شمانیوز
شما نیوز

سحر قریشی

شغل عجیب سحر قریشی در دبی | چه بروز سحر قریشی آمده ؟

سحر قریشی بازیگر پرحاشیه سینما و تلویزیون بعد از جدایی از امیر تتلو به دبی رفته و فعالیت خود را در زمینه بدنسازی آغاز کرده است ‌و عکسی جدیدی از او در فضای منتشر شده است.

شغل عجیب سحر قریشی در دبی | چه بروز سحر قریشی آمده ؟

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است که در سالهای اخیر به ایفای نقش در خیلی از فیلم ها و سریال ها پرداخته است.سحر قریشی دو بار ازدواج کرده و هر دو بار جدا شده است .شهرت سحر قریشی با بازی در سریال دلنوازان زیاد شد. و حاشیه های او با ازدواج با امیر تتلو شدت بیشتری یافت. سحر قریشی بازیگر پرحاشیه سینما و تلویزیون بعد از جدایی از امیر تتلو به دبی رفته و فعالیت خود را در زمینه بدنسازی آغاز کرده است ‌و عکسی جدیدی از او در فضای منتشر شده است.

سحر قریشی

سحر قریشی بازیگر پر حاشیه در فضای مجازی است. شایعه ازدواج سحر قریشی و مهدی طارمی فوتبالیست جنجالی ترین شایعه در مورد این بازیگر بود که توسط این دو نفر تکذیب شد .در حال حاضر مهمترین حرف و حدیثی که از سحر قریشی در فضای مجشازی دهان به دهان می چرخد رابطه سحر قریشی با امیر تتلو خواننده جنجالی است. سحر قریشی فیلمی در ویلای شخصی امیر تتلو و درکنار او منتشر کرده است. در ادامه به آخرین حاشیه از سحر قریشی می پردازیم.

 


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied