شمانیوز
شما نیوز

جنیفر لوپز

گوگل جستجوی عکس را برای این زن پرحاشیه با تیپ های منشوری راه انداخت!

شاید این مساله را ندانید که بخش جستجوی تصاویر گوگل به خاطر جنیفر لوپز به وجود آمد.

گوگل جستجوی عکس را برای این زن پرحاشیه با تیپ های منشوری راه انداخت!

جنیفر لوپز در سال 1999 فعالیت در دنیای موسیقی را شروع کرد و اولین آلبوم خود با نام آن د سیکس را روانه بازار نمود. جنیفر لوپز خواننده معروفی است. جنیفر لوپز مادر شده است.جنیفر لین لوپز (به انگلیسی:Jennifer Lynn Lopez) متولد 24 ژوئیه 1969 با نام مستعار جِی لو (Jlo) خواننده، هنرپیشه، رقاص، تهیه کننده موسیقی، تهیه کننده تلویزیونی، نویسنده و طراح مد آمریکایی است.

جنیفر لوپز

در سال ۲۰۰۰ هیچ راهی برای دیدن تصاویری که در گوگل پیدا می شد به صورت یکجا وجود نداشت.

اما پوشش جنیفر لوپز در مراسم گرمی آن سال این موضوع را تغییر داد.

چرا که بسیاری از مردم می خواستند تصویر لباس او را ببینند اما نتوانستند نتایج مرتبطی پیدا کنند.

مهندسان گوگل این امکان را به موتور جستجوی خود اضافه کردند.

جنیفر لین لوپز (به انگلیسی:Jennifer Lynn Lopez) متولد 24 ژوئیه 1969 با نام مستعار جِی لو (Jlo) خواننده، هنرپیشه، رقاص، تهیه کننده موسیقی، تهیه کننده تلویزیونی، نویسنده و طراح مد آمریکایی است.

جنیفر لوپز متولد و بزرگ شده محله کَسل هیل در همسایگی برونکس واقع در نیویورک است. جنیفر لوپز نقش کوچکی در فیلم «دختر کوچکم» (محصول 1986)، با توجه به مخالفت شدید والدینش، تصمیم گرفت که فعالیت در دنیای هنری را به شکل حرفه ای دنبال کند.

جنیفر لوپز

خانواده جنیفر لوپز

مادر جنیفر لوپز مربی مهدکودک و پدرش متخصص رایانه هر دو پورتوریکویی تبار و کاتولیک مذهب، زاده شهر پونسی در جنوب پورتوریکو می باشند.

جنیفر لوپز دو خواهر به نام های لیندا و لسلی دارد که از میان آنها لیندا دارای شغل روزنامه نگاری است. جنیفر لوپز تحصیلات مقدماتی خود را در مدارس و دبیرستان کاتولیک در برونکس به پایان رساند.

آغاز فعالیت حرفه ای جنیفر لوپز

از 19 سالگی به شکلی خودآموز به رقص و آوازخوانی پرداخت. در هنگام تحصیل در دانشگاه جنیفر در کنار رقص در باشگاه شبانه منهتن به عنوان شغل پاره وقت در دفترخانه ای مشغول به کار شد.

اولین فیلم جنیفر لوپز

نخستین فیلمی که جنیفر لوپز به عنوان یک بازیگر کلیدی، ایفای نقش کرد فیلم با ژانر زندگینامه به نام سلنا بود که به سال 1997 ساخته شد، در این فیلم جنیفر لوپز به عنوان یک بازیگر برجسته و متمایز موفق شد جایزه آلمارا دریافت کند.

ثروتمندترین بازیگر هالیوود

جنیفر لوپز توسط مجله اقتصادی آمریکایی فوربز عنوان ثروتمندترین بازیگر لاتین تبار اهل هالیوود را به خود اختصاص داد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied