شمانیوز
شما نیوز

محمدرضا یزدانپرست

یک مجری دیگر از صداوسیما حذف شد | رفتن مجریان یکی پس از دیگری

بعد از عادل فردوسی‌پور، مهران مدیری، احسان علیخانی و سروش صحت، نوبت به محمدرضا یزدانپرست رسید و بیش از یک ماه است که از او خبری نیست.

یک مجری دیگر از صداوسیما حذف شد |  رفتن مجریان یکی پس از دیگری

محمدرضا یزدان پرست مجری  تلویزیون و گوینده صداو سیما که با اجرای برنامه هایی چون از من بپرس و مثبت ۲ و حواشی و اظهارات جنجالی درباره وضوعات مختلف مشهور شده است. در ادامه بیوگرافی کامل شخصی و حرفه ای و شروع مجریگری و سوابق و آیدی اینستاگرام محمدرضا یزدان پرست را در مجله حرف تازه مشاهده کنیدبعد از عادل فردوسی‌پور، مهران مدیری، احسان علیخانی و سروش صحت، نوبت به محمدرضا یزدانپرست رسید و بیش از یک ماه است که از او خبری نیست.یزدانپرست، روزنامه‌نگار و مجری تلویزیون که با برنامه‌های خبری و انتقادهای جنجالی شناخته می‌شد، چندهفته‌ای هست که روی آنتن نیست و برنامه حال خوب را اجرا نمی‌کند.

از حدود یک ماه پیش و چند روز بعد از فوتِ دردناک مهسا امینی، او در برنامه حال خوب دیده نشده و زمزمه حذف این مجری، در ادامه اخراج، خداحافظی و حذف مجریانِ غیرهمسو با آنچه تلویزیون انتظار دارد به گوش می‌رسد و پیداست که دایره صداوسیما دارد هر روز و هر روز، تنگ‌تر از گذشته می‌شود.

بیوگرافی محمدرضا یزدان پرست

محمدرضا یزدان پرست، mohammadreza-yazdan-parast مجری و گوینده  صدا و سیما و تلویزیون از سال ها پیش کار خود را در زمینه گویندگی و اجرا شروع کرده و اکنون یکی از مشهورترین و توانمندترین مجریان تلویزیون با اجرایی متفاوت با حواشی و اجراهای جنجالی تبدیل شده است

محمد رضا یزدانپرست

ورود به تلویزیون

یزدان پرست بطور حرفه ای با اجرای برنامه مثبت دو در سال ۱۳۹۶ به مخاطبان معرفی شد و اکنون نیز برنامه از من بیپرس را در شبکه دو اجرا میکند.

وی توانست با فعالیت در برنامه مثبت دو تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار مجریان برتر و با سابقه و با تجربه‌ای چون عبدالرضا امیراحمدی و مسعود روشن پژوه ، تجارب خوبی را به دست آورد.

 محمدرضا یزدان پرست

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied