شمانیوز
شما نیوز

میرحسین موسوی

عکس منتشر شده از میرحسین موسوی بعد از مدت‌ها در بیمارستان | حال جسمی میرحسین موسوی خوب است ؟

به دنبال انتشار برخی اخبار ضد و نقیض پیرامون وضعیت سلامت جسمانی میرحسین موسوی، یکی از سران فتنه ۸۸، پیگیری‌ها حکایت از آن دارد که وی برای چکاپ معمولی به یکی از مراکز درمانی مراجعه کرده است.

عکس منتشر شده از میرحسین موسوی بعد از مدت‌ها در بیمارستان  |  حال جسمی میرحسین موسوی خوب است ؟

میرحسین موسوی خامنه (زادهٔ ۱۱ اسفند ۱۳۲۰) سیاستمدار اصلاح‌طلب، نقاش و معمار ایرانی است که از سال ۱۳۶۰ تا ۱۳۶۸ آخرین نخست‌وزیر جمهوری اسلامی ایران بود. میرحسین موسوییکی از نخستین اعضای شورای مرکزی حزب جمهوری اسلامی و یکی از بلندپایه‌ترین اعضا و قائم‌مقامِ دبیرکل این حزب در دههٔ ۱۳۶۰ و نخستین سردبیر روزنامهٔ جمهوری اسلامی بود.پیگیری خبرنگار سیاسی ایرنا نشان می دهد که میرحسین موسوی به تازگی به دلیل مشکل مزمن گوش میانی خود که پیش از این نیز به این عارضه دچار بوده، روز گذشته به یکی از مراکز درمانی تهران برای معاینه مراجعه کرده است.

میرحسین موسوی

مدیر یکی از مراکز درمانی تهران در گفت‌وگو با ایرنا در این باره اظهار داشت: میرحسین موسوی به دلیل مشکل مزمن گوش میانی خود در برخی اوقات دچار سرگیجه و عدم تعادل می‌شود که شب گذشته نیز با بروز مجدد این حالات برای معاینه به این مرکز درمانی مراجعه کرده است.

وی ادامه داد: آقای موسوی پیش از این نیز به این عارضه دچار بوده که شب گذشته نیز علائم آن مجددا ظهور کرده و تحت چکاپ متداول قرار گرفته است.

به گفته وی، البته شب گذشته خانواده نیز ایشان را در مراجعه به این مرکز درمانی همراهی می‌کردند و موسوی علاوه بر معاینه توسط متخصص، آزمایشات لازم را انجام داده است و مشکل جسمانی حادی ندارد. 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied