شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس یکشنبه 20 آذر | کدام مدارس روز یکشنبه تعطیل است؟

با توجه به آلودگی پایتخت و بالا بودن شاخص، هوای تهران برای گروه های حساس ناسالم است و احتمال مدارس روز یکشنبه هم تعطیل اعلام شود.

تعطیلی مدارس یکشنبه 20 آذر | کدام مدارس روز یکشنبه تعطیل است؟

به گزارش شمانیوز: با توجه به آلودگی پایتخت و بالا بودن شاخص، هوای تهران برای گروه های حساس ناسالم است و احتمال مدارس روز یکشنبه هم تعطیل اعلام شود.در صورتیکه مدارس هر استانی تعطیل اعلام شود در این بسته خبری اطلاع رسانی خواهد شد.

پیش از این، مدارس تهران و البرز و هم چنین تبریز به دلیل آلودگی هوا در روز شنبه 19 آذر تعطیل اعلام شد.

 

تکمیلی 1//مدارس آذربایجان شرقی فردا تعطیل است

بر اساس مصوبه امروز کارگروه اضطرار آلودگی هوای تبریز، مدارس برخی شهرهای آذربایجان شرقی در تمامی مقاطع تحصیلی فردا (یکشنبه) تعطیل بوده و آموزش به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

 مدارس نواحی پنجگانه تبریز و مدارس شهرهای سهند، ایلخچی و خسروشهر در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت های صبح و بعد از ظهر فردا غیرحضوری برگزار می شود.

 

تکمیلی 2// مدارس آبیک قزوین فردا تعطیل است

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: مدارس شهرستان آبیک در نوبت‌های صبح و عصر روز یکشنبه ۲۰ آذرماه تعطیل بوده و کلاس‌ها به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

 

تکمیلی 3// مدارس اراک فردا تعطیل است

مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: تمامی مقاطع مدارس شهر اراک روز یکشنبه بیستم آذرماه به صورت غیر حضوری و در شبکه شاد برگزار می شود.

 

تکمیلی 4// مدارس تبریز فردا تعطیل است

تداوم آلودگی هوا، مدارس تبریز را در روز یکشنبه، ۲۰ آذر ماه، به تعطیلی کشاند.

 

تکمیلی 5//مدارس  سیستان و بلوچستان فردا تعطیل است

پیرو اخطاریه هواشناسی مبنی بر کاهش محسوس دما، بروز باد شدید و احتمال رگبار پراکنده و نظر به تصمیمات ستاد مدیریت بحران استان، مدارس هر پنج شهرستان شمال سیستان و بلوچستان (زهک، زابل، هیرمند، نیمروز و هامون) در مقطع پیش دبستانی و دبستان فردا در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل خواهد بود.

 

 

در حال تکمیل...

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی