شمانیوز
شما نیوز

نرگس محمدی

ماجرای ازدواج علی اوجی و نرگس محمدی | علی اوجی کجا و چطوری از نرگس محمدی خواستگاری کرد؟

نرگس محمدی و همسرش علی اوجی در گفتگویی ماجرای خواستگاری رومانتیک شان را بازگو و یادی از خاطرات گذشته کردند.

ماجرای ازدواج علی اوجی و نرگس محمدی |  علی اوجی کجا و چطوری از نرگس محمدی خواستگاری کرد؟

 نرگس محمدی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است نرگس محمدی همسر علی اوجی می باشد این زوج فرزندی ندارند. نرگس محمدی در فروردین ۱۳۶۲ در تهران متولد شد. نرگس محمدی در سال ۱۳۹۶ با علی اوجی ازدواج کرد.علی اوجی و همسرش نرگس محمدی در برنامه دورهمی مهران مدیری حضور یافتند و ماجرای بامزه ازدواجشان را بازگو نمودند. علی اوجی بازیگر طناز فیلم درحاشیه در جواب سؤال مجری برنامه (چطوری تقاضای ازدواج کردی؟) گفت:

رفتیم با هم سر یه تئاتری مشهد، لاله اسکندری دوست صمیمی ماست، با خواهر نرگس جون که خواهش کردیم بیان، رفتیم داخل حرم یه جایی گوشه ای پیدا کردیم و لاله ما رو ماسکه کرد و پوشش داد.

نرگس محمدی

نرگسم گفت چرا اینجوری می کنی؟ چی شده؟ و... همان موقع ناقوس ساعت به صدا در اومد، من درخواست ازدواج کردم ازشون و حلقه رو تقدیم کردم، نرگس گریه کرد و...

مهران مدیری در ادامه صحبت علی اوجی رو به نرگس محمدی گفت:

از خوشحالی گریه کردی؟

نرگس محمدی گفت:

نه توی حرم اصلا انتظار نداشتم و از اون یه ذره گریم گرفت و همزمان هم که صدای زنگ اومد و... تحت تاثیر قرار گرفتم.

نرگس محمدی

خواستگاری متفاوت علی اوجی از زبان نرگس محمدی

نرگس محمدی بازیگر نقش اصلی سریال ستایش در جواب سؤال مهران مدیری (چی شد زن علی شدی؟) عنوان کرد:

علی رو من خیلی سال بود که می شناختم، اصلا برنامه دورهمی هم سری پیش علی دعوتم کرده بود، ولی نمی دونم یهویی شد، چیزی که بهم گفت این بود که خوشبخت میشیم و تا 60 سالگی می خندونمت.

دورهمی

پیشنهاد ازدواج متفاوت علی اوجی از همسرش موجی از خنده را در برنامه دورهمی به راه انداخت و موجب واکنش جالبی از طرف مجری برنامه شد، مهران مدیری گفت:

رفته گفته زنم شو من تا 60 سالگی می خندونمت اونم گفته بله!

نرگس محمدی در ادامه توضیح داد:

با هم دیگه سر سریال پیکسل بودیم، اونجا یه شب همه بچه ها نشسته بودیم، خیلی با علی حرف زدیم و خندیدیم. بعدش که قرار شد با هم ازدواج کنیم گفت تا 60 سالگی می خندونمت پی همون حرف ها و خنده های اون شب بود.

آدم واقعا با آدم هایی که همیشه عبوسن و همیشه ناراحتن و مشکل دارن، ببینید علی هم الان خیلی مشکل داره، صد جا داره کار می کنه و هر کدوم از این ها هم خودش یه مشکل، خیلی ها هستند که کمتر از علی حتی یه دونه کار دارن ولی همیشه ناراحتند، من اصلا نمی تونم اون آدم ها رو تحمل کنم.

علی اوجی​

آغاز آشنایی نرگس محمدی و علی اوجی به برنامه دورهمی باز می گردد. علی اوجی در سال 1396 بعد از حضور نرگس محمدی بعنوان مهمان در برنامه دورهمی مهران مدیری و صحبت های صادقانه و بی شیله پیله اش در برابر سؤال مهران مدیری که چرا در 32 سالگی ازدواج نکرده است و اینکه بعد از معروف شدن هیچ خواستگاری نداشته، از وی خوشش آمد و بعد از مدتی به او پیشنهاد ازدواج داد. مراسم عقد این دو هنرمند در اردیبهشت ماه 1396 باحضور دوستانشان برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied