شمانیوز
شما نیوز

نجم الدین شریعتی

سیر تا پیاز زندگی نجم الدین شریعتی | از همسر چادری تا کت و شلوار دامادی

سیر تا پیاز زندگی نجم الدین شریعتی غوغا کرد.

سیر تا پیاز زندگی نجم الدین شریعتی | از همسر چادری تا کت و شلوار دامادی

به گزارش شمانیوز: نجم الدین شریعتی مجری تلویزیون ایران متولد ۱۳۵۹ اهل مازندران است. نجم الدین شریعتی که بیشتر در تلویزیون فعالیت دارد، کمتر در جاهای دیگه دیده شده است. در ادامه ی این مطلب بیوگرافی کامل نجم الدین شریعتی و همسرش و فرزندانش با عکس و سوابق هنری و فعالیت ها و عکسهای جدید او و ماجرای ازدواج و همسرش می پردازیم.

نجم الدین شریعتی

نجم الدین شریعتی یکی از مجری های خوب کشورمان ایران می باشد با صدا و چهره او آشنا می باشد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر بیوگرافی نجم الدین شریعتی مجری ایرانی را در سایت شما نیوز خواهید دید با ما همراه باشید.

مجری محبوب تلویزیون نجم الدین شریعتی در سال ۱۳۵۹ در شهر تنکابن کشور ایران چشم به جهان گشود.وی مجری گری را از سال ۱۳۷۹ و با اجرا در برنامه نیم رخ شروع نمود و بعد از ان بعنوان مجری در برنامه زلال احکام که از صدا و سیما پخش میشد بیشتر دیده شد ولی شهرت وی برای اجرا و مجری گری در برنامه سمت خدا که از شبکه ۳ سیما پخش میشود بیشتر شد و خیلی ها او را با برنامه های مذهبی و معارف دینی می شناسند.

نجم الدین شریعتی

همسر چادری نجم الدین شریعتی 

نجم الدین شریعتی یک خواهر و یک برادر دارد و در سن ۲۳ سالگی در حالی که در دانشگاه تدیس میکرره است ازدواج کرده و همسر او چادری است و حالا چندین سال است که متاهل است و ایشان و همسرشان دارای یک فرزند به نام معین الدین که ۸ سال سن دارد هستند به گفته نجم الدین شریعتی ازدواج وی کاملا بصورت سنتی بوده است و همسرشان به ایشان معرفی شدند و هر دو صحبت کردند و ازدواجشان سر گرفته است و به گفته ایشان از موفقیت هایش ازدواج به موقع و زود در جوانی بوده است.

نجم الدین شریعتی

کت و شلوار دامادی نجم الدین شریعتی

نجم الدین شریعتی میگوید که وقت های آزادش را با خانواده یا مطالعه و یا دیدن تلویزیون سپری میکند و عاشق مناجات خمس عشر و صحیفه سجادیه است.به گزارش سماتک نجم الدین شریعتی همچنین سابقه اجرا در برنامه های نقطه ب، پدر مهربان، نقطه اوج، برکت، مشکات، نشونی،عقیق، خانه دوست، امیدهای ایران، شهر خدا، مستند روزگار ما کمی آن سوتر را هم دارد.

نجم الدین شریعتی در برنامه های زلال احکام سوالات شرعی و مذهبی مردم را می خواند و کارشناس جواب این سوالات را میداد این مجری بسیار و محبوب و معروف می باشد در ادامه تصاویری از او را خواهید دید که کت و شلوار شیکی بر تن دارد و فضای مجازی شایعه دامادی او را داغ کردند اما این خبر صحت نداشت.

نجم الدین شریعتی

ماجرای بازگشت نجم الدین شریعتی به سمت خدا

عبدالمجید رکنی تهیه‌کننده برنامه «سمت خدا» که از شبکه سه سیما پخش می‌شود درباره بازگشت نجم‌الدین شریعتی به این برنامه بعد از دو ماه نبودن روی آنتن به خبرنگار مهر بیان کرد: آقای نجم‌الدین شریعتی از روز شنبه چهارم ربیع‌الاول به برنامه بازگشت و مجدداً اجرای این برنامه را از سر گرفت.

وی درباره اینکه با آغاز ماه ربیع‌الاول تغییری در رویکرد برنامه دارند یا خیر عنوان کرد: تغییر خاصی در ساختار و رویکرد برنامه نداریم ما هر سال طرح رد مظالم را در این ایام داریم و در این ماه هم همین طرح را دنبال می‌کنیم.

علاقه قلبی نجم الدین شریعتی به رهبر معظم انقلاب

چندی پیش بود که نجم‌ الدین شریعتی مجری برنامه تلویزیونی «سمت خدا» در رابطه با عیادت خود از رهبر معظم انقلاب گفت: عصر دیروز یکی از خاطره انگیزترین روزهای زندگی من بود که آقا را دیدم. من مثل همه دوستان نگران سلامتی آقا بودم اما دیروز ایشان را شاداب دیدم و بسیار خوشحال شدم و از ته دل خدا را شکر کردم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied