شمانیوز
شما نیوز

احمد مهران فر

مهمانی مجلل بازیگر سریال پایتخت در شب یلدا | بزن و برقص احمد مهران فر

فیلمی از رقص احمد مهران فر به مناسبت شب یلدا در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

مهمانی مجلل بازیگر سریال پایتخت در شب یلدا | بزن و برقص احمد مهران فر

فیلمی از رقص احمد مهران فر به مناسبت شب یلدا در شبکه های اجتماعی منتشر شد. احمد مهران فر بازیگر نقش ارسطو در سریال پایتخت است. احمد مهران فر متولد 10 خرداد 1354 می باشد و در کاشان متولد شده است. مونا فائزپور همسر احمد مهران فر است.

 

 

احمد مهران‌فر (زاده ۱۰ خرداد ۱۳۵۴) بازیگر ایرانی است. مهرانفر از سال ۱۳۷۸ اجرای حرفه‌ای تئاتر را آغاز و در کنار بازیگرانی مانند پرویز پرستویی، پانته‌آ بهرام، امیر جعفری، مهتاب نصیرپور و حبیب رضایی اجرای نقش‌های تئاتری را تجربه کرده‌است.

احمد مهران فر برای اولین بار در فیلم «نان، عشق و موتور ۱۰۰۰» در سینمای ایران ظاهر شد و پس از آن در فیلم‌های «اقلیما»، «حقیقت گمشده»، «دربارهٔ الی...»، «کلبه» و «آتش‌بس» و تئاترهایی همچون «همه چیز دربارهٔ آقای ف»، «فنز»، «قهوه تلخ»، «شکلک» «۱۷ دی کجا بودی؟» و... به ایفای نقش پرداخته‌است. او نویسندگی و کارگردانی نمایش «ادیپ افغانی» را نیز در کارنامه هنری خود ثبت کرده‌است. احمد مهران‌فر در چند مجموعه تلویزیونی، از جمله مجموعه سریال‌های پایتخت ۱ و ۲ و ۳ و ۴ در نقش «ارسطو» حضور در تلویزیون را تجربه کرده است.

 

احمد مهران فر

 

ازدواج و همسر احمد مهرانفر

احمد مهرانفر بازیگر نقش پرطرفدار و محبوب ارسطو در سریال پایتخت 5 در جدید ترین پست اینستاگرامی اش در 25 فروردین 97 خبر ازدواجش را رسما اعلام کرد؛ او با نیلوفر فائض پور ازدواج کرده است.

 

احمد مهران فر

 

مونا فائض پور همسر احمد مهرانفر

مونا فائض پور همسر احمد مهرانفر متولد سال 1368، فعال در زمینه مدلینگ تبلیغاتی و تئاتر است.او در حال حاضر هنرجوی دوره های بازیگری است که زیر نظر هومن سیدی می باشد.مونا فائض پور در حرفه ی مدلینگ مشغول به فعالیت بوده و در اینستاگرام بیش از 100 هزار دنبال کننده دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied