شمانیوز
شما نیوز

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در مسیر بازیگری فیلم های مستهجن؟ | عکس غیرقابل باور از ریحانه پارسا

ریحانه پارسا مدتی پیش در اتاقی در اپلیکیشن کلاب هوس در پاسخ احسان رستگار مبنی بر این که قصدش از انتشار عکس های اخیرش چیست و چه پیامی را به دنبال دارد؟ گفت«می خواهم پـورن استار شوم؛جدی! این عکس ها آغاز آن مسیر است»

ریحانه پارسا در مسیر بازیگری فیلم های مستهجن؟  | عکس غیرقابل باور از ریحانه پارسا

 ریحانه پارسا بازیگر ایرانی که مدتی است در ترکیه بسر میبرد این روزها بسیار خبر ساز شده است. خبرها حاکی بر آن است که ریحانه پارسا در ترکیه به ساخت فیلم های مستهجن روی آورده است.  ریحانه پارسا  مدتی پیش در اتاقی در اپلیکیشن کلاب هوس در پاسخ احسان رستگار مبنی بر این که قصدش از انتشار عکس های اخیرش چیست و چه پیامی را به دنبال دارد؟ گفت«می خواهم پـورن استار شوم؛جدی! این عکس ها آغاز آن مسیر است»البته یک روز بعد از این حاشیه ریحانه تغیر موضع داد و اعلام کرد از صحبت های او برداشت اشتباه شده و او هیچ قصدی برای پ_ورن استار شدن ندارد. البته این نکته هم قابل ذکر است که ممکنه این ادعای او برای جلب توجه و جذب فالوور بیشتر باشد ولی آنچه در روزهای گذشته رخ داده نشان از یک تغییر بزرگ در زندگی او است.

سورپرایز یک دستفروش برای مادر عموپورنگ/ داریوش فرضیایی:تا مقصد فقط اشک ریختم!+ عکس

 

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا که هر روز برای دیده شدن دست به اقدام جدیدی می زند حاضر شد تمام موهای خود را بزند و خودش را شبیه پسرها درست کند.

ریحانه پارسا که اخیراً با انتشار خبر نامزدی ایرانی اش با میلاد خدایی سر و صدا به پا کرده بود، حالا با انتشار یک جمله توهین آمیز و تتوی جدیدش جنجال آفرین شده است.

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در این رابطه تصویری تازه از خودش منتشر کرده که او را خوشحال و خندان و شاد نشان می دهد.

او در حاشیه این تصویر به مخالفان اش تاخته و گفته است که هر کسی که با مخالفت می کند، خر او است.

شایان به ذکر است رسانه شما نیوز به نقل از سایت فانیگما این خبر را منتشر کرده و هیچ تائید یا زدی نمی کند. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied