شمانیوز
شما نیوز

مصرف ماده مخدر گل

با این گُل 6 ساعت "خطرناک" را تجربه می‌کنید!

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه با اشاره به افزایش مصرف ماده مخدر گل، به تشریح خطرات مصرف این ماده مخدر پرداخت.

با این گُل 6 ساعت "خطرناک" را تجربه می‌کنید!

گل آوری با اشاره به خطرات ماده مخدر "گُل" گفت: متاسفانه مصرف این ماده مخدر رو به افزایش است و تاسف بیشتر اینکه مصرف این ماده مخدر در میان دختران جوان هم در حال افزایش است و باید در این زمینه اطلاع‌رسانی بیشتری انجام شود.

گل آوری با بیان اینکه "گُل" یک ماده خطرناک و توهم زاست و مصرف آن اعتیاد آور است، تاکید کرد: با مصرف این ماده، فرد ظرف یک تا دو ساعت دچار توهم می‌شود و این توهم شش ساعت پایدار می‌ماند و فرد می‌تواند طی این مدت دست به اعمال بسیار خطرناکی بزند.

وی افزود: خودزنی، دیگر زنی، رفتارهای جنون آمیز، انجام برخی رفتارهای خلاف هنجار و منافی عفت و بی‌اخلاقی از جمله مواردی است که افراد در مدت توهم با این ماده مخدر انجام می‌دهند.

وی افزود: بسیاری جنایت‌ها در همین حالت توهم رخ می‌دهد، چیزی که در افراد معتاد به شیشه هم مشاهده می‌شود.

گل آوری گفت: مصرف این ماده در طولانی مدت در کنار توهم، می‌تواند آسیب‌های جسمی و روحی فراوانی به همراه داشته باشد.

وی افزود: بعد از مدتی با مصرف این ماده مخدر، بدن فرد نسبت به آن مقاوم می‌شود و همین امر موجب افزایش مقدار ماده مصرفی شده و این آسیب‌های روحی و جسمی تشدید می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: متاسفانه این ماده مخدر به راحتی پرورش می‌یابد و نیاز است که جوانان نسبت به خطرات آن آگاه شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied