شمانیوز
شما نیوز

اندام این بدنساز در جهان نظیر ندارد | تکه ترین بدنساز دنیا را بشناسید + تصاویر

​هلموت استربل یک بدنساز و مدل تناسب اندام اتریشی است که به دلیل ماهیچه های فوق العاده خوبش، به عنوان تکه ترین مرد جهان شناخته می شود.

اندام این بدنساز در جهان نظیر ندارد | تکه ترین بدنساز دنیا را بشناسید + تصاویر

به گزارش شمانیوز: اگر با تناسب اندام و بدنسازی آشنا نیستید، احتمالاً نام هلموت استربل برای شما آشنا نیست. اما در میان علاقه مندان به تناسب اندام، او به عنوان "تکه ترین مرد جهان" معروف است. با نگاه کردن به نمونه عکس های شگفت انگیز استربل، تصور اینکه کسی بتواند موفقیت او را به چالش بکشد، سخت است. وضوح عضلات این مرد آنقدر بالا است که براحتی می توانید هر فیبر منقبض شده را در زیر پوست او ببینید.

 

بدنساز

بدنساز

بدنساز

بدنساز

 

دست کم پنج سال است که عکس‌های بدن تکه تکه‌شده هلموت استربل در فضای مجازی از جمله شبکه های اجتماعی ردیت و فیسبوک پخش می‌شود. با وجود آنکه استربل 54 ساله از فرم فیزیکی اولیه خود کمی دور شده است، اما همچنان از 99.9 درصد مردان بهتر به نظر می رسد. او همچنان در رشته تناسب اندام فعال است.

هلموت استربل در یکی از معدود مصاحبه هایی که تا به حال انجام داده است، به Simply Shredded گفت که وزنه زدن را زمانی که یک نوجوان 12 ساله ضعیف لاغر بود، برای محافظت از خود آغاز کرد. استربل با دو بطری مواد شوینده پر از اّب به عنوان وزنه، تمریناتش را شروع کرد. . همکلاسی اش او را «ماشین عضلانی» توصیف می کرد و این الهام بخش او برای ادامه مسیر بود. 

استربل در سن 16 سالگی  به باشگاه ورزشی رفت و با پیروی از نظم و انضباط و تمرکز بر روی هدفش که تبدیل شدن به یک مدل تناسب اندام  بود به مسیر خود ادامه داد. استربل در ادامه راه نتایج چشمگیری را به دست آورد. 

هلموت استربل برای اینکه به همان اندازه که در برخی از این عکس ها  تکه شده به نظر برسد، سطح چربی بدن را به 4 درصد کاهش می دهد هلموت استربل سطح چربی بدن را تا حدود 4 درصد کاهش می دهد که به طور قابل توجهی پایین و دستیابی به آن بسیار سخت است.

شاید استربل، عضلانی ترین مرد جهان نباشد، اما وقتی صحبت از تعریف عضلانی به میان می آید، او مطمئنا کلاس خاص خود را دارد و قطعاً شایسته لقب "تکه ترین مرد جهان" است.

اختصاصی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۱۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    واقعا این خبر درست است