شمانیوز
شما نیوز

مهناز افشار

صورت مهناز افشار بیلبورد تبلیغاتی ضدانقلاب شد | مهناز افشار نگو بگو تخته وایت برد!+ عکس

مهناز افشار که مدتی است به کشورش پشت و آن را ترک کرده است، بدون فکر به عاقبت افرادی که فریب حرفهای او را می خورند همچنان مشغول لفاظی علیه جمهوری اسلامی است و درباره مسائل ایران اظهار نظرهای پوچ می کند.

صورت مهناز افشار بیلبورد تبلیغاتی ضدانقلاب شد  | مهناز افشار نگو بگو تخته وایت برد!+ عکس

مهناز افشار متولد ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ است . مهناز افشار دیپلمه تجربی و فارغ التحصیل موسسه غیرانتفاعی در رشته تدوین می باشد. مهناز افشار در یک خانواده پنج نفر بدنیا آمد و ته تغاری خانواده است، دو برادر بزرگتر از خود دارد. مهناز افشار در چند سال اخیر با ازدواج و کار های جنجالی حسابی حاشیه ساز شد مهناز افشار که مدتی است به کشورش پشت و آن را ترک کرده است، بدون فکر به عاقبت افرادی که فریب حرفهای او را می خورند همچنان مشغول لفاظی علیه جمهوری اسلامی است و درباره مسائل ایران اظهار نظرهای پوچ می کند.

مهناز افشار حدود یک سالی می شود که مهناز افشار به شایعات بازگشت به همسر سابق خود دامن زده است. ماجرا برای بار اول از آنجایی شروع شد که مهناز افشار و یاسین رامین در دبی با یکدیگر دیده شدند پس از آن مهناز افشار پستی برای همسر سابقش منتشر کرد و نوشت:  تو هیچوقت من را در هیچ بالا و پایین زندگی تنها نگذاشتی / روزت مبارک مرد خوشرو و مهربان مامهناز افشار با این پست مورد حمله کسانی قرار گرفت که هنوز ماجرای شیرخشک های تقلبی را فراموش نکرده بودند!

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied