شمانیوز
شما نیوز

گوگوش

اشک تمساح گوگوش برای محسن شکاری | بدکاره سینمای قبل انقلاب برای قداره کش ستارخان خیمه شب بازی راه انداخت!

این روزها شاهد به سزای اعمال رسیدن اغتشاشگرانی هستیم که سعی در به خطر انداختن امنیت مردم داشتند اما قانون با قاطعیتی قابل تقدیر حق این اوباش را کف دستشان گذاشت.

اشک تمساح گوگوش برای محسن شکاری | بدکاره سینمای قبل انقلاب برای قداره کش ستارخان خیمه شب بازی راه انداخت!

به گزارش شمانیوز: این روزها شاهد به سزای اعمال رسیدن اغتشاشگرانی هستیم که سعی در به خطر انداختن امنیت مردم داشتند اما قانون با قاطعیتی قابل تقدیر حق این اوباش را کف دستشان گذاشت.

روی دیگر مجازات اوباشی مثل محسن شکاری و محسن شکاری ها سلبریتی های ضدانقلابی هستند که با ریختن اشک تمساح مقابل دوربین ها سعی در تطهیر اغتشاشگران دارند اما از آنجایی که ملت ایران در این لحظه پرالتهاب از تاریخ کاملا هوشیار هستند دیگر در این دام های فریب رسانه ای نمی افتند و روی خوشی به این نمایش های خیمه شب بازی برخی سلبریتی های وطن فروش نشان نمی دهند. تا چند روز صحنه نمایش های دروغین ضدانقلاب با مدیریت علی کریمی و مهناز افشار اداره می شد اما ظاهرا با شکست های مداوم و خالی ماندن این صحنه از تماشاگر چهره معلوم الحال دیگری اداره این نمایش را بر عهده گرفته است. 

صحبت از فائقه آتشین یا گوگوش است که در فیلم های مستهجن قبل انقلاب به بدکارگی برای بازی در فیلم های شرم آور شهرت داشت. حالا شخصی با این کارنامه کاری نقش دایه دلسوزتر از مادر را برای ایرانی ها ایفا می کند تا با استفاده از تجربه اشک ریختن به سبک تمساح در فیلم های قدیمش مردم را از راه حقیقت منحرف کند.

عکسی که در ادامه از گوگش مشاهده می کنید لحظه ای از پست اینستاگرامی اوست که  مدام سنگ محسن شکاری را به سینه می زند.

گوگوش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied