عضلات صورت با انواع ورزشها، صحبت کردن و حالات شاداب چهره، تو را جوان و سلامت نگه می‌دارد.

سود خوبی بدست می‌آوری. اگر یک شراکت برمبنای دوستی و رفاقت باشد، به نتایج درخشانی خواهد رسید. فقط مراقب باشی با بلندپروازی این موقعیت را از دست ندهی.

متولدین بهمن

رنگ شانس : آبی تیره

اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه

همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

 

شما می خواهید که از طرف اعضای گروهتان مورد پذریش قرار گیرید ، اما ممکن است این احساس را داشته باشید که آنها حتی به طور کامل حقیقت وجود شما را نمی شناسند. تأیید کردن این بخش از شما امری حیاتی است ، برای اینکه شما نگران این هستید که دیگران شما را دوست نداشته باشند و ممکن است تمایل نداشته باشید دیگران را وارد جهان درونی خود کنید. متأسفانه ترس از واکنش دیگران می واند مشکل سازتر است. با نشان دادن آسیب پذیریتان خطر کردن را بپذیرید. شاید این کار ، کار راحتی نباشد ، اما از نظر احساسی بسیار شما را ارضا خواهد کرد.

شما از آن دسته آدم هایی هستید که نمی توانند نسبت به دنیای اطرافشان بی توجه باشند و هر جایی که لازم بدانند حتی در برابر عرف و هنجارهای اجتماعی هم می ایستند. امروز روز بسیار خوبی برای فکر کردن به آنچه در دنیای اطرافتان در جریان است و این که چطور می توانید آن را به دنیای بهتری تبدیل کنید خواهد بود. به جای این که بجنگید تا دیگران را مثل خودتان کنید بهتر است به دنبال آنهایی باشید که نگرش و احساساتی شبیه به خودتان داشته باشند. امروز تلاطم زیادی را در خود احساس می کنید و کنترل کردن جزر و مدهای قلبتان کار دشواری خواهد بود و ممکن است با رفتارتان عشقتان را از خودتان آزرده کنید. اجازه ندهید حقتان در هیچ زمینه ای پایمال شود، متاسفانه چشم پوشی در بعضی مسائل باعث می شود بعضی ها بد عادت شوند. اگر مجرد هستید و در زمینه مسایل احساسی بر سر دوراهی قرار دارید این وضعیت را ادامه ندهید لطمه بیشتری می بینید، آنچه قلبتان عمیقا طلب می کند را مد نظر قرار دهید. این روز ها بیشتر با افراد خانواده در تماس باشید و از سلامتی خود، آن ها را باخبر کنید.

اجازه ندهید کارهای زیاد امروز شما را خسته کند. یکی از آشنایان به کمک مالی شما نیاز دارد، اما کمک به این فرد شرایط مالی شما را به خطر خواهد انداخت. زندگی را سخت نگیرید و فرصتی را با دوستان و آشنایان بگذرانید و ناراحتی‌ها را فراموش کنید. مدت زیادی است که میان شما و یکی از نزدیکان مشاجره‌ای درگرفته و با ایشان قهر کرده‌اید. امروز زمان مناسبی است که کینه‌توزی را کنار بگذارید و از در صلح و دوستی با این فرد وارد شوید. مشکلی که در محل‌کار با آن روبرو هستید را با کمک همکاران پشت‌سر بگذارید. اجازه ندهید لحظه‌های باارزش عمرتان به‌راحتی تلف شود. میان حضور در محل‌کار و رسیدگی به اعضای خانواده تعادل برقرار کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز رفتار ناپسندی با شما خواهد داشت و از این رفتار حسابی دلخور می‌شوید، اجازه ندهید این دلخوری به کینه تبدیل شود و در اولین فرصت با  عشق‌ زندگیتان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید.

فال روزانه فردا اسفند 

سعی می‌کنی پیچیده و رازآلود باشی در حالی که لزومی به اینکار نیست. در دوستی‌ها، آسان می‌توان دیگران را فریب داد اما قبل از آن، تو خود امتیاز مهمتری را از دست داده‌ای.

در لباست از پارچه سفید و طبیعی استفاده کن چون به تو احساس آرامش و شادابی القا می‌کند.

بعد از اینهمه کار و تلاش، کمی استراحت سلامتی روح و جسمت را تضمین می‌کند. آب‌درمانی بهترین پیشنهاد است.

روز کلافه کننده‌ای در پیش داری، اما خیلی زود بعضی مشکلات برطرف خواهد شد. اگر مشغول تجارت و یا خرید و فروش هستی با رونق کار و سودهای قابل توجهی روبرو می‌شوی.

متولدین اسفند

رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن

اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

 اکنون شما می خواهید دوستانتان درکتان کرده و به شما احتیاج داشته باشند ، اما ممکن است دوست نداشته باشید هرکاری که آنها از شما می خواهند را انجام دهید. شما در مرز بین جهان درونی و دنیای بیرونی تان گرفتار شده اید. تا موقعی که شما کاملا کاری را شروع کنید برآورده کردن انتظارات مردم راحت به نظر می رسد. اگر نمی توانید کاری را انجام دهید تعهد ندهید ، فقط به آنهایی که واقعا قصد انجامشان را دارید جواب مثبت بدهید.

شما نگران تغییراتی هستید که در اطرافیان و به ویژه عزیزانتان دارند به وجود می آیند. شاید خود آنها چیزی به شما نگفته باشند و یا حتی سعی در پنهان کردن این تغییرات داشته باشند، اما خود شما متوجه نشانه هایی از این تغییرات هستید. اگر فکر می کنید که این تغییرات به نفع آنها نیستند این موضوع را با آنها در میان بگذارید و اگر دیدید که خودشان فکر می کنند این وضع به صلاحشان است بیش از اندازه در این مورد اصرار و پافشاری نکنید. به جای این که همه چیز را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و زندگی دیگران را نقد کنید حواستان را به زندگی خودتان جمع کنید و ببینید برای بهتر کردن زندگی خودتان چکار باید بکنید و چه انتخاب هایی برایتان امکان پذیر هستند. طرف مقابلتان شما را دوست دارد ولی شما گاهی او را سخت عصبانی می کنید. پذیرای مسافری از راهی دور خواهید بود که قدمش برایتان پر خیر و برکت است، این مسافر پیشنهادی نیز با خودش دارد، برای جواب دادن به آن عجله به خرج ندهید. شما وفادار هستید و حاضر نیستید تحت هیچ شرایطی عهد خود را بشکنید. تیر همه رقیبان و حسودانتان به خطا رفته است.

مدتی است که در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و حال‌و‌روز خوبی ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز احساس می‌‌کنید رو به بهبود هستید و این وضعیت در چند روز آینده ادامه پیدا می‌‌کند و بهبودی کامل حاصل خواهد شد. امروز معامله پرسودی انجام می‌دهید و پولی به دستتان می‌رسد. این پول را به تفریح و خوشگذرانی خرج کنید و لحظه‌های شادی را پشت سر بگذارید. یکی از اعضای خانواده همسر شما، دخالت‌های بی‌جایی در زندگیتان می‌کند. در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید و به ایشان ثابت نمایید که هیچ حقی برای دخالت در زندگی شخصی شما ندارد. انسان سخت‌کوش و پرتوانی هستید و این روحیه شما امروز مورد توجه اطرافیان قرار می‌گیرد. قلبتان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که این روحیه بی‌نتیجه نمی‌ماند و اطرافیان در مشکلات دست شما را خواهند گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied