شمانیوز
شما نیوز

سرگیجه یلدایی ضدانقلاب

سرگیجه یلدایی ضدانقلاب در شبکه های معاند

شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان که بیش از ۲ ماه است هر گونه خوشحالی و شادی را ممنوع کرده و راهبرد حزن و خشونت و عصبانیت را برای مخاطبان خود انتخاب کرده اند، حالا در آستانه جشن شب یلدا، دچار چالش و سردرگمی در حوزه برنامه سازی شده اند.

سرگیجه یلدایی ضدانقلاب در شبکه های معاند

این شبکه ها در کانال تلویزیونی و صفحات فضای مجازی خود، هرگونه عادی سازی فضا و ابراز شادی و خوشحالی را تقبیح کرده و به هر فردی که به هر طریقی خوشحالی کند، شدیدا حمله می‌کنند و فرقه‌های سایبری‌شان، موجی از الفاظ رکیک را نثار افراد می کنند.

حالا و به ویژه پس از مسابقات تیم ملی ایران در جام جهانی که بر اساس نظرسنجی ها و تحولات میدانی، معلوم شده که بیش از 80 درصد مردم، موافق شادی و نشاط ملی در شرایط کنونی هستند، شبکه های ماهواره ای فارسی زبان با چالش برنامه سازی در جشن شب یلدا و عید نوروز مواجه هستند.

از یک سو، اگر روند کنونی حزن و سیاست زدگی و دعوت به اغتشاش و ناامنی را ادامه بدهند، با چالش ریزش مخاطب روبرو خواهند شد و از سوی دیگر، اگر به روال عادی برگردند و شب یلدا و نوروز را جشن بگیرند، با تناقض روبرو خواهند شد و نمی دانند جواب اقلیت رادیکال و فحاشی که در این 2 ماه به تحریک این شبکه ها، حتی گوگوش و ساسی مانکن را بی شرف خطاب کردند را چه بدهند.

از سوی دیگر، نتایج نظرسنجی‌ها، گویای آن است که مردم ایران علیرغم همه تحولات و رخدادها، یلدا و نوروز را جشن خواهند گرفت و اگر لندن نشین ها بخواهند یلدا و نوروز را هم عزا بگیرند، بیش از گذشته ماهیتشان از سوی مردم طرد خواهد شد. 

باید منتظر ماند و دید که "بی بی سی" ، "منوتو" ، "اینترنشنال" و عقبه های شان در فضای مجازی با این چالش چه خواهند کرد؛ آنها در وضعیت آچمزی هستند که نه راه پس دارند نه پیش.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied