شمانیوز
شما نیوز

غسل

غسل باطل السحر چیست و چگونه خوانده می شود؟

یکی از مجرب ترین غسل ها، غسل باطل السحر می باشد که خیلی سریع سحر و جادو را از بین می برد.

غسل باطل السحر چیست و چگونه خوانده می شود؟

به گزارش شمانیوز: یکی از مجرب ترین غسل ها، غسل باطل السحر می باشد که خیلی سریع سحر و جادو را از بین می برد. 

 

غسل باطل السحر چیست؟

غسل باطل السحر، یکی از مجرب ترین غسل هایی است که خیلی سریع سحر و بستگی خانم ها و آقایان را از بین می برد. در این غسل هر گونه بستگی خانم ها برای ازدواج و هر گونه بستگی مالی و فروش و هر گونه بستگی خانوادگی. زناشویی که دارید باطل می شود و خوبی این غسل اینه که خیلی سریع باطل می شود.

 

نحوه ی انجام غسل باطل السحر با نمک و گلاب :

یک شیشه گلاب تهیه کنید و بعد روی کمی نمک ( اندازه یک سر قاشق چایخوری حدود یک پنس ) 1 مرتبه سوره ی حمد و 110 مرتبه سوره توحید (قل هوالله احد) و 7 مرتبه آیه الکرسی بخوانید و آن را به داخل شیشه گلاب بریزید.

نصف استکان از این گلاب را بر دارید و با خودتان به حمام ببرید و پس از شستشوی کامل بدن, سپس با آب خود حمام باید غسل ترتیبی کنید, که اگر غسلی بر گردنتان است انجام بدهید. نیت انجام غسل باطل السحر، باید غسل سوره ی توحید و قل هو الله احد کنید. ( مثلا می گویید غسلی می کنم، غسل سوره توحید، قل هو الله، قربت الی الله )، این نیت را وقتی سر و گردن و یا سمت راست و یا چپ را می شویید هم دوباره تکرار کنید. (مثلا بگویید به نیت غسل توحید سر و گردن را می شویم، قربت الی الله. یا به نیت غسل توحید سمت راست را می شویم، قربت الی الله…) و البته می شود به صورت ارتماسی هم غسل کرد با همین نیت.

پس از اتمام غسل، استکان گلاب را بر دارید و داخل یک لیتر آب تمیز بریزید, کمی از گلاب را به کف دست بریزید و مثل غسل کردن، ابتدا همان نیت قبلی را تکرار کنید و با گلاب سر و گردن خود را آغشته به گلاب کنید، سپس باز نیت کنید و سمت راست بدن را تا کف پا آغشته به گلاب کنید و بعد از آن نیز نیت سمت چپ را کنید و سمت چپ بدن را تا کف پا آغشته به گلاب کنید. در پایان، کمی از گلاب را هم بنوشید و اگر گلاب اضافه آمد یک قطره بر روی سر و یک قطره بر روی شانه راست و یک قطره بر روی شانه چپ بریزید ( به نیت جاهایی که احیانا گلاب به آن جا نرسیده است. ) و بعد بدون این که زیر دوش بروید یا دست و پای خود را بشویید از حمام بیرون آمده و در سر حمام خودتان را خشک نمایید و لباس پاکیزه بپوشید.و در حین لباس پوشیدن سوره کافرون را یک بار بخوانید

به علت غسل با گلاب و آب قل هوالله احد تمامی موکلین مضر و ارواح خبیث و اجنه ای که قبلا همراه شما بوده و ناخواسته جذب شما شده اند از شما دور می شوند. پس این غسل یک باطل سحر کامل است و تمامی نیروهای منفی که بر اثر دعاهای جن گیرها و نفرین این و آن و اعمال نادرست و هم نشینی با افراد ناشایست جذب شما شده اند، از شما دور می شوند. لذا بهترین عمل و باطل سحر است برای بخت گشایی دختران و پسرانی که علی رغم خواستگای و تلاش زیاد، ازدواجشان میسر نمی شود. و بهترین عمل برای گشایش امور، رونق کار و ازدیاد در رزق و روزی است.

توصیه این است که هر چند وقت یک بار برای سلامتی و رونق کار خود این غسل را انجام دهید. که بهترین زمان هر یک شنبه اول ماه قمری است.

 

فواید و اثرات غسل باطل السحر با نمک و گلاب :

برای غسل باطل کردن سحر و جادو  با گلاب و نمک که به نیت سوره توحید و  قل هو الله احد انجام می شود ، هر آنچه از سحرها و جادوهایی که به صورت ناخواسته وارد بدنتان شده و یا ارواح و جنیان خبیثی که در درونتان رخنه کرده است دور خواهند شد. وقتی یک سحر و یا جادو از بدن دور شود قطعا نیروهای منفی نیز خارج شده و همین غسل برای تان بسیار مفید واقع خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied