شمانیوز
شما نیوز

برزو ارجمند

خوشگذرانی لاکچری برزو ارجمند و عشقش در آمریکا | پول این همه خوش گذرانی از کجا؟

خوشگذرانی لاکچری برزو ارجمند و عشقش در آمریکا غوغا کرد.

خوشگذرانی لاکچری برزو ارجمند و عشقش در آمریکا | پول این همه خوش گذرانی از کجا؟

برزو ارجمند در هفتم فروردین ما سال متولد 1354 در محله احمدآباد مشهد متولد شد. برزو ارجمند پسر انوشیروان ارجمند و برادر بهار ارجمند، و برادرزاده داریوش ارجمند بازیگر میباشد. تقریبا تمام خانواده برزو ارجمند اهل موسیقی هستند. خوشگذرانی لاکچری برزو ارجمند و عشقش در آمریکا غوغا کرد.

برزو ارجمند

نام:برزو

نام خانوادگی:ارجمند

تاریخ تولد:1354/1/7

محل تولد:مشهد

تاهل:متاهل

تحصیلات: لیسانس بازیگری و کارگردانی 

برزو ارجمند در هفتم فروردین ما سال متولد 1354 در محله احمدآباد مشهد متولد شد. او پسر انوشیروان ارجمند و برادر بهار ارجمند، و برادرزاده داریوش ارجمند بازیگر میباشد. تقریبا تمام خانواده ارجمند اهل موسیقی هستند و خودش هم  اولین سازش ملودیکا بود و بعد هم تمبک و تار و در حال حاضر گیتار می نوازد.

پدر برزو ارجمند پیشکسوت سینما ، تئاتر و تلویزیون 23 آذر سال 1393 پس از تحمل بیش از دو هفته بیماری در سن 73 سالگی درگذشت. زنده یاد ارجمند از چندی پیش به دلیل سکته قلبی در بیمارستان پارسیان تهران بستری بود. ارجمند در 27 مهرماه سال 1320 در زاهدان چشم به جهان گشود ، وی برادر بزرگتر داریوش ارجمند (بازیگر) پدر پیروز (رییس مرکز موسیقی ) و برزو ارجمند است. زنده یاد ارجمند در اواخر دهه 40 به عنوان بازیگر و کارگردان تئاتر در مشهد فعالیت خود را آغاز کرد.

او از دار دنیا فقط یک خواهر دارد و با او نیز رابطه بسیار خوبی دارد بهار بازیگر توانایی است البته در عرصه تئاتر او لیسانس فلسفه دارد و با معلومات بالا و آموخته هایش از پدر روی صحنه همیشه عالی بوده و در سن سیزده سالگی بهترین بازیگر جشنواره تئاتر فجر شد.

برزو ارجمند

نحوه آشنایی و ازدواج برزو ارجمند

برزو:من و پارمیس هم دانشکده ای بودیم. گرایش من از سال سوم، نمایش بود و پارمیس طراحی صحنه می خواند. کار صحنه را از همان زمان شروع کردیم.

پارمیس گریم و طراحی صحنه کار می کرد و من هم بازی می کردم. پارمیس از ایران رفته بود. وقتی برای یک سفر کوتاه یک ماهه به ایران برگشت، با دوستان دانشکده جمع شدیم که به دیدنش برویم. وقتی به دیدنش رفتیم، بعد از نیم ساعت خیلی فی البداهه به نظرم رسید که می تواند همسر مناسبی برایم باشد. پرسیدم با من ازدواج می کنی؟ خندید و گفت:شوخی می کنی، بعد کمی فکر کرد و گفت:آره!

به همین راحتی؟

آره. البته ما خیلی از هم شناخت داشتیم؛ 10 سال شناخت کافی نیست؟

در مدت آن 10 سال هم به این فکر افتاده بودید که پارمیس می تواند همسر مناسبی برایتان باشد؟

نه، واقعا نمی دانم چه اتفاقی افتاد. راستش را بخواهید از این قبیل اتفاق ها در زندگی من زیاد است چون من با دلم زیاد تصمیم می گیرم و ضربه های فراوانی هم خورده ام اما در این یک مورد، از اینکه آن قدر ناگهانی تصمیم گرفتم، خیلی هم راضی ام.

حالا چی شد که شما به سفر رفتید؟

پارمیس:بعضی بستگانم آمریکا بودند و من دیدم فرصت خوبی است که بروم چند دوره کاری ببینم. برای دیدن خانواده ام به ایران آمدم که چند هفته ای برگردم که خیلی ناگهانی قضیه خواستگاری و ازدواج من اتفاق افتاد.از خواستگاری تا ازدواج چقدر طول کشید؟

دقیقا 28 روز!

هیچ دلهره ای، تردیدی؟

نه، کلا هیچ کدام مان اهل اضطراب و دودلی نیستیم. باتوجه به شناختی که از هم داشتیم، هردو فکر کردیم درست انتخاب کرده ایم و دلیلی نداشت دچار تردید بشویم.

برزو ارجمند

فیلمها و نمایشهای تلویزیونی برزو ارجمند

در این دوازده سالی که کار حرفه ای انجام داده است حدودا سی سریال و پنج فیلم سینمایی بازی کرده است.

 

 

انوشیروان ارجمند پدر برزو ارجمند

پدر برزو ارجمند پیشکسوت سینما ، تئاتر و تلویزیون 23 آذر سال 1393 پس از تحمل بیش از دو هفته بیماری در سن 73 سالگی درگذشت. زنده یاد انوشیروان ارجمند از چندی پیش به دلیل سکته قلبی در بیمارستان پارسیان تهران بستری بود. ارجمند در 27 مهرماه سال 1320 در زاهدان چشم به جهان گشود ، وی برادر بزرگتر داریوش ارجمند (بازیگر) پدر پیروز (رییس مرکز موسیقی ) و برزو ارجمند است. زنده یاد ارجمند در اواخر دهه 40 به عنوان بازیگر و کارگردان تئاتر در مشهد فعالیت خود را آغاز کرد.

 

 

 

 

 

بهار ارجمند خواهر برزو ارجمند

او از دار دنیا فقط یک خواهر دارد و با او نیز رابطه بسیار خوبی دارد بهار بازیگر توانایی است البته در عرصه تئاتر او لیسانس فلسفه دارد و با معلومات بالا و آموخته هایش از پدر روی صحنه همیشه عالی بوده و در سن سیزده سالگی بهترین بازیگر جشنواره تئاتر فجر شد.

 

 

همسر برزو ارجمند کیست؟

برزو ازدواج کرده است و همسرش از همکلاسی های دانشکده اش بوده است.همسرش پارمیس زند طراح چهره پردازی سینماست.او در فیلمهای آفساید و دیشب باباتو دیدم آیدا چهره پردازی کرده است.

پارمیس زند همسر برزو ارجمند است و آنها یک پسر به نام جانیار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied