شمانیوز
شما نیوز

حسین مهری

حسین مهری عزادار شد/حسین مهری:دیگه این دنیا به درد نمی خوره

حسین مهری پست زیر را منتشر کرد.

حسین مهری عزادار شد/حسین مهری:دیگه این دنیا به درد نمی خوره

حسین مهری متولد 23 آبان ماه سال 1363 است حسین مهری سابقه ای 18 ساله در عرصه تئاتر دارد. حسین مهری اولین بار در نقش عباس در سریال زیر هشت به مخاطبین معرفی شد حسین مهری متاهل است.

حسین مهری پست زیر را منتشر کرد.

حسین مهری

شهرت

چهره اش سال 1389 با سریال «زیر هشت» سیروس مقدم دیده شد تا اینکه در سال 1391 با سریال «زمانه» و کنار پریناز ایزدیار در نقش سینا به شهرت رسید.

حسین مهری

ازدواج و پسرش

حسین مهری در آذر ماه 1391 وقتی 28 ساله بود با همسرش که در عرصه هنری حضور ندارد ازدواج کرد که ثمره این زندگی پسری بنام حامین متولد سال 1396 است.

 

فراغت با خانواده

عموما آدم اهل تنهایی هستم و ترجیح می دهم بیشتر وقت آزادم را به کتاب خواندن و فیلم دیدن بگذرانم یا اوقاتم را صرف همسرم کنم و با او باشم.

شیطونی در کودکی

کودکی خیل سرخود و خودی رای بودم ، آرزوهایم همیشه بزرگ و وحشتناک بود ، پشت کار خیلی زیادی هم داشتم اما یک دنده بودم و حاضر نبودم در کاری کم بیارم

حسین مهری

ملاک برای انتخاب نقش

من سه تا فاکتور اصلی که به شدت برایم مهم بوده کارگردان ، فیلمنامه و نقش است

نقش باید نقشی باشد که بتوانم خودم در آن تلاش کنم کارگردان ، کارگردانی باشد که بتوان به او اعتماد کرد و فیلمنامه هم فیلمنامه قرص و جانداری باشد

سعی می کنم بروز باشم

سعی می کنم به روز باشم و اتفاقات ، اطلاعات و دانش کارم را دنبال می کنم

این به روز بودن از راه های متفاوت شکل می گیرد ، مثل کتاب خواندن ، نشریات را مطالعه کردن و فیلم دیدن که مخصوصا برای این آخری خیلی زمان می گذارم

فیلم دیدن و رمان خواندن تاثیر فوق العاده محسوسی روی کیفیت کار می گذارند

دوستان نزدیک

آدم پر رفت و آمدی نیستم اما دوستان خوب در بین همکارانم زیاد دارم ، مانند «امیر جعفری» و «کامبیز دیرباز» و خیلی دوستان پشت دوربین که احتمالا کمتر می شناسید

کارگردان های مورد علاقه

«استنلی کوبریک» و «کوئنتین تارانتینو» کارگردان هایی هستند که دوست دارم

«جوزپه تورناتوره» فوق العاده است و یک سینمای شخصی دیگر دارد ، این آدم کارگردانی نمی کند بلکه فیلمسازی می کند و جهان بینی خاص خودش را دارد.

اهل حاشیه نیستم

من اهل حاشیه نیستم ، تاکنون از من حاشیه دیده اید ؟! من حاشیه را دوست ندارم و فقط تمرکز را روی بازیگری می گذارم تا بتوانم بهتر بازی کنم.

کارگردانی دغدغه ام نیست

دغدغه دارم که فیلم کوتاه بسازم ، دوتا قصه وجود دارد که از قبل به آنها فکر کرده ام و بدم نمی آید که آنها را بسازم اما کارگردانی هیچ وقت دغدغه من نبوده است.با این حال به فکر تجربه کردن کارگردانی هستم ، اینکه آدم جهان بینی و نگاه خودش را بسازد برایم جالب است.

حسین مهری

پرسپولیسی

من شدیدا پرسپولیسی هستم اما سپاهان یک تیم به معنای واقعی است و از چند سال گذشته به این طرف خود را یک تیم واقعی کرده و شخصیت بالایی دارد.

دغدغه خانواده دارم

همیشه بخش عمده ای از ذهن م مشغول زندگی خصوصی ام است و اینطور نیست که همیشه صد در صد ذهنم درگیر کار و بازی باشد.

فکر کردم به کسی که دوستش داری و دوستت دارد حس خوبی است و خدا را بابت داشتن همسر خوب شکر می کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied